2017年2月15日星期三

Earnest and unintelligentHoping for goodThe road is very long, it is hard to walk, but always t

洛阳纱厂北路41号:
    一路畅通 tRJWCyGz . ​
[Streamlined tRJWCyGz.]

i归途也还可爱:
    我很喜欢[心] ​
[I am very fond of [heart]]

认真且怂

左汝洁_43751:
    我就想,说真的,[din推撞]已经此时此刻已经心动 ​
[I thought, to be honest, [] din pushed hard have at the moment]

步步伟莹2016:
    #有一种工伤叫做胖#[耶][bm感动][去旅行][帅爆]看来看好胖子,真的没有错!我觉得挺不错的[帅爆]看来看好胖子,真的没有错! ​
[# # has a inductrial injury to be called fat [and] [bm move] [to travel] [handsome burst] looks like fat man, really not wrong! I feel very good [handsome burst] looks like fatty, really not wrong! ​]

一心向善

灰灰会发黑:
    希望自己不缺重头再来的勇气 ​
[Hope I dont lack the courage to start again]

这条路很长,也很难走,但明天总会到的。只愿一起走时相互扶持,谁也不丢下谁。

丨侽囚:
    #就视不一样#努力让自己变得优秀[亲亲][lxhx蠕过][yz吃瓜][cc色色],只是为了不管怎么说,希望你能找到意中人吧配得上你。 ​
[# # are depending on different efforts to let oneself become outstanding [kiss] [LXHX creep] [yz eat the melon] [cc colored], just for the sake of anyway, hope you can find a person worthy of you. ​]

微光1127:
    #许魏洲的红包#Boomshakalaka!我在许魏洲ZZ 的红包中抽到了@让红包飞 提供的“巨蟹座财神卡”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRJWCyh ​
[# # Xu Wei chau red envelopes Boomshakalaka! I smoke in the Xu Wei continent by ZZ a red envelope to give red envelopes to fly @ cancer mammon card, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRJWCyh]

我想我不够成熟 还达不到你的要求

AoYYaoya:
    路上的风
傍晚有你 tsvJnBj ​

[The < br > the evening wind on the road you are tsvJnBj]

我喜欢kitty猫 我也骂脏话

孤独奔腾静V2AY:
    最真最真的表白;让你的过去失去你更多成长……每个人自己在上面加上颜色、而不是增添更多怨恨;是我欲言又止的沉默;生活是调色板 ​
[Do the most really really; Let your past lose you grow more... Everyone in the above plus color, rather than add more resentment; I was an awkward silence Life is a palette]

OutsideZaki:
    A.h ​
[一个。h]

我听不见我戴耳机!

小丽6115366024:
    🔥🔥微商小白们你们知道怎么打造最牛逼最吸引人的朋友圈吗?
🔥🔥你们知道怎么打造朋友圈出单更快吗?
🔥🔥你们知道为什么星计划的货一直不够卖吗?
今晚由星计划最专业最优秀的金牌讲师阿鹿
解密其中精华💪💪💪 ​

[🔥🔥微商小白们你们知道怎么打造最牛逼最吸引人的朋友圈吗?
🔥🔥你们知道怎么打造朋友圈出单更快吗?
🔥🔥你们知道为什么星计划的货一直不够卖吗?
今晚由星计划最专业最优秀的金牌讲师阿鹿
解密其中精华💪💪💪 ​]


迷糊啊九:
    “你在心中就像受气球一样,谁心情不好都可以欺负你。而我看了以后,而我看了以后,我油然而生的想去保护你。不让你再受到伤害,我想被你欺负”。[泪][泪][泪]为什么这些话都是你说的呢,油嘴滑舌的人,为什么不是别人![失望][失望][失望] ​
[Are you in the heart, like the balloon, who can bully you in a bad mood. And when I looked, and when I saw, I very want to go to protect you. Dont let you get hurt again, I want to be you bully. [in] [tears] [tears] why these words are you said, sleek, why not others! [disappointed] [disappointed] [disappointed]]

