2018年9月25日星期二

想变成一棵🌳 | KaiXinShi flower | BuKaiXinShi | 落叶🍂The hen!Still may prosperity in bloomAlways li

columbus_lllll:
    最后一分钟的🎑 ​
[最后一分钟的🎑 ​]

想变成一棵🌳 | 开心时 开花 | 不开心时 | 落叶🍂

丶暴走的派大星:
    #阴阳师手游# 我获得了一个全新的皮肤,随手分享还愿,分享喜悦~?( °?° )? ​
[# # Onmyoji mobile game I won a new skin, with sharing votive, sharing the joy ~? (°? °)? ​]

母鸡啊

跑調狙殺者:
    🌕 ​


阿妍啦:
    我在#签到领红包#打卡啦!每日签到领红包,签到越多红包越大,还有各种限时奖励,快来一起领吧!错过一天都可惜哦~ tEPzmxBn ​
[I get my red envelope # clock in the # sign in! Daily sign in to get a red envelope, the greater the sign in the red envelope, and timed reward, come and get together! But oh ~ tEPzmxBn miss a day]

仍愿好景常在

恋赖日记:
    与王女士认识快三年了 这是陪王女士过的第三个生日 第一次见面的时候我还是初二小屁孩 一转眼我已经高一了 从在同一个校园每天疯到后来周末才能见到的 再到一年才能见几次的日子 虽然距离越来越远 见面时间越来越少 可是我们的友情依然没有变质 身边以前一起的朋友少了很多 相处的人换了一波又一波 可...全文: m.weibo ​
[And wang know nearly three years this is the third birthday with Ms. Wang to meet for the first time I or small fart child while Im in the same campus has higher from crazy every day to the weekend to see later to see a few times a year to day though more and more distant from the distance to meet less and less time together but our friendship is still not bad side before have fewer friends get along with people in a wave after wave can be... The full text m. eibo]

永远喜欢赖冠霖

分清i:
    #赛博朋克今天发售了吗#
昨天没有 ​

[# # cyber punk sold today? < br > no yesterday]

单机游戏玩家 万智娱乐牌手 Steam个人主页steamcommunityidsongwenqing

小翅膀er:
    年年岁岁月相似,岁岁年年人相同[心] tRrIAK ​
[Old age similar, but each person the same year after year tRrIAK [heart]]

过来 我抱抱

闪闪发光的Crystal:
    会修眉会化妆的闺蜜 我给你💯[机智]
越看眉毛越欢喜[笑而不语] ​

[Her eyebrows makeup girlfriends 我给你💯[机智]
越看眉毛越欢喜[笑而不语] ​]


岁月温柔以待。

幽默盟主:
    泰国高中生拍摄证件照的过程,这是什么神奇的操作? tEPfAZB ​
[Thai students documents according to the process, what is this magic? tEPfAZB]

R_A-n_n:
    最晚的祝福送给你,🌕快乐,愿安好。 ​
[最晚的祝福送给你,🌕快乐,愿安好。 ​]

师彦卿:
    因为一直拖拖拖,所以今天也是写报告的一天,从早到晚
虽然一直吐槽食堂不人道,但是我有三个“粮仓室友”,开学到现在各种零食水果投喂[笑cry][笑cry]也是real开心了。果然互相投喂的相处模式能够享受更多的美食
今晚夜空晴朗,月亮很圆,天气微凉,一切都很好。中秋节真的快乐鸭[二哈][二哈] ​

[Because drag drag drag, so today is to write the report of the day, from morning till night < br > although have been poking fun at the canteen inhuman, but I have three granary roommate, begins to now a variety of snacks, fruit feeding [laugh cry] [laugh cry] is real happy. Sure enough feeding mode of get along with each other to enjoy more food < br > clear night sky tonight, the moon is round, the weather is cool, everything is fine. Happy Mid-Autumn festival really duck [two ha] [two ha]]

你一定要努力,但不要着急。

归故辰:
    假声崩了哈哈哈哈哈哈
中秋快乐 tEPfAzn (更多好音乐,下载sing app:tRJUGcl) ​

[Falsetto collapsed ha ha ha ha ha ha < br > happy Mid-Autumn festival tEPfAzn (more good music, download sing app tRJUGcl)]

空白真好

我想0個人靜靜:
    我與他一起光速飛行 奔向宇宙壽命的盡頭 我們時間流逝的方式與被觀測的形象都使這如同靈態的飛行 我們眼中的星星像幽靈 星星眼中的我們也像幽靈 ​
[I with he together the speed of light Toward the end of the universe life Our time the way the image is observed and make this as the spirit state of the flight We in the eyes of the stars like a ghost in the eyes of the stars we also like a ghost]

接吻機發明家

Sindowicy:
    我本来就是一个没有安全感的人 我不相信这世界上会有人比我更爱我自己 所以我没有办法敞开我的心门 我一直在想 人为什么怕死 我不怕死 这是一种形式而已 如果一切都是天注定 我愿意在意外来临之前 忘我的活着 不理会世俗的眼光 不成为你定义的我 ​
[I am a insecure person I dont believe anyone in this world more than I love myself So I cant open my heart door I have been thinking about it for fear of death Im not afraid dead This is a kind of form If everything is doomed Im willing to forget oneself before the accident came alive Ignore the secular vision I dont become you define]

在韩国的广东小姐姐❤️

没有评论:

发表评论