2017年1月25日星期三

May have no time to look backGrowth, is a constant feel oneself is a silly force of the process b

回忆专用小马甲:
    你也得记住了 ​​​
[You have to remember]

《愿无岁月可回头》

思想聚焦:
    长期单身的姑娘,不过是不愿意将就罢了 ​​​
[Single girl for a long time, but it is not willing to do it]

成长,就是一个不断觉得以前的自己是个傻逼的过程!QQ ,微信号:sixiangjujiao-weixin

当时我就震惊了:
    有没有人和我一样超级饿!!! ​​​
[Is there and I am super hungry!!!!!! ​​​]

深扒娱乐热点,每天给你惊喜

北美吐槽君:
    “投行剩女心声” ​​​
[Investment Banks left female voice]

吐槽请私信;公众号kissmemouth 【商务合作请联系tucaojun@dealmoon】

季箐:
    好好说话,不要凶,更不要冷战。 ​​​
[Speak well, dont fierce, more dont cold war. ​​​]

愿深情都会被温柔以待。【除非微博私信回复,其余都是骗子】

不二大叔说:
    真喜欢这段话 ​ ​​​
[Really like this passage]

微信公众号:dashu 让思考更有效率,让时间更有价值。

歐陽娜娜Nana:
    晚安🌹✨🌙
我又晚睡啦... ​​​

[晚安🌹✨🌙
我又晚睡啦... ​​​]


👼Welcome to Nana Ou-yang s 微博 希望能用音樂帶大家快樂和感動。 工作联系:ninadiouyang@qq

电影图解师:
    回过头看看以前老电影的人工特效,大写的腻害,比现在泛滥的电脑特技要有意思的多[good] tRMSKKWN ​​​
[Return overdo to see the old film before artificial effects, capital of be bored with, is more interesting than now rampant computer generated tRMSKKWN [good]]

电影图解师 各种口味都有 欢迎投稿!

蜜桃牡丹么么哒:
    《seve》舞步镜面舞蹈教学,很详细,想学的不要错过哦! tRMzUvT . ​喜欢的小伙伴学起来啊[good][good][good]我明天要学 哈哈哈哈 ​​​
[Seve dance mirror dance teaching, very detailed, I want to learn dont miss! TRMzUvT. Like friends learn ah [good] [good] [good] I want to learn tomorrow Ha ha ha ha]

大家好

大脑切片:
    此刻的我 ​​​
[The moment I]

从伦敦到马德里。

波杰克马男:
    深夜要是睡不着,但是能看着陪伴着沉睡的你也是一件让人心生幸福的事情。[心] ​​​
[Late at night if you cant sleep, but can watch with the sleeping you also something for peoples happiness. [heart]]

我不想做人了

原图妈:
    这么晚还不睡觉? ​​​
[Dont sleep so late? ​​​]

帮粉丝找任何无水印原图、表情包 爱粉护粉为己任。

BOBOG-Dragon:
    #权志龙# #PEACEMINUSONE# (当地时间)VETEMENTS SHOW
cr.ellekorea,jieunr,eunmichae ​​​

[# # # gd PEACEMINUSONE# (local time) VETEMENTS SHOW. < br > cr ellekorea, jieunr, eunmichae]

只整理打包与G-Dragon有关的D | 豆瓣小站site.douban

麥玲玲:
    附上鸡年开市吉日吉时;鸡年首選初八开巿,次選初四及十二。做生意或销售的朋友,应于當日吉时开始工作,並跟重要客户拜拜年,沾沾旺氣,可望在新一年裏生意兴隆,顺顺利利! ​​​
[Attach a chicken in opening day ji; Chicken in the preferred open markets, second and . Do business or sales friends, should be on the same day when start to work, and with an important client bye, be prosperous, is expected in the New Year the business is thriving, the smooth! ​​​]

合作查詢: - ; --(陳小姐)--(谢小姐)电邮 @maklingling.hk ; 網站 maklingling.hk

liiin1:
    我沒事幹 tRxbSz . ​​​
[我没事干细胞trxbsz . .]