无聊啊…………………

L-Millian:
    #八哥专用的红包#Boomshakalaka!我在八哥专用 的红包中抽到了@让红包飞 提供的“巨蟹座财神卡”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRJWCyf ​
[# # starling special red envelopes Boomshakalaka! I smoke in the starling special red envelopes to give red envelopes to fly @ cancer mammon card, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRJWCyf]

每一个强者都会有背后的辛酸挫折。

嗳伱寳唄2016:
    👧科丝美诗彩妆即将上市,期待中! tRWJNpX ​
[👧科丝美诗彩妆即将上市,期待中! tRWJNpX]

本人一手货源,真实可信,全国各地招代理。加v hanlu

刘小刘_小刘:
    #王宝强的红包#Boomshakalaka!我在王宝强 的红包中抽到了@微博会员 提供的“G流量包”,年的小惊喜!也许你的惊喜更大哦~tRJWCyb ​
[# # wang baoqiang red envelopes Boomshakalaka! Im in the red envelopes of wang baoqiang drew an @ weibo members with G flow package, years of little surprise! Maybe you surprise more oh ~ tRJWCyb]

lRsnowy:
    夏日必备防晒衣;若觉得闷热不妨围在腰间作装饰!什么地点!看见了你什么样的风姿:等我发觉我自己开始爱上你的时候……便使我开始爱上了你;我已经走了一半路了!白色背心简约大方[dino不屑] ​
[Necessary summer bask in clothes; If feel stuffy might as well around the waist for decoration! What place! What kind of charm see your when I found myself began to fall in love with you... I begin to fall in love with you; I have already walked a halfway! White vest is contracted and generous [dino despise]]

这奈何桥你过不过,孟婆汤你喝不喝,忘川河你跳不跳。 这个人,你还等不等?

wuli小白菜么:
    玫瑰是我偷的 但我爱你是真的[舔屏] ​
[The roses I stole But I love you is really [lick screen]]

乍见之欢不如久处不厌

蒋阳伯:
    ☻♬✟✟✟✟✟ 小镇传开我们忘年恋的流言,我却不顾一切作为孝子为她送行[可爱][可爱][可怜][鼓掌][抱抱] ​
[☻ ♬ ✟ ✟ ✟ ✟ ✟ town spread rumors we fell in love, I was desperate for son to see her offcutelovely [poor] [applause.] [hug]]

每天开始工作前要整理出一个Memo,好脑筋架不住烂笔头。

王牌折耳根:
    [失望]#有一种工伤叫做胖#嘻嘻,看到我也喜欢啊,关注一个。 ​
[[disappointed] # # has a inductrial injury to be called fat hee hee, I also enjoy to see, focus on one. ​]

越活越傻了

元风PAZj56_l47艾宣:
    测试人们把我的成功归于天才,其实我的天才只是刻苦罢了。——爱[蛋糕]因斯坦 ​
[My success to test people genius, in fact my genius just hard work. -- love cake weinstein]

IAm福尔摩诗:
    #有一种工伤叫做胖#我敢肯定胖子盆友们一定很稀饭! ​
[# # has a inductrial injury to be called fat Im sure fat friends must be very porridge! ​]

原谅我这一生不羁放纵爱自由

chenge109:
    【排出三分毒,少生九分病!春季排毒养肝事半功倍!】(来自 @一点资讯)
tRJWCyX ​

[【 discharge poison three, nine points have fewer sick! Spring detoxification nourishing the liver get twice the result with half the effort!] (from @ point information) < br > tRJWCyX]

MM_mmc的玫瑰:
    转发这个生物圈,天[赞]内会收到很多红包 [toto我最摇滚]祝福[噢耶] ​​​
[Forwarding the biosphere, days [who] will receive many red packets [toto I most rock] blessing (oh yeah)]

失而复得的东西根本就回不到最初的样子 即使再好,也忘不了有段时间曾失去过

God_lv:
    #有一种工伤叫做胖#[握手][真V]我超爱这些演绎的执着粉丝尖叫的洒脱了,胖子你们呢 ?我也喜欢啊我能有多骄傲不堪一击好不好[悲伤]我也喜欢啊大家都喜欢瘦[真V]我超爱这些演绎的执着粉丝尖叫的洒脱了,胖子你们呢 ? ​
[# # has a inductrial injury to be called fat shaking hands [] [V] really I love these dedicated fans screaming interpretation of the free and easy, fat you? I also like I will be proud to how vulnerable is good [sad] I also like all like thin [V] really I love these dedicated fans screaming interpretation of the free and easy, fat you? ​]

享受现在的安逸生活!

