2018年9月1日星期六

My life is hopeless brain convulsions give up treatment of small classmate, please make friends wit

是Tiny酱啊:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@尤长靖 ,你也快来兑换吧! tRkJdeo ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ YouChangJing, you also quick to change! tRkJdeo]

我是生活无望大脑抽风放弃治疗的小小同学,请大家和我做朋友,谢谢关照!

牛江波5881044168:
    Dull文迪 收到朋友从意大利寄来的明信片,好happy! ​
[Dull Wendy friends from Italy to send postcards, very happy! ​]

种草酱酱团:
    物生物 电动便携榨汁杯,券后¥,多喝水果汁补充维生素,这个可以随身带着,超方便! ​
[Biological electric portable juice cup, coupon after RMB, drink water more juice vitamin supplements, this can carry, super convenient! ​]

免费在评论区领取优惠券

蒽_对:
    九 月 侬 💙 好 ​
[Good JiuYueNong 💙 ​]

喜欢干净、热爱自由

Hurricane_KSY:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@文俊辉 ,你也快来兑换吧! tRkJdeo ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ man chun-fai, you also quick to change! tRkJdeo]

.℃

Kimikohcy:
    九月你好,九月加油[给你小心心][给你小心心][给你小心心][给你小心心][给你小心心][给你小心心][给你小心心][给你小心心] ​
[September hi, come on September [give you heart carefully] [give you heart carefully] [give you heart carefully] [give you heart carefully] [give you heart carefully] [give you heart carefully] [give you heart carefully] [give you a careful heart]]

Sometimes it is the very people who no one imagines anything of , who do the things that no one can imagine.

FfangWwen:
    ❤ 💛 💙 ​


倔强的金牛座。

openingsnow:
    分享我的故事 tRFXnVKV ​
[Share my story tRFXnVKV]

陈达霄:
    快乐不在于能拥有的东西,而来自于能放下的东西。
#每日一画##速写# ​

[Happiness is not to have, and from the can put down. < br > # daily draw sketch of # # #]

视觉叙述者

Agnes--婷兒:
    拖渣打的福看了个好莱坞大片😄 ​
[拖渣打的福看了个好莱坞大片😄 ​]

人生最宝贵的不是你拥有的物质,而是陪伴在你身边的人。

傻呆萌的小哥:
    生日快乐[可爱][可爱][可爱]嘤嘤嘤耶耶耶 ​
[Happy birthdaycutelovelycute they melody earphones]

手绘萌新,求带游戏控

喜欢吃芹菜炒牛肉的蔡徐坤:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@蔡徐坤 ,你也快来兑换吧! tRkJdeo ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ CAI xu, you are quick to change! tRkJdeo]

立场很简单~我的你别碰 喜欢蔡徐坤~底线蔡徐坤-ok 家人IKUN♡

用户5387226854:
    #深夜徐老师#衣服穿搭 tRWJdQ ​
[Put tRWJdQ # # xu teacher in the middle of the night clothes]

人生的路,…………自己走。

梅格妮Koninini:
    分享@Mr_凡先生 的微博故事 tRFMKaU ​
[Share @ Mr_ tRFMKaU that Mr Weibo story]

追星号,K纯妮,不喜勿关

没有正经节目:
    越南人最喜欢中国啥?这个答案令人吃惊#没有正经节目##搞笑幽默微博##无力吐槽# tRFXnct ​
[Vietnamese favorite Chinese? The answer is surprising # no formal program # # funny humor weibo # # # to ridicule tRFXnct]

广而告之的魅力

____殿红呀丶:
    初殿红,生日快乐🎂🎂🎂
岁,多一份沉稳,
岁,爱我所爱,
岁,离梦想在近一些。✈️✈️✈️ ​

[初殿红,生日快乐🎂🎂🎂
岁,多一份沉稳,
岁,爱我所爱,
岁,离梦想在近一些。 ✈ ️ ✈ ️ ✈ ️]


级沈航飞行✈️

_西尤_:
    我刚给@尤长靖 赠送了朵鲜花,获得了爱慕值,感觉自己萌萌哒!饭圈的亲们,快来送花应援吧!tRTBPJN ​
[I just give the @ YouChangJing presented flowers, get the affection value, feel cute! Rice circle of close, will quickly send a flower who! tRTBPJN]

尤长靖你要幸福啊.

