2017年1月30日星期一

I want to say thank you Sir. You came to my rescueAnyway, I still have life to wasteDont forget

Eminem-Kin:
    #让红包飞的红包#Boomshakalaka!我在让红包飞 的红包中抽到了@粉丝夺宝 提供的“粉丝夺宝大礼包”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtw ​
[# # let fly filled Boomshakalaka! I smoke in the let fly filled to provide @ fans indiana package fans indiana, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtw]

我想说谢谢你先生。你拯救了我

人潮未了夜:
    有些人不出现还好
一出现就忍不住想要去靠近 ​

[Some people dont appear well < br > one can not but want to go near]

反正我还有一生可以浪费

小叮当叮咚当:
    #傅园慧o_O的红包#Boomshakalaka!我在傅园慧o_O 的红包中抽到了@让红包飞 提供的“金牛座财神卡”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtw ​
[# # Fu Yuanhui o_O red envelopes Boomshakalaka! Im Fu Yuanhui o_O red envelopes in @ give red envelopes to fly in god of wealth Taurus card, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtw]

勿忘初心

岩石头怪物:
    #让红包飞的红包#Boomshakalaka!我在让红包飞 的红包中抽到了@滴滴出行 提供的“滴滴贺岁感恩券”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwQg ​
[# # let fly filled Boomshakalaka! I drew an @ in let fly filled drops provide travel drops hesui gratitude vouchers, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwQg]

大概是只废蟹了吧:
    听完@TFBOYS-王俊凯 的tRMDILDa 前奏就决定是我的年度最佳之一。其实#亚洲新歌榜#上还是有不少好音乐的。 ​
[After hearing @ TFBOYS - chun-kai wang tRMDILDa prelude to decision is one of my best. Actually # on Asias new song # still have a lot of good music. ​]

陪伴你一起成长。

Insane狐狸w:
    花了一晚上时间把手机系统升到[二哈]历程坎坷 我这暴脾气差点爆炸 ​
[Spent a night time up to two ha] [the phone system process I nearly explosion this grumpy]

努力成为一只友善的狐狸´ڡ`

ken_clp:
    #让红包飞的红包#Boomshakalaka!我在让红包飞 的红包中抽到了@滴滴出行 提供的“滴滴贺岁感恩券”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwRu ​
[# # let fly filled Boomshakalaka! I drew an @ in let fly filled drops provide travel drops hesui gratitude vouchers, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwRu]

。。。。。

可爱的辉辉哥ovo:
    早啊。。
半夜醒了想我哥🙁🙁 ​

[Early..
半夜醒了想我哥🙁🙁 ​]


我知道你

猫_qiu:
    我最最亲爱的宝宝豆 新的一年 我们一起加油 mama爱你呦!@六只脚宠物训练 ​
[I the most dear baby beans in the New Year Together we refueling mama love you! @ six feet pet training]

两人四猫一世界 邱小猫的美衣店 三皇冠 cat-qiu.taobao

classichome:
    #让红包飞的红包#Boomshakalaka!我在让红包飞 的红包中抽到了@粉丝夺宝 提供的“粉丝夺宝大礼包”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwQA ​
[# # let fly filled Boomshakalaka! I smoke in the let fly filled to provide @ fans indiana package fans indiana, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwQA]

Seyew:
    🇻🇳ᶘ ᵒᴥᵒᶅ ​


针没扎在你身上你凭什么说不疼

有一个地方千知道wx:
    #随手拍#因为你,我每天很晚入睡,只为了等你,和你说说话;因为你,我会时不时拿手机,看有没有你的未接来电,有没有你的短信;因为你,我会莫名的生气,莫名的无理取闹;因为你,我变得很纠结,变得不知如何是好。你的一句话可以改变我一天的心情,你的一条短信可以左右我一天的情绪……这一切都只是 ​
[# # take pictures because of you, I sleep very late every day, only to wait for you, talk with you; Because of you, Ill get my cell phone from time to time, see if you dont answer the call, have you of message; Because of you, I would somehow angry, inexplicable unreasonable; Because of you, I become very entanglements, be dont know what to do. Your words can change my mood of a day, your a text message can control the mood of my day... All of this is]

乐观、追求健康快乐生活

局援喉增挨脂:
    如果我明天[ali哇]写不完材料就都怪[c迷糊]张斯壮![喵喵][喵喵][喵喵] ​
[[ali wow] write tomorrow if I dont finish material is all blame [c] zhang Armstrong! [meow] [meow meow] [meow meow]]

陌陌和莫莫:
    没醉的人为什么要装醉呢,傻逼 ​
[Not why people drunk to be loaded, silly force]

我竟然无话可说

KImi_ZhangQX:
    tRxjtwlD ​
[tRxjtwlD]

B型水瓶GG;无法固定一种生活方法、有变化才有意思、.比较容易被蚊子叮(这点都认同吧!怨念~~);

