2017年2月21日星期二

Lets talk As beforeWeChat!!!!! Note the microblogging through!!!!! 百度搜索🔍初感安全套叶子冠军团队You know I

鲍伯我是你们的倩宝宝_:
    不开心就熬夜啊[二[偷乐]哈]想想这些[转发]bb事就觉得生无可恋[微笑] ​
[Dont be happy to stay up late [ [steal joy] ha] think about these forward [] bb feel love had [smiles]]

我们说说话吧 像从前一样

初感避孕套叶子冠军团队创始人:
    初感咨询 排毒养身店面老板,看懂微商渠道 很强势一句总代理[耶][耶] ​
[Early feeling consulting  detoxification regimen store boss, understand  wechat business channel is very strong a general agent [and] [and]]

微信!!备注微博才会通过!!百度搜索🔍初感安全套叶子冠军团队

是迩旳笑脸峂:
    看B加微信chaoya tRWxHnR ​
[See B plus WeChat chaoya tRWxHnR]

張眀江:
    原谅我不厚道地笑 tRJgNuhI . ​
[Forgive me for not kind to laugh tRJgNuhI.]

知我者谓我心忧,不知我者谓我何求!

用户5715405296:
    我的新勋章哦!一起来悦动圈获得新的勋章吧~我的新勋章哦!一起来悦动圈获得新的勋章吧~ tRJgNuhm ​
[My new badge! Yue moving coil to obtain new medal together ~ my new badge! Yue moving coil to obtain new medal together ~ tRJgNuhm]

陈奕你今天签到了吗:
    @李易峰 已经在#明星势力榜#内地榜上为你加油啦,你是我今生唯一的执著哦。棒棒哒!tRzDDCK ​
[# # @ li yi feng has star power list list on the mainland rooting for you, you are my this life only, persistence, oh. Returns the dalai! tRzDDCK]

此博专HC陈奕 李易峰,拉踩黑的不要关注我………!

如沐春风mumu:
    光肚儿沐,哈哈,买水枪喽 tRJgNug . ​
[Light belly massage, ha ha, buy water gun tRJgNug.]

热爱学习,努力进步的妈妈

过目难忘的视觉冲击:
    有时候,你不得不假装很快乐,只是为了不让别人问“你怎么了?” ​
[Sometimes, you have to pretend happy, just in order not to let the other people ask whats the matter with you? ​]

蛾眉淡了教谁画?瘦岩岩羞戴石榴花。

李_胜雄:
    tRMxMV ​
[tRMxMV]

峻豪淑美412:
    X搞笑系列之朋友买了一管口红,据说涂完口红以后,女生吃饭喝水都成这样了[哈哈]…最后一个没sei了![笑cry]tRMCLZwN[哈哈][哈哈][哈哈] ​
[X funny series of friends to buy a tube of lipstick, it is said that after besmear lipstick, girls eat bread or drink water like this (haha)... There was no sei last! [laughing cry] tRMCLZwN (ha ha) (ha ha) (ha ha)]

易文斌:
    【厉害了,中国特种兵顶级枪法![威武]】战斗力爆表的中国军人!你又帅到我了…[色]tRJuRI ​​​ tRJXJO ​
[China [much, largely because of the top marksmanship! [power]] fighting capacity of the extraordinary Chinese soldiers! You are the handsome to me... [color] tRJuRI tRJXJO]

关注我微博,天天发视频。微博ID易文斌

就是想换个名字啊_:
    有的时候突然聊起来这桩娃娃亲,还真是让人哭笑不得。作为同学兼朋友,还好我俩自己不尴尬[笑cry][笑cry][笑cry] ​​​
[Doll close, sometimes suddenly talk that is in distress situation. Good as classmates and friends, also we dont embarrassed [laugh cry] [laugh cry] [laugh cry]]

止于唇齿,掩于岁月。

小可爱笑看人生2007:
    很开心,小宝贝会弹钢琴了[微笑] ​
[Very happy, the baby can play the piano [smiles]]

Catherine刘佳雯:
    乍处之欢不如久处不厌~有点复杂 tRWxrlo ​
[Never tire of first place not long in tRWxrlo ~ a little complex]

你可以善良,但不能委屈自己💖

烊比较仙:
    我们崽晚安啦~@TFBOYS-易烊千玺 ​
[Usually we goodnight ~ @ TFBOYS - Jackson]

要长大 要乖 要不负众望

变傻好了:
    早安! ​
[Good morning! ​]

你是年少的欢喜

Moonshake:
    人生太苦了,好想打电话给你,告诉你我中午想喝奶茶却排了四十分钟的队,告诉你我还没想好今晚吃什么,告诉你周二了可我一点开心都没有,告诉你最近没好听的歌,告诉你好多鸡毛蒜皮的事情然后听你傻笑。 ​
[Life is too bitter, really want to call you, tell you what I want to drink milk tea at noon but waited in line for minutes, tell you Im not ready to eat what tonight and tell you on Tuesday, but I dont have any fun, tell you didnt listen song recently, tell you a lot of trivial things and then to hear you giggle. ​]

禾木巷:
    跟老公讲话真的不能绕任何弯,你一绕他就听不懂了 ​​​​ - 神评论集中营(分享自@最右APP)看帖子详情戳链接→_→tRJPdX ​
[Talking to her husband really can not be around any corner, you around he didnt understand the god - comments camp (share since @ the right APP) post stamp link - _ - tRJPdX for details]