謝謝大家

我们天生偏执狂:
    你越是费劲心思的去取悦一个人,那个人就越有可能让你痛彻心扉。 ​ ​​​
[The more you with care to please a man, the more likely they are to the person who let you has to meet stinging pain. ​ ​​​]

生来偏执 如何折衷________工作交流请联系QQ

痒气美少女:
    这大概是我听过最称心的情话了[兔子] ​​​
[This is probably the most gratified Ive heard about the [] rabbit]

我就是我,颜 射 不一样的我!!广告合作QQ联系:

Houson猴姆:
    梅丽尔·斯特里普破纪录地第次入围#奥斯卡#!尤其今年是她第次入围最佳女主角!对此,她的官方回应只有一张图……[笑cry][哈哈][亲亲] ​​​
[Meryl streep record-breaking shortlisted for the first time # # Oscar! Especially this year is the first time she nominated for best actress. To this, her official response only a picture... [laughing cry] [ha ha] [kiss]]

这货就是【猴姆独家】!!!

冯提莫:
    对不起大家,这个事情性质很恶劣,我以后我不会再让让那个白银的闺蜜帮我上分了,虽然我是青铜,也有一颗王者心!我会加油的!希望大家监督![悲伤] ​​​
[Sorry everyone, the nature of things is bad, I later I wont let that silver girlfriends to help me, although I am a bronze, have a heart of the king! Ill come on! Hope everyone supervision! [sad]]

商务合作:@qq

韩国me2day:
    【tvcast】伴着一首首OST再看一遍#蓝色大海的传说# 的精彩highlight[心] →tRxbSlie 准备好迎接大结局了嘛[泪] ​​​
[With tvcast 】 【 OST again after # # the legend of the sea blue wonderful highlight [heart] - > tRxbSlie ready for the season finale of [] of tears!]

联系邮箱 meday@qq *与韩国媒体同步的全方位韩流报道,了解韩流的最佳窗口!!!*

全球热门搜罗:
    论配音的重要性 ,笑死人不偿命的搞笑集锦,一起来感受一下。。。[笑cry] tRxAOvKW ​​​
[The importance of the theory of voice, smile dead men dont want funny highlights, together to feel... [laughing cry] tRxAOvKW]

每日最佳搞笑幽默,居家旅行必备神器。——搜罗君

小5啊:
    有个朋友告诉我。。他是从国庆开始的。每天喝八瓶矿泉水。。脸上的痘痘和痘印几乎消失了。。。突然想把我的护肤品统统丢掉。 ​​​
[A friend told me.. He starts in the National Day. Drink eight bottles of mineral water every day.. On the face of the blain blain blain to imprint and almost disappeared... Suddenly want to put my trash all protects skin to taste. ​​​]

奥运会吃宵夜冠军🏅️

张小厚Terry:
    小时侯这片田野在冬天时会覆上一层厚厚的雪,奶奶会给我准备一双棉鞋,里面垫着好多棉花,让我出去打滚儿。
白天回乡下老家给奶奶烧纸,站在田间地头,眼前有座枯草连连的坟头,还有一大段逝去的岁月。 ​​​

[When this field will answer on a thick layer of snow in the winter, grandma will give I prepare a pair of cotton shoes, with a lot of cotton pad inside, let me go out to roll. < br > the day back to their hometown for grandma burn, standing in the fields, there are a hay repeatedly tomb, there is a large section of the past. ​​​]

好妹妹是一面镜子。工作联系邮箱 chunshenggzs@

纯黑GK:
    不用手机的我搞了个这玩意不知道有用吗? ​​​
[Dont have to mobile phone I dont know this thing a useful? ​​​]

这微博笑死我了:
    看完这个瞬间心疼柯基小短腿,因为底盘低被强制保养哈哈哈哈!tRbrPDsb ​​​
[After seeing the instant love corgi little short legs, because low chassis be forced to maintain ha ha ha ha! tRbrPDsb]