Ellsir:
    要时间嘉许 等春风得意 ​
[To buoyant time recognition, etc]

Not Found

fecjt007:
    看了同学的照片一个个越来越淑女 我硬生生把自己穿得像个男人[摊手][摊手][摊手][摊手][摊手] ​
[The photos of the students is more and more ladies I dressed like a man himself down [stand hand] [stand hand] [stand hand] [stand hand] [stand hand]]

我比你厉害

闯标氏闭喷熔:
    我就给@M鹿M 的tRMIyjHU 刷屏打榜怎么着吧?#亚洲新歌榜# ​
[I give @ M deer M tRMIyjHU refresh hits what? # # Asias new song]

静静的Mark要减肥:
    今天成功领取积分微博控红包 @格瓦拉生活网 tzjXxmqZ ​
[Success today points weibo accused of red envelopes @ che tzjXxmqZ life network]

能不能眷顾我一次,一次,仅仅一次,我就足以。

Nicetoomeetyouuuu:
    也不是真的不在乎,一七年希望能够学会 ​
[Fashion is not really dont care, hope to be able to learn in]

他们都叫我医师:
    #阴阳师手游#低调晒欧气!讲真,我人品好起来我自己都害怕!tRIBUll ​
[# # Onmyoji mobile game low-key bask in the air! Speak really, I am afraid of character better myself! tRIBUll]

张小苗苗苗:
    没有消息就是最好的消息 ​
[No news is the best news]

情不知所起,一往而深

16王石榴:
    #云关秋的微博的红包#Boomshakalaka!我在云关秋的微博 的红包中抽到了@让红包飞 提供的“金牛座财神卡”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwY ​
[# # cloud GuanQiu weibo red envelopes Boomshakalaka! Im in the red envelopes of cloud GuanQiu weibo in @ give red envelopes to fly god of wealth Taurus card, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwY]

是你的永远是你的 不是你的永远不会属于你

尤木木_Kris:
    #刘诗诗的红包#Boomshakalaka!我在刘诗诗 的红包中抽到了@微博会员 提供的“元会员红包”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwYU ​
[# # Cecilia liu red envelopes Boomshakalaka! I drew an @ in the red envelopes that Cecilia liu weibo members with yuan membership red envelopes, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwYU]

讨厌形式主义,讨厌装b的人,讨厌娘娘腔,会有想打人的冲动···

新田園氏_OTAKU:
    卷这个家伙这东西文笔像小学生一样可爱。
想想我们也认识一年了。 ​

[Volume this guy in the prose is as lovely as primary school students. < br > think we know for a year. ​]

是个很好相处的偶像宅欅坂長濱ねる新田惠海Anisong live男幼师在读特摄爱好者

宝贝小纪_881:
    留个爪印 ​
[Leave a paw print]

Memory--流年:
    我刚刚领到了@微博电影 送出的元通用电影代金券,福利分享给你们,关注微博电影福利领不停。tRMesKYl ​
[I have just received @ weibo film sent yuan general vouchers, benefits to share with you, focus on weibo movie welfare get constantly. tRMesKYl]

如花美眷,似水流年

汪汪汪汪汪汪汪汪汪汪汪_:
    迪拜手办店的iggy 怀疑店主是不是进了祖国版………… ​
[Dubais hand do shop iggy wonder if the owner is version into the motherland............ ​]

【每年都换个公司送钱 结果送来送去还是那几家他们还互相搞基】最近沉迷娃塑料摄影 长期如龙 n+c 战国无双 同人音乐 若手俳優 ジャニーズ 杀马特

惧场:
    #吴尊的红包#Boomshakalaka!我在吴尊 的红包中抽到了@微博电影 提供的“电影代金券”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwTY ​
[# # wu zun red envelopes Boomshakalaka! I smoke in the wu zun red envelopes to @ weibo film to provide movie vouchers, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwTY]

愿你如初

勤俭节约白富美:
    一般男主都是忍辱负重装傻子啊!这个男主只是为了骗女主!额!脑回路那么曲折也是够了😓 ​
[Men are generally humiliation with fool! The men just to cheat tying! The forehead! 脑回路那么曲折也是够了😓 ​]

努力温柔的人

泡泡屁:
    #艾克里里#Boomshakalaka!我在艾克里里 的红包中抽到了@让红包飞 提供的“金牛座财神卡”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwRc ​
[# # in the Ike in Boomshakalaka! I in red envelopes in the Ike to give red envelopes to fly @ god of wealth Taurus card, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwRc]

听听八卦 宜宜小情

半分钟先生:
    #周笔畅的红包#Boomshakalaka!我在周笔畅 的红包中抽到了@滴滴出行 提供的“滴滴贺岁感恩券”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRxjtwQo ​
[The red envelopes that #, # Boomshakalaka! I smoke to @ drops in a red envelope, provide travel drops hesui gratitude vouchers, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRxjtwQo]

没有评论:

发表评论