2017年2月28日星期二

一个爱大笑的文艺青年😁😁🎉🎉 工作邮箱:abstudio@vip. or kim@gmailWork contact @ qqHi ~ Im Korean actors wonder

angelababy:
    ​​​


一个爱大笑的文艺青年😁😁🎉🎉 工作邮箱:abstudio@vip. 或 kim@gmail

王子文Olivia:
    ​​​


工作联系:@qq

李光洙:
    分享图片 ​​​
[Share photos]

大家好~我是韩国演员李光洙

最不强大脑王昱珩:
    ⋯我们曾如此渴望命运的波澜,到最后才发现,人生最曼妙的风景,竟是内心的淡定与从容。我们曾如此期盼外界的认可,到最后才知道,世界是自己的,与他人毫无关系⋯ ​​​
[. We were so eager to waves of fate, to finally found that lifes most spectacular scenery, is the inner calm and quiet. We were so looking forward to the outside world, to the last just know, the world is your own, has nothing to do with others..]

于身为长物 于世为闲事

倪妮V:
    啥也不说了,@angelababy 生日快乐🎂你值得所有最好的[心] ​​​
[啥也不说了,@angelababy 生日快乐🎂你值得所有最好的[心] ​​​]

Nobody could define you unless you let them.(工作联系:ninistudio@)

思想聚焦:
    你是个好人,但我太漂亮了,你根本配不上我 ​​​​
[You are a good man, but Im too nice, you dont deserve me at all]

成长,就是一个不断觉得以前的自己是个傻逼的过程!QQ ,微信号:sixiangjujiao-weixin

黄灿灿acan:
    爱您们 新的一年请允许我继续和你们相伴[心] ​​​
[Love you in the New Year, please allow me to continue with your companions [heart]]

演戏的 工作邮箱xhacan@ 非诚勿扰

heybiblee_official:
    🚗 ​​​


大家好,我是YG李圣经

口袋英语:
    男孩想买下父亲殉职时的警车,可对方不断加价。最后男孩放弃了,但结局实在太感人![泪]tRiLvnRf ​​​
[The boy wants to buy car when his father died, but the other price. Boy finally gave up, but the ending was so touching! [in] tRiLvnRf]

唯美、实用、精彩英语大汇聚。我是你的贴身英语大口袋 !合作QQ:

豆瓣说:
    你最喜欢的一句电影台词是啥呀[哆啦A梦微笑] ​​​
[Do you like best of A movie is what ah [doraemon smile]]

嘻嘻

原图君:
    有没有眼睛特别好看的呀,大晚上的,想看看心灵的窗户能漂亮成啥样。 ​​​
[Is there eyes special nice ah, big night, want to have a look at the window to the soul can beautiful into what. ​​​]

无水印表情包博主,每天整理发布最新最热的表情包

人民网:
    来说一首你很喜欢,却没有红起来的歌吧~ ​​​
[A song you like very much, but there was no red song ~]

报道全球 传播中国

环球时报:
    【妈妈没抱住 两孩子坠楼身亡[蜡烛]】据网友:日晚点左右,天津大悦城南开店楼中庭,一家长手里抱着两个、岁的孩子靠近中间玻璃围栏天井处,孩子没抱住,两个孩子全部掉到负一层,当场死亡。群众立即报警,警察闻讯赶到,将两位家长带离现场,此事还在进一步调查中。tRihtD ​​​
[The mother didnt embrace Two children fell to his death [candle]] according to the net friend day or so later, tianjin big yue city shop floor atrium, a parents hand holding the children under the age of two, near the middle glass fence courtyard, children didnt embrace, two children all fall into negative layer and died on the spot. The crowd immediately report to the police, the police arrived, the two parents away from the scene, the matter is still under further investigation. tRihtD]

报道多元世界 解读复杂中国

陆琪:
    你总是在想,有个人会永远爱你。可再仔细想想,永远这种事情,你自己也做不到。——陆琪(上帝保佑,大家晚安) ​​​
[You always want to have personal will always love you. But think again, this kind of thing, always cant be done yourself. - Liu Qi (god bless, good night)]

工作邀约,请联系:。。知我爱我,罪我笑我,近我忘我,与我何干?

