2019年6月19日星期三

If you saw my trumpet, you pretend not to see.Grazing,Rainbow girl meng-jie xu in the world lik

乖乖做个小号:
    ..
我今天完成任务了嗷。运动+英语打卡+明天节目的稿子我都完成了嘻嘻!还稍微收拾了一下桌子。emmmm今天没有什么事情发生所以也没有什么很多的感想可以写那今天就早点睡觉嘻嘻我爱我自己。晚安嗷 ​

[.. < br > I finish the task today ao. Clock movement + English + program copy tomorrow I have completed the hee hee! Has cleared up a little table. Emmmm nothing happened today so there is nothing a lot of feelings can be written that will go to bed earlier today hee hee I love myself. Good night ao]

如果你看到了我的小号,请你装作没有看见。

Bang楠Dr:
    社交是玄学啊, tRarst ​
[Social networking is metaphysics, tRarst]

放养,

爱吃的小可怜:
    #徐梦洁[超话]##徐梦洁[超话]##徐梦洁rainbow生日快乐# 🌈🌈🌈徐梦洁🌈🌈🌈徐梦洁🌈🌈🌈徐梦洁
我最爱的彩虹,这是我从遇到你一直到现在陪你过的第一个生日,往年我没有陪在你身边,但是以后的每一年,我都不会缺席,希望我的彩虹🌈,你能每天做自己想做的事,每一天都要...全文: m.weibo ​

[# # # meng-jie xu [ultra words] meng-jie xu words [over] # # meng-jie xu rainbow happy birthday # 🌈 🌈 🌈 meng-jie xu 🌈 🌈 🌈 meng-jie xu 🌈 🌈 🌈 meng-jie xu < br > I love rainbow, this is I met you until now accompany you from the first birthday, in previous years, I didnt accompany in your side, but later every year, I will not miss, I hope my rainbow 🌈, you can do what you want to do every day, every day... The full text m. eibo]

彩虹少女徐梦洁世界第一喜欢!!

真琴是真爱:
    我为#朱一龙[超话]#贡献影响力,影响力越多排名越高!戳这里→tRkVSdc ~跟我一起打榜提高排名吧~ ​
[I # Zhu Yilong [ultra words] # contribution influence, the more influence the higher ranking! Stamp here - > tRkVSdc ~ improve play list with me ~]

真遥党头顶青花鱼|二宫流哲学|五迷|伦|拢龙|笔墨|汉服|一个墙头贼多的沙雕追星博主罢辽|底线二宫和也 朱一龙

会舟建健:
    [晕]短袖 . ​
[[dizzy] with short sleeves.]

我好像一只牛,吃的是草,挤出的是奶、血。--鲁迅

MAKEUP丽华:
    来自十月份准新娘的转介绍
素未谋面❤️如此信任 ~爱啦 tRGPuJn ​

[From October bride-to-be referred < br > never met ❤ ️ so trust ~ love tRGPuJn]

💋承接各类妆面,打造最美新娘💃💃 微信 ✍🏻

CYShhhhh:
    给老子饿! ​
[To Lao tze hungry! ​]

矫情

嘚啵嘚啵_cyan:
    不是所有的关系都能挽留,尽管小心翼翼还是会出错…… tRWJNJt ​
[Not all relationships can retain, in spite of careful will go wrong... tRWJNJt]

让坚持变成一种习惯

·綠嬌:
    就这样过去了[疑问]
我还没买衣服呢[抓狂] ​

[But it was [question] < br > the [mad] I havent bought clothes?]

极度暴躁

印度VEVO:
    一首网络情歌《天在下雨我在想你》, 开口就打动人心, 非常好听 tAiNQwmk ​
[A network love song I think its raining you, began, very nice tAiNQwmk]

索尼音乐印度Vevo -官方音乐视频,现场表演,采访和更多…

Hand三:
    在扇贝学英语天,我竟收获了这么多!tAiNQwmFv ​
[In scallop day to learn English, I have gained so much! tAiNQwmFv]

没有评论:

发表评论