你说要敬往事一杯酒 再爱也不回头 实际就算你醉到黄昏独自愁 如果那人伸出手 你还是会跟他走

银耳木:
    分享图片 ​
[Share photos]

南是南冥的南噢

诱落夜幕:
    想吃包子 想吃油条 想喝豆浆 想吃卤煮 ​
[You want to eat steamed stuffed bun Want to eat Fried dough sticks Want to drink soya-bean milk Want halogen boiled]

我对普通的人类没有兴趣

是holy呀:
    #超级话题#,我是第个申请开通#光合作用#超级话题的粉丝,申请粉丝越多,开通几率越大,大家快来帮我加快开通速度吧~tRJjyf ​
[# # super topic, I am the first one to apply for opening topic # # photosynthesis super fans, for fans, the more open the greater the chances, you come and help me to speed up the opening ~ tRJjyf]

如果我爱上你的笑容,要怎么收藏要怎么拥有

梓豪James8QO0:
    他若生,我便一袭红衣榻前等;
他若死,我便身着素衣墓旁陪。 ​​​

[If he was born, I was a big red before bed, etc. < br > if he died, I was dressed in plain clothes tomb to accompany. ​​​]

存我心者将心比心轵:
    分享图片 ​
[Share photos]

冯燕霞编织:
    雅安-名山区-新店镇-大同村-手工编织培训第十天! ​
[Ya - mountains area - XinDian Town - big village - hand-made by training the tenth day! ​]

爱编织,爱手工。喜欢淡淡中国风,悠悠古韵情。。。。。。

Glen__Zhu:
    不多说,看图秒懂! tRcLFV ​
[Not much said, look at the picture second understand! tRcLFV]

知足感恩

JM半永久形象设计:
    我参与了@人鱼线VS马甲线 发起的投票【人马君健身潜力之星,强人气票选!(一)】,我投给了“廖胜-健体老司机”等个选项,你也快来表态吧~tRJrMOyF ​
[I participated in the @ people VS ma jia line the line by voting [Matthew fitness potential star, strong popularity vote! (a)], I voted for Liao Sheng - health old driver option, you can come and say ~ tRJrMOyF]

苏徐粱苏:
    [阳光]大白兔糖纸哦[哆啦A梦微笑][哆啦[可爱]A梦汗] ​​​
[[sun] white rabbit candy wrappers oh [doraemon smile] [duo la A sweat dream] [lovely]]

叶叶叶叶琴:
    记于失眠夜,内容很有趣的微博看起来也很伤感,微博内容都是在谈感情,说恋爱,心里是老天爷下雨前的沉闷,欲望在支配着思想。 ​
[Note in the sleepless night, very interesting weibo seems very sad, weibo content is talking about feelings, say the love, the in the mind is god before it began to rain is depressing, desire dominated in thought. ​]

知道为什么在情感上我不愿争吵不愿冷战,不愿有一秒与你有隔阂,因为时间那么少,生命那么短

榴莲饼儿榴莲饼儿:
    虐[泪] ​
[Abuse of [] of tears]

只想跟你说

爱晴天娃娃米:
    一直在听你唱歌,
一直在听你唱的洋葱,
我会鼻酸,我会流泪,
但又不想放纵自己,
不想哭,
因为我一哭就会有好大好大的眼袋🙈
夜已深,隐入黑暗,
思念如潮水般涌来,
我知道我躲不过你,
你是我的劫难,
不曾改变,
我还在等你归来,
不问归期。@乔任梁 ​

[一直在听你唱歌,
一直在听你唱的洋葱,
我会鼻酸,我会流泪,
但又不想放纵自己,
不想哭,
因为我一哭就会有好大好大的眼袋🙈
夜已深,隐入黑暗,
思念如潮水般涌来,
我知道我躲不过你,
你是我的劫难,
不曾改变,
我还在等你归来,
不问归期。 @ kimi]


因为kimi 我来到了这里,一切都是因为他,会永远一直守护你

用户5626627161:
    [抱抱][抱抱]吃喝玩乐的小彤哥[二哈] tRJgNmgJ . ​
[Beer and skittles [hug] [hug] little brother tong ha] [two tRJgNmgJ.]

我就是我,是颜色不一样的烟火

金玉唉呀:
    我.....为什么会长胖? ​
[I... Why get fat? ​]

色衰而爱弛。

安静de曲奇国际范:
    人一旦变了心,就会变的很残忍,忘了我们许下的诺言,背叛了缘分;人一旦变了心,就象变[赞啊]了一个人,忘了我们在一起的温存,只剩下我一个人…… ​
[Once changed heart, you will become very cruel, forget our promise, betrayed the fate; Once changed heart, just like getting [] o praise a person, forget we together of tenderness, only I a person... ​]

媛创创始人-陈曼霞:
    🎋佳茵拆出来粉未的样子,满满益生菌

使用抗生素之后,妇科病容易反反复复,因为在使用的过程,会把有益菌和有害菌都一起杀灭,抵抗力下降,就很容易反复,所以要大量补充益生菌,增强抵抗力,排出有害菌,让炎症不治而愈✅✅ tRJgNmsy . ​

[🎋佳茵拆出来粉未的样子,满满益生菌

使用抗生素之后,妇科病容易反反复复,因为在使用的过程,会把有益菌和有害菌都一起杀灭,抵抗力下降,就很容易反复,所以要大量补充益生菌,增强抵抗力,排出有害菌,让炎症不治而愈✅✅ tRJgNmsy ​]


ZOZ官方 ☎️微KXDL

没有评论:

发表评论