2019年6月13日星期四

Royal family never give up, such as a champion RNGM ✊ ✊ teacher such as pan back soonDo the most

何娟_你的淑芬哭了_栀子:
    #KPL春季赛#我已为@RNGM暴风锐 送上奖杯!他是我心中的最佳中路,快来为你喜爱的选手加油吧!tEWSMxy ​
[# # I have for @ RNGM KPL spring storm sharp on the trophy! He is the best in my heart road, come and cheer for your favorite player! tEWSMxy]

皇族永不言弃,等一个冠军RNGM✊ ✊等锅老师早日回归比赛

女清才_zz司徒卿91:
    @艾玖久 稚优泉 【点评论领券】 [good][来] ​
[@ YiJiu long pa optimal spring coupon redemption points comments 】 【 [good] [to]]

初倍:
    #LPL#我已为@iG_TheShy 送上奖杯,他是我心中的MVP,快来和我一起为喜爱的选手打CALL吧!点击送奖杯↓tAiTsJHH ​
[# LPL# I have for @ iG_TheShy into the cup, he is the MVP in my heart, come with me make CALL for favorite player! Left click on send trophy tAiTsJHH]

做最自由的崽

清南师兄:
    一个暴露年龄的问题来了,你小时候最爱吃的零食是什么?[吃瓜] ​
[An exposed the problem of age is coming, what is your childhood favorite snack? [eat the melon]]

躬耕于清华的南方都市人,青年人必读的活百科全书,社会学播士、情感心理学砖家

省钱闺女:
    神价呀!大罐g芝麻核桃黑豆粉 劵后. ​
[God price! After big pot g with sesame walnut black soybean meal coupons.]

-犹清欢-:
    分享图片 tRxDNWN ​
[Share photos tRxDNWN]

要成为更好的自己

这微博没内涵:
    【佳人妆容】女性荷尔蒙,颓艳妆教,快学起来。 tAiCnrG ​
[Crashing female hormone, beauty makeup 】 【 brilliant makeup teaches, quick to learn. tAiCnrG]

分享母婴育儿知识

Zzt媳妇儿:
    #铁甲雄心#[给你小心心]#榜样阅读#

互捞互捞互捞@THEO-朱正廷 ​​​

[# # real ambition [give you heart carefully] # # example reading < br > < br > to get @ THEO and take each other for each other - Zhu Zhengting]

娱乐圈圈udg:
    [ok]睫毛膏 . ​
[[ok] mascara.]

袖朦胧影朦胧:
    . 小破剧整整一周年啦
去年夏天有多快乐呢 就 每次和我妈视频的时候我总是不自觉的在笑 我妈一度以为我有男朋友了
就 真的真的很开心 很开心认识你们
还有我最喜欢的镇魂女孩们[心] ​

[Years for a whole week. Small broken play < br > how happy it was last summer when I and my mom was video I am always not consciously laughed at by my mom thought I have a boyfriend < br > just really, really very happy very happy to meet you < br > and my favorite azraell girls [heart]]

小透明

小小徐某某:
    #阴阳师手游[超话]# 我获得了一个全新的皮肤,随手分享喜悦~?( °?° )? ​
[# Onmyoji mobile game # above words, I got a new skin, with sharing the joy ~? (°? °)? ​]

懒癌晚期。

千山二三:
    我真是个狗。 ​
[Im a dog. ​]

专心致志。

多尤尔啊:
    #张杰[超话]#

想问一下大家蓝色的应援服是哪里get的呀?就是下摆长长的,女生可以当裙子穿的,那个,或者说有哪位姐妹可以拍一下自己的让我看看是啥样的?[允悲][允悲] ​

[# # zhang jie [ultra words] < br > < br > want to ask everybody who blue suit is where to get? Hem is long, the girl can be a dress to wear, that, or have any sisters can oneself is let me have a look at what kind of? [allow sad] [allow sad]]

是梦啊,是你吧

Darth-墨雪飘:
    晚安,首页。 ​
[Good night, the home page. ​]

略懂翻译,爱好电影,不谈国事

西瓜樱桃派:
    记录一下昨天尴尬事件 都怪老师非要叫我去旁听 旁听也就算了还听不懂无聊我要怎么提前走 走也就算了开门看到他 看到了就想溜也没溜成 被人家一吼去哪啊 你没去上班 我尴尬的回头说没呢 他说我去上课 然后下班了特意晚一点五点多出去 以为他下课了 谁知道这家伙也没走 跟人家墙角抽烟唠嗑 老子当时就心...全文: m.weibo ​
[Record the embarrassing incident all blame the teacher must call me yesterday to attend audit also calculate also dont understand how boring I want to go go ahead even if the door also see he saw want to sneak out didnt sneak into being a roar to which you didnt go to work I embarrassed back said no? He said that I go to class and then off work has more than one point five points out thought he late didnt go with somebody else who knows this guy smoking corner conversations, Lao tze heart at that time... The full text m. eibo]

我是谁 我超凶

没有评论:

发表评论