2018年9月26日星期三

+ =Work contact email yangshuogzs @ sinaContribute to QQ email @ QQBroadcasts all kinds of im

turbosun:
    tRJOXIy ​​​
[tRJOXIy]


+=

杨烁:
    今天你是最美的新娘@王黎雯 ,和你在一起的每一天,是我想象中最美好的日子!#认真让爱每日如初#,想用我的认真,呵护你一生。@周生生珠宝官方微博 ​​​
[You are the most beautiful bride in @ Wang Liwen today, and you together every day, is the most beautiful day in my imagination! # # carefully make love every day after, I want to use the serious, caress you all the year round. The official weibo @ chow sang sang jewellery]


工作联系邮箱:yangshuogzs@sina

思想聚焦:
    给我说说你最近超喜欢谁…[可爱] ​​​
[Tell me about your recent who loves... [lovely]]


QQ 投稿邮箱:@qq

头条新闻:
    #万象#【进城务工没找到活干,三农民工捡来酒菜蹲在路边过中秋:不敢告诉家人[伤心]】月日,河南郑州。来自洛阳的位农民工在中秋夜晚,捡着别人喝剩下的散酒和小菜,坐在路边对饮。他们说来郑州好几天,但是一直没找到活干没挣到钱,哪怕是大过节的,也不敢打电话告诉家人……tEPiqYBA ​​​
[# # all the migrant workers didnt find work, three rural migrant workers to pick up stuff squatting by the side of the road before the Mid-Autumn festival, dare not tell family [sad]] month day, zhengzhou, henan. Migrant workers in the Mid-Autumn night from luoyang, pick up the people to drink the rest of the SanJiu and dishes, sitting on the sidewalk drink. They in zhengzhou for several days, but havent found a job didnt earn money, even the big feast, also dare not to call his family... tEPiqYBA]


每日播报全球各类重要资讯、突发新闻,全天小时即时发布。欢迎报料、投稿,请发私信或者邮件:xlttnews@vip.sina。

太皇太后您有喜啦:
    屏幕前的女孩子,
我不认识你,
但我想,
祝你可爱,祝你漂亮,
祝你一生永远被爱。 ​​​

[Screen in front of the girls, < br > I dont know about you, < br > but I want to, < br > I wish you a lovely, I wish you a beautiful, < br > I wish your life always be loved. ​​​]


情深深雨蒙蒙家有儿女武林外传爱好者

一支上上签:
    看到这条微博的时候,你想要的就在路上 ​​​
[See this message, you want is on the way]


是你的一支上上签

留几手:
    已婚男人骗炮常用语:. “我以为这辈子就这样了,直到我遇见你。” .“我跟她之间没什么感情,我很痛苦。”. “无论我跟谁结婚,你在我心中的地位是不可取代的。” .“你能再相信我一次吗?给我点时间。” .“爱一个人难道有错吗?” .“我的婚姻是个错误。认识你之后,我不想一错再错。” ​ ​​​
[Married men cheat cannon phrase I think thats it. In my life until I met you. . I told her no relationship, Im very pain. . no matter I marry who, you place in my heart is irreplaceable. Can you believe me again? Give me some time. Dont love a person is wrong? My marriage was a mistake. Meet you later, I dont want to a wrong again wrong. ​ ​​​]


我觉得我像一个艺术家

韩国me2day:
    #金秦禹[超话]# #金秦禹生日快乐# WINNER最好的大哥,温暖率真的小漂亮,脸蛋天才大眼哥哥生日粗卡~[蛋糕][蛋糕][蛋糕] ​​​
[# gold Qin Yu [ultra words] Qin Yu happy birthday # # # gold WINNER of the best big brother, little beautiful warm forthright and sincere, face big eye genius brother coarse birthday card ~ [cake] [cake] [cake]]


联系邮箱 meday@qq *与韩国媒体同步的全方位韩流报道,了解韩流的最佳窗口!!!*

休闲璐:
    今天重感冒,下午出去干一下午活。晚上还连着开三个电话会议,一直忙活到现在。朋友给我倒热水,我说我太惨了,我惨死了,我真的好惨,我是全世界比较惨的人了。

朋友问了我一句“你觉得谁容易呢”

我昨天中午一点随手打开一个直播看人打游戏,晚上十一点多再去看,还在直播。嗓子比中午时候哑了一点 ​​​

[A bad cold today, go out for an afternoon job in the afternoon. Also attached to three telephone meeting at night, busy until now. Friends give me pour hot water, I said I was too bad, I dead, Im really very miserably, I am more miserable people around the world. < br > < br > a friend asked me a word who do you think is easier for a < br > < br > I am a bit at noon yesterday with opening a live to see people playing the game, at eleven o clock in the evening to see more, still live. A little dumb throat than at noon time]


爱打游戏

CNU_blank:
    失去的东西,其实从来未曾真正地属于你,也不必惋惜 ​​​
[Lose things, actually never really belong to you, also do not have to regret]


空白

凯凯的小狮子Chris:
    #王凯[超话]# 你们要的队歌。好了,我们相信你是少先队队员了[允悲][允悲]@王凯kkw
(不是我拍的,原作者禁二传二改,搬运需授权) tEPXAvQa ​​​

[# # [ultra words] c.s team songs you want. Ok, we believe that you are the young pioneers team [allow sad] [allow sad] @ wang KKW < br > (not I, the author setter banned two change, handling needs authorization) tEPXAvQa]


🐾一只迷恋大狮哥的小狮妹🐾

最神奇的视频:
    确认过眼神……我遇上对的神!指谁谁发财[中国赞] tEPXZzq ​​​
[Confirmed that look... I met a god! Praise [China] tEPXZzq refers to somebody make a fortune]


视频,就要神奇的!看神奇的视频就关注我,你绝对意想不到的视频!商务洽谈QQ:,

张予曦:
    别想亲到我[酷][酷][酷] ​​​
[Dont want to kiss me [cool] [cool] [cool]]


工作邀约请邮箱 :@qq

炎亞綸_AaronYan:
    #炎亚纶[超话]# 今天長兩個樣[嘻嘻] #要有光##才是超品日# ​​​
[[ultra words] # # Aaron today look like two (hee hee) # let there be light # # # is super goods day]


Love yourself ! 工作聯繫方式 林小姐 dorylin@him.tw ☎Tel+---分機 微信:dory (✚非工作勿擾)

没有评论:

发表评论