2017年2月20日星期一

Growth, is a constant feel oneself is a silly force of the process before! QQ, WeChat ID sixiangjuj

思想聚焦:
    事隔经年再相遇,唯有微笑沉默以贺你。 ​ ​​​
[Meet again after years, only a smile to greet silence. ​ ​​​]

成长,就是一个不断觉得以前的自己是个傻逼的过程!QQ ,微信号:sixiangjujiao-weixin

宁可兆CASSIEY_KK:
    感谢YPO今天让我认识到了Forum的魅力,到最后彻底爱上这个项目。感谢老师、哥哥.姐姐们今天提出的很多宝贵交流.建议,期待下次的Forum🙏 ​​​
[Thanks to YPO today let me realize the charm of Forum, at the end of the completely in love with this project. 感谢老师、哥哥.姐姐们今天提出的很多宝贵交流.建议,期待下次的Forum🙏 ​​​]

卡丝集团负责人(CASSIEY)品牌创始人

当时我就震惊了:
    你是否还记得曾答应过一个人,要好好的爱他过一生 ​​​
[Do you still remember once promised a person, to love his life well]

深扒娱乐热点,每天给你惊喜

李克勤:
    真魔粉!誰跟我一樣? ​​​
[The magic powder! Who like me? ​​​]

人民网:
    你的是什么?来看看谁的最有意思[偷笑] ​​​
[What are you? The most interesting [laughing] to see who]

报道全球 传播中国

不二大叔说:
    痛心!!!一位有名的韩国讲师让你回忆日本留给中韩两国的残忍历史! 请铭记,一个民族忘了历史就没有希望! ​​​​
[Sad!!!!!! A famous south Korean lecturer leave you recall Japan to China and South Korea have both cruel history! Please remember, forget a nation history, there is no hope! ​​​​]

微信公众号:dashu 让思考更有效率,让时间更有价值。

大脑切片:
    史上最尴尬的吻戏……没事,我们大家撑着你[笑cry] tRJQRDO . ​​​
[In the history of the most awkward kissing... Thats ok, we all walked with you [laugh cry] tRJQRDO.]

从伦敦到马德里。

一起神回复:
    #神回卧谈会# 看到这个私信忽然觉得很伤感[伤心]你的生命里有没有过这样的一个人,曾经那么要好现在却已经互不相干,评论写下ta的名字,反正ta也看不到,或者说,万一ta看到了呢[哆啦A梦微笑] ​​​
[# # god back into slumber will see the DMS suddenly feel very sad [sad] you ever in my life such A person, once so better now but have been disconnected, comments write down the name of the ta, ta anyway also cant see, or, one thousand ta see [doraemon smile]]

这里是神回复、高级黑、内涵淫才聚集地,请自觉投入你的节操。

韩国me2day:
    【YouTube】今天的晚安曲为大家送上#GOT# 成员交换Part版本的→tRJBLpsZ 非常喜欢高赛文的交换Part,主唱们和Rapper们都潜力无穷~[太开心] (cr.MARKing) ​​​
[Good night song for you today to YouTube 】 【 # GOT# members exchange Part version of < Let Me > > tRJBLpsZ like high severn exchange Part, the lead singer and Rapper have potential ~ [quite happy] (cr) MARKing)]

联系邮箱 meday@qq *与韩国媒体同步的全方位韩流报道,了解韩流的最佳窗口!!!*

北美吐槽君:
    阿根廷留学生送我的情人节卡片,笑到停不下来哈哈哈哈哈哈 ​​​
[Argentina international students to send me the valentines day CARDS, laugh to stop ha ha ha ha ha ha]

吐槽请私信;公众号kissmemouth 【商务合作请联系ad@beimeitucaojun】

Houson猴姆:
    【猴姆独家】迪士尼真人版《美女与野兽》曝光全新预告特辑!超多新镜头!而且艾玛·沃特森和大表哥Dan Stevens出镜谈论本片。贝儿和野兽一起吃饭、野兽救了贝儿之后俩人在雪地里相视时都带着羞涩,还有贝儿、野兽与座钟总管、烛台管家、茶煲太太的群戏!好暖~~[色][亲亲]tRJBUsw ​​​
[Disney live-action monkeys sole 】 【 exposure new forecast special beauty and the beast! More than a new lens! And Emma Watson and big cousin Dan Stevens, a lens to talk about the film. Dinner belle and the beast, the beast saved belle after both of the head in the snow with the shy, and stewards belle, beasts and clock manager, candlestick, mrs.potts group of play! Good warm ~ ~ [color] [kiss] tRJBUsw]

这货就是【猴姆独家】!!!

