2017年1月4日星期三

一个比较高冷的怪胎🤔Beijing national orchestra in composition生活是你做的。(没有人可以代替你在我心里。)A sunshine in your

kkoora:
    嘴里喊着我爱学习学习爱我
心里却拼命呐喊快点快点看完我的床更爱我
[doge]

[Mouth cried out, I love learning how to love me < br > but she desperately cries out hurry up watching my bed more love me < br > [doge]]

一个比较高冷的怪胎🤔

海门市彩俊服装厂:
    诚信通用户专享--价值万元免费阿里云产品等你来! tRMXre
[CTP user exclusive - worth ten thousand yuan ali cloud products waiting for you for free! tRMXre]

陈彦锟:
    我的 燕尾箭鱼)
#abyssrium
Download tRInAX

[My dovetail skipjack) < br > # abyssrium < br > Download tRInAX]

北京民族乐团驻团作曲

Stephanie-XINYee:
    今天有个孩子坐在奶茶店门前和我说,“我想买房子了”,来,我们来给自己定个目标,我们现在开始存钱,XX年我们合伙买一个百平的房子或者买下个店面,以后万一哪儿天不想为别人打工了,我们可以自己做生意。[太阳][太阳][围脖][围脖][奥特曼]【记】
[Today a child sitting on a milk tea shop in front and I said, I want to buy the house, come, lets make a goal, we start saving now, XX in our partnership to buy a house or buy hundred even a storefront, where after one thousand days dont want to working for others, we can do business myself. [the] [sun] [get] [get] [she] [remember]]

life is what you made of. (no one can in place of U in my heart.)

Feeling_wm:
    如果有人对你说,“你值得更好的。”
你可以回绝,“走开,离我远点。”

[If someone says to you, you deserve better. < br > you can reject, go away, stay away from me.]

心中有阳光,就算是雨天都会觉得温暖。

-bebe虫虫:
    每天多一点点的努力 不为别的
只为了日后能够多一些选择
选择云卷云舒的小日子 选择自己喜欢的人

[Every day a little bit more effort If for no other < br > just to choose < br > in the future can be more clouds scud across choice of marriage Choose oneself to like people]

没什么想说

Vivi_8023Lamb:
    腊八也想吃豆腐脑[泪]吃一礼拜才好呢[泪] tRVvxlnz
[Laba also want to eat soybean curd [tears] is good for you to eat a week? [tears] tRVvxlnz]

安安安小荣:
    有的人,错过就错过吧[二哈][二哈][二哈][二哈]
[Some people, missed will miss two ha] [[two ha] [two ha] [two ha]]

孤独不等同寂寞:
    突然想起以前老庞教练的一句话,练的多少都是自己的[摊手]年少不懂事,现在亡羊补牢心有余而力不足了 tRLHZrn
[Suddenly reminded of the old pang coach before the sentence, the practice of how much is your [stand hand] young do not understand, the heart is unable to mend the tRLHZrn now]

脾气泄露我们的修养,沉默道出自己的品位。

艳子婗:
    我会瘦的,我说到做到[微笑]
[Ill thin, I said to do it [smiles]]

艳子的微博

慵懒依旧YLYJ:
    我在东风日产#微博King和Queen#活动中,为Wuli黄子韬投出了宝贵一票,在我心目中闪耀的微博king&Queen非TA莫属! 你的爱豆正在等你投票, 速戳tRfdg,还能赢取惊喜壕礼哦!
[I in dongfeng nissan # weibo King and Queen# activities for Wuli tao to vote for the precious, in my heart shining weibo king&Queen TA. Your love bean is expecting you to vote, poke tRfdg speed, can also win a surprise in the ritual!]

仲基的girl:
    一抹红唇,抹不去曾经的温柔。我正在使用红唇封面图,好漂亮,你们都快来试试!tzRx
[A red lipstick, wipe not to tender. Im using red lips cover, beautiful, you are going to try! tzRx]

西瓜杂事铺:
    我想我已经不期待获得认可和被理解了。“不期待”或者是最好的状态。#工作二三事#
[I dont think Ive been looking forward to gain recognition and to be understood. Dont expect, or is the best state. Two or three things # # work]

但行好事 莫问前程

Angneal_988:
    第二件半价活动划算到哭🙈🙈一个一个来,别急😂😂😂
[第二件半价活动划算到哭🙈🙈一个一个来,别急😂😂😂]

诚信交友,欢迎大家加我微信号 yin 哦!

