2017年2月19日星期日

yyqx(mxx(is)idol),yyqx(is)(mxx粉丝)。DAC上帝知道我足够强硬。Between the less than water more than ice form

欣玺鹤:
    不知道在我今天下午上学前可不可以看到你w的粉丝福利[太阳] ps我不准带手机[摊手] ​
[Dont know can see you before I go to school this afternoon w fan benefits [sun] ps I not allowed to bring mobile phone [stand hand]]

(yyqx) is (mxx) idol , (mxx) is (yyqx) fans.

木子水心1:
    我参与了@饮料小可爱 发起的投票 【哪张当头像好看】,我投给了“图四”这个选项。你也快来表态吧~tRJmGjkZ ​
[I participated in the @ drinks little cute by voting, which zhang when face good-looking 】 【 I vote for the four this option. You also come on ~ tRJmGjkZ]

DAC

用户5405613667:
    过年过大年,挣钱挣大钱,挣了大钱来过年,家里还缺啥?这是全是低价好货,快来把我抱回家! tRUFISm ​
[Chinese New Year holidays, to earn big money, earn a lot of money to the Chinese New Year, also lack what at home? This is all good at cheap prices, come and take me home! tRUFISm]

老冯不喜欢叨叨:
    酷爱在家看全明星周末。@尼克杨SwaggyP [微笑]羊羊三分加油。万一呢,是吧。 ​


God Knows I am Tough Enough.

呼吸的另种形式:
    [闭嘴]#你的城市有歌么#真好五一带上我的男朋友一起去我觉得挺不错的院看了 ​
[[up] # thats very kind of your city has a song # on my boyfriend to go I feel very good]

介于比冰少点比水多一点新的孕育形式

Hsd丹丹:
    #玄學大師李居明的红包#红包不停,好运连连!d(≧▽≦*d)我刚刚抢到了玄學大師李居明 和@廣州蔚華 联手发出的现金红包!小心脏激动得扑通扑通哒~新的一年跟我一起抢红包吧!tRJuoCU ​
[# the metaphysics of master li chu-ming # filled, good fortune! D (≧ del ≦ * d) I just got the metaphysics and master li chu-ming @ guangzhou silicon-valley teamed up with a cash bonus! Small heart plop plop excitement dalai ~ in the New Year with me grab a red envelope! tRJuoCU]

正在想......

放肆小青年7998:
    tRJuoof 打卡第天,浪漫二月,#为爱而动#。一起来tRtGBtr 蜕变吧! ​
[February tRJuoof clock in the first day, romantic, # # move for love. TRtGBtr metamorphosis together! ​]

爱菲庄园迈克:
    #你的城市有歌么#[愤怒][失望][蜡烛]好吧,我的城市我已经很关注我天天唱确实好听我觉得挺不错的第一眼看到你明白了什么叫一见钟情,给你递纸条告诉你我喜欢你,我们在一起度过了大半个青春一起成长,当初年少无知觉得离开你可以找到更好的,事实是没有,上天让我太早的遇见对的人,而我却又 ​
[# # your city have a song [anger] [disappointed] [candle] well, my city I have been very focused on day after day I sing really good at first glance, I feel very good to see you understand what call love at first sight, give you pass the note to tell you I like you, we together spent the better part of a youth grow up together, had unknowingly feel left, you can find better, the fact is that no, god let me meet the right person too soon, and I was again]

佳佳kkai:
    分享图片 ​
[Share photos]

@最最亲爱的人啊 路途遥远我们在一起吧

七月廿1:
    fdjherje[给力][悲催][给力][给力]电影资源[给力][给力][给力][给力]想得再多不如行动一次;说得再好不如立刻就做!人与人的距离是说与 对社会的简单形容就是[给力][给力][给力]啪[给力]啪[给力]啪 [给力][给力][给力]做的差别;人与人的差别是信与愿的有无!凡事实行则无瑕忧虑,空想则寸步难行。无论要做 ​
[Fdjherje [to] [with] [to] [to] movie resources [to] [to] [to] [to] want to have to do something a little more; Speak more immediately is better than do it! Distance is said people with simple description to society is [to] [to] [to] pa [to] pa pa [to] [to] [to] [to] make difference; Difference is that people believe and wish to have! Dream always implement the immaculate worries, is difficult. No matter to do]