感觉自己萌萌哒(• . •)

写给前任的999封情书:
    
有没有试过回过头去看你跟一个人的聊天记录,
从一开始到现在,看着看着就笑了,
笑着笑着就哭了,一个人,
从陌生走近你,然后再陌生。 ​​​

[♡ < br > have tried to go back and look at you with a persons chat records, < br > from the beginning to now, looking at just smiled, < br > laughed and laughed and wept, a person, < br > from the stranger approached you, then unfamiliar. ​​​]

你不是公主 你是会哭泣的鱼儿。投稿合作 QQ

我是马男Bojack:
    你若单身过得好 何必急于脱单 生活当中总有一段路是需要你独自前行的 ​​​
[If you have a good single Why rush to take off the single there is always a way of life is to need you alone]

我叫波杰克,我在努力做好……

痞人周鱼:
    #失眠签到# 小姐姐们,你对身体哪一部分最满意?来晒一张。[照相机] ​​​
[Miss # # insomnia sign in sisters, which part of your body the most satisfaction? To bask in a. [camera]]

周鱼 | 二手诗人 | 著名网黄 | 天蝎之光 | 吵架之王 | 水军大都督 | 玻璃碴子心 | 文能提笔调戏美娇娘 | 武能啤酒瓶子砸流氓 | zhouyu@dapumedia

我和渣男的狗血经历:
    能够抱着你睡觉的都是真爱,那个视你如宝贝的男人,他会抱着你睡觉,给你做枕头,让你永远有安全感。我希望陪我从齐肩短发到腰间长发的人是你,我希望陪我从青涩到沉静的人是你,我希望六十年后一醒来发现枕边人是你,能不能抱着我,从心动到古稀,给我倾世温柔 ​​​
[To hold you to sleep is true love, the man you like baby, he will hold you to sleep, give you a pillow, let you always have a sense of security. I hope to accompany me from shoulder-length hair to the waist long hair is the man who is you, I hope someone to accompany me from young to calm is you, I hope to sixty years after a woke up to find bedside person is you, can you hold me, from the heart to the version, give me the gentle]

你又在看我微博。合作QQ

俄罗斯事儿君:
    塞尔维亚画家 Endre Penovac为中国农历鸡年画的一组水墨作品……超有意境!那就祝你鸡年大吉吧[心] ​​​
[Serbia painter Endre Penovac a set of ink painting works for the Chinese lunar New Year paintings chicken... Super artistic conception! Wish you good luck in chicken in it for you (heart)]

【中俄信使】普京中文信息站🇨🇳🇷🇺传承中俄人民友谊,开创未来!分享国际、俄罗斯新闻,新鲜事儿,传播正能量!(原微博昵称:普京粉丝团)

人民网:
    就要过年了,最想带哪位男友回家?[偷笑] ​​​
[Will the New Year, which would take a boyfriend home? [laughing]]

报道全球 传播中国

CP少女头像:
    温馨提示 你已经半小时没有和你的小可爱联系了 天干物燥小心她闹 ​​​
[Warm prompt You already have been out of touch with your little cute for half an hour Heavenly things dry her carefully]

关注我今天一定会有好运,也会脱单哦~❤搜索公众VXcp头像女菌【cps】我会一直陪伴你。投稿合作加QQ:

热美妆师:
    许久之前妹子和男朋友分手,一边哭一边化妆!!好美!!tRyZRY ​​​
[For a long time before sister with her boyfriend, crying while makeup!!!!! Good beauty!!!!! tRyZRY]

知名美妆博主 合作qq:

酥酥1994:
    大概只有我,穿着睡衣回家过年吧
大概要有一个星期看不到我了
会想我吗?
我会想你们很想很想超级想超级想(认真脸) ​​​

[Perhaps only I, wearing pajamas home New Years day < br > its about one week can no longer see me < br > will want to me? < br > I want you very want very to want to super super want to (serious face)]

斗鱼直播房间号: 电一钻一并且想上王者的女主播

没有评论:

发表评论