皇族White:
    家里断网了,心态崩了,正在抢救。 ​​​
[Home broken network, mentality collapsed, are rescue. ​​​]

可爱又迷人的反叛角色

王嘉尔:
    我的你们!❤️
今天也辛苦了!😘
在睡觉吗?😴
我刚刚行程结束,现在回去睡觉!🛌
睡吧 睡吧 ☺️
明天早上见!梦里见!😘
只可以梦见我😏
😂😂

#王嘉尔##我的你们##梦里见# ​​​

[I you! ❤ ️ < br > today is hard! 😘
在睡觉吗? 😴
我刚刚行程结束,现在回去睡觉! 🛌
睡吧 Sleep ☺ ️ < br > see you tomorrow morning! See you in the dream! 😘
只可以梦见我😏
😂😂

#王嘉尔##我的你们##梦里见# ​​​]


终于来了! 您好! 我是 王嘉尔 您可以叫我 嘉嘉 Jackson 或者 +. JYP ! GOT 的中国成员 Never give up on things you cant live a day without.

周柏豪Pakho:
    今天開工是
目標收工是 加油呀
#使徒行者# ​​​

[Starts today is < br > knock off target is refueling ah < br > # # the apostles walkers]

工作聯系:cindy_leong@starzpeople

他予他梦:
    感觉自己不管做什么到最后都会后悔,算了,既然如此那还是想做什么就做什么吧。 ​​​
[Feel no matter what to do in the end will regret it, forget it, so what can do whatever I want to do that. ​​​]

爱是两个人的事

CNU_blank:
    “我从未这般深切感觉到,我的灵魂与我之间的距离如此遥远,而我的存在却依赖于这个世界 ”——阿尔贝·加缪 ​​​
[I never so deeply feel, the distance between my soul and I so far away, but my existence depends on the world - Albert camus]

优秀视觉艺术图片分享|中国视觉联盟(cnu.cc)

曝猛:
    上一部让你感动到流泪的电影是什么? ​​​
[Let you moved to tears last movie? ​​​]

能吓到你是我的荣幸

我们天生偏执狂:
    【偏执夜话】来评论里面留下自己的星座,相同的就互相关注吧! ​​​
[To comment on the inside left his paranoid night 】 【 constellation, the same attention to each other! ​​​]

生来偏执 如何折衷________工作交流请联系QQ

所长别开枪是我:
    我知道你哈哈哈哈的时候可能不是真的开心,可是微笑沉默的时候却是真的难过。 ​​​
[I know you may not be true happy ha ha ha ha, but silent smile is really sad. ​​​]

公众号:suozhangbiekaiqiang

至上励合刘洲成kenny:
    生日快乐 刘洲成
我的愿望是 希望女儿永远幸福快乐平安健康
也谢谢那些帮助我 还在给我工作机会的恩人
因为我实在太懒散了 感恩 最后谢谢还在坚持的粉丝 ​​​

[Happy birthday, Kenny into < br > I wish is to hope the daughter always happy peace and health < br > also thank those who help me in to my benefactor jobs < br > because Im too lazy gratitude Finally thank you still adhere to the fans]

奶爸

1024专员:
    双飞舞[污]tRMTbwfK ​​​
[Double [pollution] tRMTbwfK flutter]

想做网红的网黄!

