2019年9月9日星期一

Not to take off powder, rich, rollWhen I have enough qualification, 💗 Ill go to see youSo be i

别了初心丶铃:
    “我想你,想的心疼,想得快要活不下去了。”“可是我一点也不想你。”“我知道,我知道你不想念我,我知道你不爱我,可是我还是舍不得离开,我还是离不开你。我还是忍不下心来,我常常在想你到里哪里好我为什么一直爱你,可是我一点也想不到。祖望正在书里和纪总管核对帐簿,一听到这种呼喊,震动得脸...全文: m.weibo ​
[I miss you, want to love, want to have to survive not bottom go to. But I dont think you. I know, I know you dont miss me, I know you dont love me, but I still reluctant to leave, I still can not do without you. I still cant bear to heart, where I think about you often to the well why do I always love you, but I dont think. Looking face is check book with the main books and heard the voice, vibration face... The full text m. eibo]

你是璀璨星光:
    我为#蔡徐坤[超话]#贡献影响力,影响力越多排名越高!戳这里→tEKtjEY ~跟我一起打榜提高排名吧~ ​
[I # CAI xu words [over] # contribution influence, the more influence the higher ranking! Stamp here - > tEKtjEY ~ improve play list with me ~]

不脱粉,有钱,滚

痕痕的泡芙:
    打卡 ​
[Clock in]

时光我在原地等你:
    我在#易烊千玺[超话]#等级达到LV.,获得活跃粉丝头衔,小伙伴们快来加入易烊千玺超话一起聊聊吧!tEUrbjK ​
[I am # Jackson [ultra words] # level is LV., get active fans title, friends to join Jackson ultra words talk together! tEUrbjK]

等我有足够资格的时候,我就去见你💗

fengyzuhe008:
    ~这里就是东单体育中心~ ~代替。 ​
[~ ~ ~ this is dongdan sports center instead. ​]

君自在:
    生日快乐!@杨洋 ​
[Happy birthday! Yang Yang, a @]

那就这样吧

丢了怀念的人:
    世事无常,珍惜当下,珍惜眼前人。 tRJZkky ​
[Impermanence, cherish the present, cherish the present. tRJZkky]

活的像个笑话

浅巷青森i:
    xpbiss!!![蜡烛][蜡烛][蜡烛]你也不看看整天选cp的后果都是不得好死[蜡烛][蜡烛][蜡烛] ​
[Xpbiss!!!!!! [candle] [candle] [candle] you dont look at all day long to choose the consequences of cp are die [candle] [candle] [candle]]

❤.

神仙小华_:
    #华晨宇冲鸦[超话]#今日份 @华晨宇yu 烟火里的尘埃[米奇比心] ​
[[ultra words] # # brilliance yu chong crow today @ brilliance in the yu yu fireworks of dust [mickey than heart]]

喜欢上了神仙。

成宫呜:
    楼下住的一老头,每天早上九点左右出门每天过零点回来,虽然应该不务正业或者定年,但每天走出去这事情就让我羡慕a ​
[Lived an old man downstairs, about nine o clock in the morning to go out every day passing zero back, although should work honestly or dating, but every day to go out this matter let I envy a]

我是呜呜,没事喜欢呜呜

骑大象的呼呼:
    有你的证据,我痛苦的凭证…… tRWxpQa ​
[Have your evidence, credentials for my pain... tRWxpQa]

我也不知道要叫什么微博名字:
    选错路就很丧咯 ​
[Choose the wrong way is lost]

我最可爱

kumokumo-:
    祝杨洋先生,生日快乐[心][心],又长一岁啦[蛋糕][礼物]@杨洋 tRXnNvO ​
[Happy birthday to Mr Yang Yang, [heart] [heart], and long one year old now (cake), Yang Yang, a @ tRXnNvO [present]]

RMY游园惊梦:
    无聊的人做无聊的事[憧憬] ​
[Boring boring man do [hope]]

没有评论:

发表评论