XJFQA_296:
    #你的城市有歌么#哟呵,我天天唱非常喜欢唱歌真是太赞了哈,喜欢极了。我的城市哟呵,我天天唱非常喜欢唱歌真是太赞了哈,喜欢极了。 ​
[# # the city has a song you oh ah, every day I sing sing love is too good, ha, like it. My city oh ah, every day I sing sing love is too good, ha, like it. ​]

云匠科技微讯:
    【马云再次出手,个人支付宝可免费升级,这次要革掉POS机的命!】(我在 @头条号 发了一篇文章) tRJuowI ​
[[ma again, individual pay treasure can free upgrade, the leather POS of life! (I am @ headlines sent an article) tRJuowI]

支付更简单,服务更贴心。

惶恐07849:
    #Mc天佑呀的红包#Boomshakalaka!我在Mc天佑呀 的红包中抽到了@众筹吧 提供的“众筹现金券”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRJuoSG ​
[# # Mc god bless ah red envelopes Boomshakalaka! I smoke in the Mc god bless ah red envelopes to @ the raise to provide the cash coupon, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRJuoSG]

宋祌基:
    我要把我最讨厌的人杀掉。
然后,我死了 ​

[I want to kill I hate people. < br > then, Im dead]

怒放shell:
    城市套路深,我要回农村。打榜套路少,效果非常好!快来#亚洲新歌榜#为董贞 的新歌tRJSaF 打榜吧!bjr ​
[Urban routines deep, Im going to go back to the countryside. Less play list routines, the effect is very good! Come on # tRJSaF Asias new song # for cc new song list! BJR]

加我v信你懂的

全球趣闻总司令:
    [阴险][抱抱_旧][bm庆幸]#你的城市有歌么#感觉这部爱情我的城市一定会超级超级的过瘾的。我的城市感觉这部爱情我的城市一定会超级超级的过瘾的。 ​
[[insidious] [hug _ old] [bm glad] # # the city has a song you feel the love of my city certainly can be a super super magic. I feel the love of my city will be super super magic city. ​]

每天为您精选奇闻、趣事、小故事大道理,您不容错过,请关注 全球趣闻总司令

兮兮贱:
    【薪酬谈判你做对了吗】①谁:可以事先通过微博等手段做大致了解,搞清面试方的职位,即和谁谈判②明确动机问题,即凭什么自己值这么多钱③如何做:主动式倾听在先,积极式发言在后,两者缺一不可,要有自信但不要过度自信④若谈崩了:务必掌控情绪不要让争执扩大,谨慎词语留余地给自己。 ​
[Pay negotiations you did the right thing () who can do a general idea in advance through weibo and other means, find out the interview position, who is negotiating with () clear motivation problem, namely with what their values so much money () what to do active listening, the active speech in the back, both, should be confident but not overly confident () if the breakdown be sure to control emotions dont let the dispute, cautious words make allowance for yourself. ​]

我叫龙小飞:
    [拜拜][bm流口水]#你的城市有歌么#我一直觉得我的城市特效很逼真】确实好听你回来吧确实好听 ​
[[bynum] [bm drooling] # # your city has a song I always think of my city special effects is very lifelike really nice you come back to me really well]

呵呵哈哈

劉雪中xz:
    打开音乐~刷微博~刷朋友圈~空间点会儿赞~起床! ​
[Open the music brush brush weibo ~ ~ friends place for a great ~ ~ get up! ​]

Time always save the best for last.

Peninsula-old:
    我.元拼了【越南进口】新鲜黄肉玉芒斤装(-个…,一起拼团吧! tRJuoKS ​
[Me. Yuan spell 】 【 Vietnam fresh yellow flesh mans jade jin (- a..., spelling a group together! TRJuoKS]

你吻过我的唇我却不是你最爱的人

强强坚持_868:
    #你的城市有歌么#我的城市非常喜欢唱歌太给力了,力挺一下了哈。我觉得挺不错的我们用着他们的东西确实好听我的城市 ​
[# # the city has a song you my city is very fond of singing is great, to support it. I feel very good we use their things really nice my city]

横折弯勾dodo_779:
    [bm赞][哈哈][xkl喜]#你的城市有歌么#我的城市女主角这次要换人了吗? ​
[[bm praise] [ha ha] [XKL xi] # # your city has a song my city actress to change this time? ​]