健身氧吧:
    #健健夜谈# 你们方言叫这个叫啥? ​​​
[# # the healthy health talk about your dialect is called the call what? ​​​]

运动健身分享,对懒惰说no,动起来吧!【推广合作请联系QQ】

瓜皮的id酱:
    我真的不太懂不明情况喜欢指手画不按照他们说的来就说我固执~恶意猜测的人~都什么心态~~~~~好像我要把我家猫害死一样的内心不要太阴暗。。。让我拿开头罩那我是要眼看着皮皮把自己的皮舔的出血吗?要我给皮皮穿衣服的我难道没试过吗?我还是日本海淘的专门的衣服件就多的~~光头罩就买过不知道多少 ​​​
[I really dont know much about the unknown situation like refers to the hand painted is not to say I am stubborn as they said ~ ~ all malicious speculation what state of mind ~ ~ ~ ~ ~ like I am going to put my house cat kills the heart not too dark... Let me remove the head cover that I want to see the pipi lick your skin bleeding? Would you like me to pipi dress I havent tried? I was a sea of tao special clothes pieces more ~ ~ bought dont know how many the light hood]

小店melonpi.taobao 家有瓜皮,~是软妹(正版瓜皮只此一家)本人拍摄的任何照片未经授权严禁商用,否则追究法律责任。

这不是历史:
    达沃斯:马云舌战美国纽约时报金牌记者。听说现场一票难求,时间较长但是很精彩,建议先马再看!!! ​​​​ tRxPxGlg ​​​
[Davos ma debate gold medal in the New York times reporter. Heard at the scene of a ticket is hard to find, for a long time but very fascinating, suggest first horse again see!!!!!! tRxPxGlg]

只要你认真,历史不是任人打扮的小姑娘。 合作联系QQ:

史上第一最最搞:
    为了女儿的学业,哥们打电话给狼人杀,没想到结局是这样[doge]tRiJfBU ​​​
[For the sake of her daughters school, the elder brothers to call a werewolf killed, I didnt think this is the end [doge] tRiJfBU]

让好心情发酵,蒸发掉所有负能量

安徒生zZ:
    想你生日快乐 想你永远快乐 ​​​
[Happy birthday to you Think you always happy]

我有一堆故事 不知道讲给谁听

设计美甲:
    所谓爱,就是当感觉、热情、浪漫统统拿掉之后,你仍然珍惜对方。[心] ​​​
[The so-called love, is when you take away the feeling, the passion, the romance, you still cherish each other. [heart]]

【最潮流美甲聚集地】爱折腾指甲就关注我吧!

这里是美国:
    海明威曾写道:“这世界是个好地方,值得为它奋斗”,后半句我同意。——《七宗罪》 ​​​​
[Ernest Hemingway once wrote this world is a nice place, it is worth for it struggle, after half sentence I agree with you. - the seven deadly SINS]

环球网美国记者站,为您提供最全面、最权威、有高度、有态度的美国新闻资讯。环球网,世界很精彩!

舌尖上地菜谱:
    【款治愈系炒饭】几道美味又易做的炒饭,下班回家不用太折腾就能吃好~[馋嘴] ​​​
[Several kind of healing Fried rice 】 【 delicious and easy to make Fried rice, came home from work not for can eat good ~ [available]]

公安部打四黑除四害:
    【TED演讲:我是如何战胜怯场的[围观]】在这段简短欢快的精彩演讲中,演讲者乔为我们讲述了他战胜怯场的历程。很多人需要克服这一障碍,转发,或许能帮到你关心的TA!tRxPeTM ​​​
[[TED talk how do I overcome stage fright [watch]] in this brief happy wonderful lecture, the speaker Joe for us about his victory over the course of stage fright. A lot of people need to overcome this obstacle, forwarding, may help to the TA you care about! tRxPeTM]

打四黑除四害,主要是依法严厉打击从事危害民生违法犯罪活动的黑作坊、黑工厂、黑窝点、黑市场,为民除害,保民平安。人民对美好生活的向往就是我们的奋斗目标。齐心协力打四黑,警民联手除四害!

杰克波比:
    你要是能把天天坚持不懈熬夜的这股劲儿用在干别的正事上,你早就成功了。 ​​​
[If you can put the persistence to stay up late every day this matter with in dry on other business, you would have succeeded. ​​​]

喜剧编剧,作品《屌丝男士》、《极品女士》等,看段子请点原创。

没有评论:

发表评论