仰德小吉:
    分享图片 tRcdSYXO ​
[Share photos tRcdSYXO]

佛国山水

逗比Zhi丶:
    不喝啦不喝啦 越喝越想她 太难受了 ​
[Dont drink dont drink more drink more think she is too bad]

zzzz

虎牙五金-:
    九月[心] ​
[September [heart]]

喜欢指甲剪的干干净净的男生❤

喂饱口罩:
    [微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑][微笑] ​
[[smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles] [smiles]]

死在过去 活在将来

十二阿姨啊:
    九月了……我还是没在十二点前睡着…😪😪

九月你一定要对我好点 ​

[The September... I didnt sleep before twelve o clock... 😪😪

JiuYueNiYiDingYaoDuiWoHaoDian ​]


我有一碗酒,可以慰风尘。我还有一个比烈酒还烈的故事,盛满给你。

honey小恬:
    #八月再见# 今天没去健身房,调整休息一次 ​
[Goodbye # # August didnt go to the gym today, adjust the rest time]

要变女神!

每日幽默段子:
    老爷爷以为自己在拍摄孙子求婚,没想到错用了前置镜头,全程自拍自己的脸...也是非常可爱又暖心了! tRFXncG ​
[Thought I proposed while filming a grandson, grandpa wrong with front cameras, all take her face... Also is very lovely and warm heart! tRFXncG]

知名搞笑幽默博主

-KIMOKOOK-:
    我妈,我明天出去,给别人过生日。
我妈谁过生日?
我你外孙。
我妈哦是那个什么什么国是吗?
我人叫田柾国。
我妈(小声)名字咋这么难记....

哈哈哈我妈超级可爱

儿子也超级可爱呀[爱你]

那么,
我的小少爷,我的田柾国,生日快乐啊💜 ​

[My mother, I go out tomorrow, birthday to others. < br > my mom whos birthday? < br > Im your grandson. < br > my mother oh is that what is the kingdom? < br > my name is tian 柾 countries. < br > my mom (whisper) name zha so hard to remember...

哈哈哈我妈超级可爱

儿子也超级可爱呀[爱你]

那么,
我的小少爷,我的田柾国,生日快乐啊💜 ​]


清水文渣、辣鸡写手

你的十九-:
    今晚这粉红粉红的还挺好看[污] tRXJTyWj tRFXntr ​
[Tonight the pink also look good [evil] tRXJTyWj tRFXntr]

不做咸鱼🌧️ ·

aaaaaa灬aaaariel_176:
    #罗云熙工作室取关香蜜官博#【最佳损友,会陪你一起的星座】(白羊座射手座)、(金牛座魔羯座)、(双子座水瓶座)、(巨蟹座天蝎座)、(狮子座白羊座)、(处女座金牛座)、(天秤座双子座)、(天蝎座双鱼座)、(射手座狮子座)、(摩羯座处女座)、(双鱼座 巨蟹座) ​
[Po # # Luo Yunxi studio take off fragrant honey officer 【 best toxic friends, you will be with you constellation 】 (Aries Sagittarius, Capricorn (Taurus), (Gemini Aquarius), Scorpio (cancer), Aries (Leo), (virgo Taurus), (libra Gemini), Scorpio, Pisces), Leo (Sagittarius), (Capricorn virgo), (Pisces Cancer)]

人的面孔常常反映他的内心世界,以为思想没有色彩,那是错误的。

用户0906936946:
    人生有两出悲剧:一是万念俱灰,另一是踌躇满志。——肖伯纳 ​
[There are two tragedy in life one is desperation, the other is hopeful. - George Bernard shaw]

我是仙草仙草:
    九月[给你小心心] 是百分九的! ​
[September [give you heart carefully] is the percentage of nine! ​]

快乐追星.

Sssssarah啊啊啊:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@小鬼-王琳凯 ,你也快来兑换吧! tRkJdeo ​
[My meal ticket for the @ star power list of flowers, flowers to @ imp - Wang Linkai, you also quick to change! tRkJdeo]

WLK是宝贝

wetmartini:
    有没有人来babysit一下表妹我出门喝杯酒 ​
[Have a person to babysit my cousin I go out for a cup of wine]

forever screaming

健康春城:
    【哪些人不宜吃碘盐?】患有自身免疫性甲状腺疾病(常见有甲亢、甲状腺炎等疾病)患者中的少数人,因治疗需要遵照医嘱可不食用或少食用碘盐。生活在高水碘地区还没有改水的居民,他们每天从饮水和食物中已经得到了较高剂量的碘,这部分人不宜吃碘盐。 ​​​
[What person is unfavorable eat iodized salt? Patients with autoimmune thyroid disease (common disease such as hyperthyroidism, thyroid inflammation) in patients with a few, because of treatment need to follow the doctors advice was eating or less consumption of iodized salt. Live in high iodine water areas havent change the residents of the water, theyve got from drinking water and food every day high doses of iodine, this part of the people should not eat iodized salt. ​​​]

没有评论:

发表评论