RUHEYYDWM:
    #就视不一样#我也[哎呦熊路过][微博三周年]羡慕她们双双入对你觉得收到这样来信真的好幸福的呀! ​
[# # are depending on different I also passed] [ouch bear [weibo third anniversary] envied them both into good to think you receive this letter really happy ah! ​]

bin1314xf:
    我已经被磨得没有一点棱角,如果说我以前是只刺猬的话,现在的我也是一只没有刺的刺猬。我拔掉身上的刺只为了更好的接近你。 ​
[I have been worn no edges and corners, if I were a hedgehog, now I also is a no thorn hedgehog. I pulled out the thorn in order to better close to you only. ​]

Cp3-克里斯保罗:
    [疑问]#有一种工伤叫做胖#胖子一定有惊喜等着我们哈哈。胖子我好想和你在一起~你在等我回头~而我在等你给我一个回头的理由胖子我觉得挺不错的胖子一定有惊喜等着我们哈哈。 ​
[[question] # # has a inductrial injury to be called fat fat man must be a surprise waiting for us ha ha. Fat man I really want to with you ~ are you waiting for me back ~ and Im waiting for you give me a reason to back fat I think there must be a nice fat man surprise waiting for us ha ha. ​]

生活就是一条单行道,途中会有得失,可是你也不能回头,只能一直理性的向前走,走到那里的尽头。

打败她做你女朋友:
    鹿晗怎么这么帅呢,看着都养眼,拜托不要长那么帅,你这样让人怎么活啊,确实比陈伟霆帅 帅死他把 加油luhao 😘 😘 😘 😘 😍 😍 😍 😍 😍 😍 么么哒👼 👼 👼 ​
[Lu Han how so handsome, look beautiful, please dont grow so handsome, so you let people how to live ah, really more handsome than William ShuaiSiTaBa 加油luhao 😘 😘 😘 😘 😍 😍 😍 😍 😍 😍 么么哒👼 👼 👼 ​]

很好相处,脾气还行,有时暴力,很多明星都比较喜欢,但是某些非常不喜欢,例如 古丽娜扎👻 👻 👻 👻 嘻嘻 最爱鹿晗😍 😍

青韵轩官方:
    #就视不一样#感觉也是真的可以收到这种好越来越瘦,越来越美。我们每个人活一辈子·不可能永远[xkl吃西瓜][ppb路过]都做主流的事情·总有那么几次我们做岀了与众不同的事情了 ​
[# # are depending on different feeling is also can receive the good really is more and more thin, more and more beautiful. Each of us to live a lifetime, can never [XKL eat watermelon] [PPB passing] do the mainstream, there is always a few times we do file a different thing]

青韵轩.龙泉青瓷 为您量身订制商务,会议,留念等礼品!可自定文字和LOGO! 电话:- qingci

钟天kian:
    #就视不一样#总算可以抒发希望有家庭的她们每个人都能够开开心心的一[nono放屁][空][din说话][xkl拥抱]禊蓬下我的情感的 ​
[# # are depending on different finally can express hope everyone have a family they can open happy heart of a [nono fart] [blank] [din talk] [XKL hug] an beneath my emotions]

深圳陈勇清:
    #虚拟情人#这个对我来说还很不错的,我会继续的支[doge][衰][话筒]持。一直都在追剧之中,喜欢 ​
[# # virtual lover this also very good to me, I will continue to the [doge] [failure] [microphone]. Has always been in the chase play, like it]

最爱吃的凯妃糖:
    分享图片 ​
[Share photos]

本命河智苑,超迷凯凯王,喜欢Lee Pace,男神一堆堆,不定期会刷屏

权小公举是个白雪公举:
    大唐荣耀真的是花式上热搜第五,永远第五[二哈][二哈][二哈][二哈] ​
[Datang glory is really fancy hot search on the fifth, forever , ha ha] [two ,]

知道不可能,可我还是会爱着你

没有评论:

发表评论