释放慢灵魂:
    这么多人在强势围观!双王-绿春难道想在直播间里搞事情?tRMXdTU


上海翔威实业公司(薄膜开关厂)金山区亭林镇亭卫公路弄号 -

赖家司33518:
    能拿奖品这种事一定要和大家说一说的,否则以后还怎么在一起愉快的玩耍[酷]我正在领取#微博等级专享礼#,这里的奖品太给力了,快去试试人品吧tRIGC
[To get the prize of such a thing and you have to say, otherwise how will also play together happy [cool] I was to receive exclusive gift # # weibo grade, the prize is great here, go and try character tRIGC]

不变的爱恋yss:
    #微博辟谣# 不实 .
[# # weibo rumours.]

不变的爱恋

风华绝代小薇:
    讲道理……很开心……实现了第一步……
相信我……我会慢慢实现自己的梦想

[Reasonable... Very happy... Realize the first step... < br > believe me... I will slowly to realize their dreams]

我是薇 不会哭~~~~(>_<)~~~~

Lisam--:
    久违的短发
[Long hair]

Wechat

大家叫我丁爷verger:
    【山药排骨煲】.蟹味菇洗净,去根;.山药去皮,切滚刀块;.排骨洗净,斩块,放入砂锅中,煮开后撇去浮沫;.浮沫撇清后,下入蟹味菇,下入山药块;.再放入葱、姜、枸杞,烧开后,转小火煲小时左右调料,煲分钟即可。
[【 yam ribs in clay pot 】. Rinse the crab flavor mushroom, go to the root; Yam peeled, cut hob pieces; Wash ribs, cut pieces, into the casserole, after boil skim floating foam; . After the froth off, down to the crab flavor mushroom, down to the yam; . Add the onion, ginger, Chinese wolfberry, bring to a boil, turn a small fire boil hours dressing, boil for minutes.]

所有感情都有期限 到了时间我就走 你也不要再回头

三不沾_老三她爹:
    新年拥抱爱和梦想[doge]
[New Years embrace love and dream [doge]]

CR-李翔宇:
    最近烦透了 都来找我玩吧 tzROeBEu
[Recently tired Have come to play with me tzROeBEu]

河南省实验中学足球队 号 国家一级足球运动员

胖胖喵阿魏:
    @许魏洲ZZ 已经在#明星势力榜#内地榜上为你加油啦,你是我今生唯一的执著哦。棒棒哒!tRGWlXq[心][心][心][心][心]
[@ Xu Wei chau ZZ has # # star power on the list on the mainland rooting for you, you are my this life only, persistence, oh. Returns the dalai! TRGWlXq [heart] [heart] [heart] [heart] [heart]]

北极的duffel雪兔:
    两位腾云驾雾将要成仙的歪果仁,莫名被打断了。。[doge]L我的朋友是个呆B的
[Two walking will become immortal slanting nuts, express is interrupted. [doge] L stay my friend is a B]

卸下了所有骄傲 他仍是没有回头

鱼鲶:
    #阴阳师手游# 我获得了全新特典皮肤,随手分享还愿,传递欧气~( °° )و
[# # Onmyoji mobile game I got a new indult skin, conveniently to share, let pass the gas ~ (° °) organisation]

Lets have a big try.

莫清莉:
    这个男人马上就要成为我的私有物品啦[哈哈][哈哈]
[This man will soon become my private items (ha ha) (ha ha)]

把日子过得像诗一般

二哈的毛线:
    #我的照片会发光#一天跑了好几个省,拖着对不起的双腿回到武汉,和妹子一起大吃一顿满满的满足!
[# # my photo will shine one day ran several provinces, dragging sorry legs back to wuhan, and sister together big eat a meal full of satisfy!]

愿生活能活成我想要的样子🎈

般若4131:
    人生本是家常菜,五味具全。只要你细心体会,再怎么辛酸,再怎么痛苦,其中的甜才是最后的真知。你若能懂得,你便从容!
[Life this is home cooking, mixed with the whole. As long as you are careful, again how bitter, how pain, again the sweet is the final truth. If you can understand, you are calm!]

时间教会了我什么才是生活

啊啊啊Mua:
    讨厌一个人不管它做的如何还是看它不顺眼[睡][睡]没法好好相处怎么办[白眼][白眼]
[Hate a person no matter how to do it or see it not pleasing to the eye [sleep] [sleep] cant get to do [eyes] [eyes]]

如果你会离开那么请你不要一开始让我依赖上你😔

irisriris:
    都一个样[摊手]
[Are all the same [stand hand]]

宝贝 你要接受

像邮箱一样:
    再不打榜就老了!来#音乐人先锋榜#为 @张承Rizo 的新作 tRIYmUwn 打榜吧!#张承新歌岛#
[Dont play list is old! To # # list of musicians pioneer for @ Rizo Rizo new tRIYmUwn hits! # # rizo new island]

一杰哥一杰哥一杰哥一杰哥:
    这个世界人潮拥挤,不会再有不期而遇..
[The world is crowded, we wont have one..]

开好车的人一定是好人,我争取买个车轮,做一点好人。

没有评论:

发表评论