2019年9月7日星期六

Ugly purple fans said I not rigorous, I to my cooking is zi zi,, dont give me arrange powder cadast

青田:
    流星闪现 亲眼所见 tROzZPT ​
[The meteor flash saw tROzZPT]

fhvvns:
    #金鹰女神[超话]#再看一个tEdaV ​
[# # golden eagle goddess [ultra words] see a tEdaV]

丑紫的粉丝说我不够严谨,我来了我蒸煮是滋滋,,不要再给我安排粉籍了,我自己上🙃

风靡一视:
    【#双世宠妃#】高甜合集,你手放哪呢!干啥呢!知道喜欢啊!也要注意分寸啊! tAiRkIkvr ​
[High # # double world bestowed favor 】 【 sweet collection, where your hands! Stem what! Know love! Also pay attention to the discretion! tAiRkIkvr]

热剧视频一箩筐

sake_10969:
    DAY

answer is near

第一次知道oor是高二的时候某个狗东西给我推了年横滨场live,开场第一首算是当时最喜欢的了还循环了好久,不过忘了是什么原因了当年没有看完live[思考] ​

[DAY < br > < br > answer is near the < br > < br > know oor is high for the first time a dog gave me a push live in yokohama, opening the first is the most favorite song also cycle for a long time, but forgot what reason did not finish see live [thinking]]

牙牙暴躁老姐nbp离我远点❌

魷魚仔:
    下课排老长的队拿快递 回来听听四级听力 果真听不懂 一遍又快 题目也是读出来 试卷没有 生词也多 懵逼[晕]
昨儿后 脸上又冒出了痘痘 姨妈的时候内分泌失调 再加上脸颊两边的痘印没有消掉 看着的确有点恐怖 而且脖子上也喜欢痒一块红一块
下午的时候燕叫我出去吃火锅 果断拒绝 虽然很喜欢 后来...全文: m.weibo ​

[Row long team class Courier back to listen to the listening really dont understand again and fast title is no new words and read paper more meng force [dizzy] < br > yesterday again the blain on the face after aunt endocrine dyscrasia plus the blain to imprint on both sides of the cheek when off without looking at a little terror and indeed neck itch also like a piece of red < br > in the afternoon yan told me to go out to eat hot pot decisive refused to love, though it later... The full text m. eibo]

山高水長 一定會見

男衣库:
    当兵回来,老公在床上用了很多新姿势 ​
[A soldier came back, her husband in bed with a lot of new posture]

你知道你离男神只差一个APP吗,下载致力于提升中国男人穿衣品味的男衣库APP,你 就是下一个男神!

娱乐圈圈fos:
    [钱]做一个爱笑的女子 . ​
[[money] to do a love smile of woman.]

周周周莹1004xxxF:
    #范世錡[超话]##范世錡飞行少年##范世錡我有特殊沟通技巧# @范世錡xxxF
我遇见你,我记得你🧡
这座城市天生就适合恋爱,你天生就适合我的灵魂🧡@范世錡xxxF
莹莹库存下架啦,期待下次见面再来供应[哪吒得意]
最近收了特别多哥哥的图,顿时相册又增加好多宝...全文: m.weibo ​

[# # # fan who chow [ultra words] van the young # # fan, chow chow flight I have special communication skills # @ fan who chow xxxF < br > I met you, I remember you 🧡 < br > the city born for love, you are naturally suited to my soul 🧡 @ fan who chow xxxF < br > sky inventory shelves, looking forward to meet again next time supply [which zha proud] < br > recently received many brother figure in particular, photo albums and immediately increase very much treasure... The full text m. eibo]

人间不值得,有你就值得❤

胡杨勇仕:
    不要轻易说读懂了我所写的文字,因为你永远不知道我所谓本质的背后铺设了几层亦真亦假的表象,因为我在书写每段文字的时候都用心至极,包括你当下正在阅读的文字。但是我不得不阐明一个事实,我之所以这样做,从根本上讲,并不是为了作乐而故意用心愚弄读者,而是自我讽刺地找寻间接性的思想快感,而这...全文: m.weibo ​
[Dont easily say read what I have written words, because you never know what I call the essence behind laid floors also really also false representation, because when I write each paragraph are very attentively, including the moment you are reading the text. But I have to clarify the fact that the reason why I do so, fundamentally, is not to make merry while deliberately fool readers attentively, but ironically find indirect thought pleasure itself, and that... The full text m. eibo]

为众无为,无为众为

使劲吃使劲睡:
    我要努力一点不再做个穷鬼

穷鬼想要活着真的好难 ​

[I try to no longer be a pauper < br > < br > the poor want to live really hard]

吃吧吃吧多吃点

-喋喋咦喋咦喋喋:
    #患了鼻炎是一种什么感受#完全就是想把鼻子砍了的感受 嗅觉嗅觉不灵敏 呼吸呼吸全靠嘴 我要这鼻子有何用? ​
[# # what had rhinitis is a kind of feeling is want to cut the nose down feel the sense of smell sensitive sense of smell is not breathe on mouth I want all this nose is good? ​]

是Serendipity呀:
    #肖战诛仙# xz#肖战张小凡# 诛仙的片尾曲mv也出来啦[羞嗒嗒][羞嗒嗒]真的是越看越期待与我们的张小凡见面[好喜欢][好喜欢][好喜欢]中秋节记得去电影院看诛仙呀[鲜花][鲜花][鲜花]@X玖少年团肖战DAYTOY tAiRWriy ​
[# # #, shaw war xz# war Kevin shaw, song mv also out of [shame clicking] [shame clicking] is really more see more looking forward to meeting our Kevin [like] [like] [like] remember to go to the cinema, Mid-Autumn festival ah [flowers] [flowers] [flowers] @ X nine youth club shaw war DAYTOY tAiRWriy]

永远耀眼的活着✨✨

雨是天空的泪首:
    你应该像你的头像那样生活。 ​
[You should live like your avatar. ​]

西瓜草莓柠檬123:
    九月份我一定必须要学会游泳把游泳学会 ​
[I have learned to swim must learn to swim in September]

没有评论:

发表评论