得福婚礼定制:
    #你的城市有歌么#[衰][微漫画萌萌]我的城市真是太赞了哈,赞了! ​
[# # your city have a song [failure] [micro strip of MOE] my city is very good, ha, wow! ​]

成人之美

FREEHDNBA:
    John Wall ​
[约翰墙]

分享圖片,視頻,文章的一位神秘天才。我想傳遞正能量。我愛粵語。微信ID和淘寶:FREEHDNBA

孟庆良:
    发表了一篇转载博文《[转载]田英章——田字格楷书》tRJuoa ​
[Published an article reprint posts [transfer] Tian Yingzhang - matts regular script tRJuoa]

玛尚阿文-KEVIN:
    [bm赞]#你的城市有歌么#我感觉这个我的城市我觉得挺不错的恩很好听的的时候,人肯定很多恩很好听的我感觉这个我的城市我觉得挺不错的恩很好听的的时候,人肯定很多 ​
[[bm praise] # # your city has a song I feel that my city I think very good grace is very good, certainly many grace is very good, I feel that my city I think very good grace is very good, must have a lot]

LM冯:
    #努力努力再努力x的红包#Boomshakalaka!我在努力努力再努力x 的红包中抽到了@微博会员 提供的“G流量包”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRJuoOL ​
[# efforts to try again the red envelopes that x # Boomshakalaka! Im trying to efforts to try again in a red envelope in x @ weibo members with G flow package, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRJuoOL]

yyyyyy

去跋山涉水去修行:
    做医生的时候我们总希望病人理智点,做病人的时候我们也难免不理智。 ​
[Doctor when we are always willing to patients be reasonable, be patient when we are not rational. ​]

心语xfine:
    我参与了@湖南卫视贴吧 发起的投票 【.《快乐大本营》你最满意谁的表现?】,我投给了“夏之光”这个选项。你也快来表态吧~tRJmGKWh ​
[I participated in the hunan TV @ tieba 【 by voting. happy camp who do you most satisfied with the performance of the? I voted for this option Xia Zhiguang. You also come on ~ tRJmGKWh]

走进你内心深处那个--最美好的地方

金珉锡的身下受:
    #让红包飞#boom boom boom!我在@让红包飞 的红包中抽到了“巨蟹座财神卡”!年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRJuoNQ ​
[# let red fly # boom boom boom! I smoke in the @ let fly filled to the god of wealth cancer card! Years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRJuoNQ]

是Zhao不是Joel:
    我围观了@押沙龙 的回答,该问题价值.元,围观仅元,快来一起围观~ tRJNRqPz ​
[I looked @ absaloms answer, the question value. Yuan, onlookers yuan only, come to onlookers ~ tRJNRqPz together]

热爱生活太难了,尤其在我国。

原来的滴水穿石:
    大摩页报告:关注三只中国股票 一年内或涨超%
年月日 新浪综合
Level 新浪财经App:直播上线 博主一对一指导 Level 狂欢或将终止 今日现极端一幕

  知名财经杂志《巴伦周刊》近日撰文解读摩根士丹利的分析报告。摩根士丹利这份页的报告注意到中国的三只股票,称他们在...全文: m.weibo ​

[Morgan Stanley page report focus on three Chinese stocks within a year or by % < br > (date) (month) (year) Sina comprehensive < br > Level sina finance App live online Blogger mentoring Level or will be terminated Today is extreme scene < br > < br > a well-known financial magazine barrons recently wrote Morgan Stanleys analysis report. Morgan Stanley this page of the report noted three of Chinas stock, said they were... The full text m. eibo]

酒醉花下夜未央:
    #你的城市有歌么#我的城市主演:好·我天天唱德、艾玛·斯通美女我的城市,真是有眼福了我的城市我记性不好,却一直记得你。我的城市恩很好听的我的城市主演:好·我天天唱德、艾玛·斯通美女我的城市,真是有眼福了 ​
[# # the city has a song you my city starring good, I sing every day, Emma stone beauty I city, is really have a pleasure my city I have a bad memory, but I always remember you. My grace is a nice city my city starring good, I sing every day, Emma stone beauty I city, is really a pleasure]

没有评论:

发表评论