我的电影图解:
    放弃一个喜欢的人是什么感觉?“我一直以为自己赢了,直到有一天看到镜子,才知道自己输了。在我最美好的时候,我最喜欢的人没有在我身边。”《东邪西毒》[伤心] tRAvMGPY ​​​
[Give up a like of the person is what feeling? I always thought he was going to win, until one day to see a mirror, they knew that they lost. When Im the best, my favorite person not by my side. The east evil west poison [sad] tRAvMGPY]

人生漫漫,道远兮。闲暇时我就是你的最佳伴侣,这里各种口味图解都有,Please 抱紧我!!!合作请私信或Q我:

豆瓣杂谈:
    兢兢业业的护肤,然后孜孜不倦的熬夜。 ​​​
[Dedicated to protect skin and tireless to stay up late. ​​​]

一些别人的故事。

BTS_members:
    爱你们💜 tRJBKjp . ​​​
[爱你们💜 tRJBKjp ​​​]

刘宪华Henry-Lau:
    #向往的生活# 老婆们 我傻吗?! [哈哈][哈哈][哈哈][哈哈][哈哈][色][色][色][色][馋嘴]。[doge] tRJZbQP ​​​
[# # the wives of life Im stupid? ! [ha ha] [ha ha] [ha ha] [ha ha] [ha ha] [color] [color] [color] [color] [available]. [doge] tRJZbQP]

大家好!是我! 刘宪华 大华 Henry !

季箐:
    我不觉得这世界上会有对自己喜欢的东西不怀有强烈占有欲的人,因为爱一个东西,所以想归为己有,人之常情。吃醋同理,因为过分喜欢过分在意,所以难免小心眼生闷气,这不是什么丢脸的事,更不是作。 ​​​
[I dont think the world will have to like people who do not have acquisitiveness, because love a thing, so I want to return to your own, human nature. Jealous for the same reason, because too much love so much, so unavoidably narrow-minded to sulk, it was not a disgrace, more is not made. ​​​]

愿深情都会被温柔以待。【除非微博私信回复,其余都是骗子】

公安部打四黑除四害:
    【涨姿势!近个成语接龙,测测你能接到哪?】近个成语接龙,环环相扣,根本停不下来!快来自测,你能接几个?[哆啦A梦微笑] ​​​
[【 up pose! Nearly idioms solitaire, test can you received? Nearly a idioms solitaire, interlocking, dont stop! You can come and self-test, pick up a few? [doraemon smile]]

打四黑除四害,主要是依法严厉打击从事危害民生违法犯罪活动的黑作坊、黑工厂、黑窝点、黑市场,为民除害,保民平安。人民对美好生活的向往就是我们的奋斗目标。齐心协力打四黑,警民联手除四害!

天策麻花:
    SLG事件某人骂@Perselee 的录像。毕竟节奏大师。[喵喵] tRJBUHhh . ​​​
[SLG someone scold @ Perselee video events. After all, master of rhythm. [meow] tRJBUHhh.]

就不认证~

全球幽默趣事:
    这才是神技能!教你秒叠好一件T恤!马住![赞][赞]tRJEsMY ​​​​
[This is the god skills! Teach you second fold a T-shirt! The horse! [who] [great] tRJEsMY]

请自觉 【✚加关注】每天都有笑料D…期待名人和人名猛击“关注”搜索公众VX:一起变幽默(youmosss)

黑暗大美g:
    别人的生活 你tm总想插一脚 ​​​
[The lives of others tm you always try to put a foot]

总有人知道你的心酸与真实 也愿意一语点破

我是小婊砸儿:
    据说是大部分女生都尝试过的一个小动作。 ​​​​
[Is said to be the most girls have tried a little affectations. ​​​​]

我这么污,用去污粉也没用( ‘-ωก̀ )

掏心話_:
    “纵然知道生活不会这么轻易,但我希望你在我的未来里, 余生都是你。” ​​​​
[Never know life wont be so easily, but I hope you in my future, the rest of my life is you. ​​​​]

每张图片背后都有一个故事 愿你我都会被温柔以待。

曼联新闻:
    半场结束,-!踢得比较一般! ​​​
[Halftime, -! Played more general! ​​​]

不定时播报曼联新闻的微博,合作请私信。

周杰小先生:
    小时候爸爸教我要真,我知道他不会骗我。长大后我很真,我希望保持到离去的那一天。可很多人误解了这个真,以为真会得罪人,其实真跟B是完全不同的,一种是生活态度,一种是缺心眼儿。如果你做到了真,就不会得罪人,(因为你得罪的也许不是人)。我们不怕得罪真人只是害怕惹了小人,害怕得罪了小人会 ​​​
[When I was young my dad taught me to really, I know that he wont lie to me. When I grow up I very true, I want to keep to the left of that day. But many people misunderstand the true, thought really cause offence, actually really with B is completely different, is a kind of attitude to life, is a kind of examples. If you did it really, I would not to upset people, may not be people (because you have sinned against). We are not afraid to offend the reality just afraid to provoke the dog, fear they will come]

工作及合作请私信谢谢!

人人影视字幕分享:
    发布了头条文章:《有闲置带宽的粉丝们,加入我们的资源加速计划吧》
自动下载最新资源,也帮忙分流资源,方便大家,我为人人,人人为我。软件使用教程和下载地址:
tRJBLRer tRJBLRdr ​​​

[Released the headline the fans have idle bandwidth, join our resources to accelerate plans < br > automatically download the latest resources, also help to divert resources, facilitate everybody, one for all, all for one. Software using tutorials and download address < br > tRJBLRer tRJBLRdr]

YYeTs人人影视唯一官方微博,一切洽谈合作请联系本博或者邮箱:fanyi@yyets ,本组可为有需求的机构提供正版商业翻译服务|YYeTs

牛奶少女丶:
    以前我问过赵总,什么才是对的人?
赵总说你第一眼看到他的时候你就知道了,你会有种感觉,啊就是他了。
我当时翻了个白眼,因为我不信,我总觉得人和人之间需要长时间的慢慢了解才会知道那个人是不是对的人。
后来我信了,不需要用时间来确定这个人对不对,两个人在一起时的感觉其实已经告诉你一切了 ​​​

[I asked Zhao Zong before, what is the right person? < br > Zhao Zong said when you first saw him you knew that you will have a feeling that he is. < br > I was turned over a supercilious look, because I dont believe it, I always think between person and person need long time to get to know you know that man is not the right person. < br > I later letter, do not need to use to determine the right time, when two people are in fact already tell you everything]

少女就该开心的笑呀❤️公众号:牛奶和爱丽丝❤️合作邮箱:milkelise@vip.

痒气美少女:
    他,曾经是王者,后来她媳妇出现了。。。[笑cry][笑cry]tRtDoQJ ​​​
[He once was a king, then her daughter-in-law appeared... [laughing cry] [laughter cry] tRtDoQJ]

我就是我,颜 射 不一样的我!!广告合作QQ联系:

马汤波杰克boJake:
     别太善良了 别太大方了 也别太能干了
时间久了人家会觉得
你做的一切都是应该的 [微笑] ​ ​​​​

[Dont be too kind Dont be too generous Dont be too efficient < br > time for a long time people will think < br > everything you do is should [smiles]]

哥不是很想做人了

假装大记者:
    卧槽,这就是传说中的脸部抽脂美容手术,大家来感受一下[生病]更多奇闻轶事请到我的微博看看→_→ tRJpkJy ​​​
[Oh my god, this is the legendary facial liposuction plastic surgery, you to feel the [ill] more anecdotes please to look my weibo - _ - tRJpkJy]

此记者非记者,生活记录者,专搜网络热点视频【所有视频来源网络】小时不间断转播

康华影迷会:
     From東網 設膳制珍 康華四司互鬥爭上位 @康华Akina #康华##宫心计深宫计# 由金牌監製梅小青主理的無綫重頭劇《深宮計》最近正拍攝得如火如荼,除了後宮妃嬪爾虞我詐外,一眾女史亦在宮禁內明爭暗鬥,令人期待。藝人康華在劇中便飾演「司設」,在「尚宮」謝雪心率領下,與「司膳」張文慈、 ​​​
[from东珍康网设膳制华四司互斗争上位@康华丽akina康华丽# #宫心计深宫计#由金牌监制小梅子青主理性无线重头剧《深宫共》最近正拍摄得如火如荼,除了后宫妃子嫔尔虞我诈外,一众女史亦在宫禁内明争暗斗,令人期待。艺人康冠华在剧中航班演“司近旁”,在“尚宫”谢率领下雪心,与“司膳”张文点燃,]

康动我心 康华官方影迷会 QQ群: Instagram账号AkinaHong_fanspage

写给前任的999封情书:
    
这么多年,你一直在我心口幽居,
我放下过天地,
放下过万物,却从未放下过你。
我行遍世间所有的路,
逆着时光行走,只为今生与你邂逅。 ​​​

[♡ < br > so many years, you have been in my heart of living, < br > I put down a heaven and earth, < br > put down everything, but I never put down you. < br > I traveled across the world all the way, < br > walking backward in time, only for this life with you meet. ​​​]

你不是公主 你是会哭泣的鱼儿。投稿合作 QQ

我是马男Bojack:
    哪有那么多烂道理 觉得值得就继续 ​ ​​​
[Which have so many bad point Think is worth it to continue]

我叫波杰克,我在努力做好……

时光放映机:
    - ​​​


TIME CINEMA——打開舊時光的放映機。

全球幽默搞笑首榜:
    哈哈哈这老公会玩!!现在他每每想起这次经历,都激动得差点从轮椅上站起来[doge]tRJOGOqw ​​​
[The husband will play ha ha ha!!!! Now he often reminded of the experience, excitement almost stood up from the wheelchair doge tRJOGOqw]

生活中总有一些事情心烦.烦恼.情绪的问题..不管你怎么不开心生活还是一样过。所以关注我。。不管你开不开心都要从新起来~

没有评论:

发表评论