2018年9月4日星期二

Everybody is good! I was sora aoi. A movie, sometimes singing, sometimes appeared in the TV show. I

苍井空:
    晚安。我爱你们[米奇比心] ​​​
[Good night. I love you [mickey than heart]]


大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

田亮:
    老婆生日快乐!他们为了讨你开心,叫我大猪蹄子?还有这后宫佳丽三千是什么鬼?老婆你听我解释! ​​​
[The wife happy birthday! They to keep you happy, call me big pig hoof? And what the hell is this harem three thousand? The wife you listen to my explanation! ​​​]


工作联系——经纪人郝文敬,邮箱:haowenjing@,微博:@文敬郝

贴吧君:
    看看你拍的天空✨ ​​​
[Take a look at your sky ✨]


淘宝情趣店贴吧君的店

押沙龙:
    在历史上,我从来没听说过哪个国家是被“娘炮”误的,真正误国的从来都是另外一帮人。 ​​​
[In history, I have never heard of which country is niang gun false, really harmful is always another person. ​​​]


微天下:
    #动物故事# “没有什么能够阻挡... 我对跳水的向往!” [笑cry] tRFhZIM ​​​
[# # animal story nothing can stop... I yearn for diving! [laughing cry] tRFhZIM]


全天候的中国最大原创国际资讯平台,新浪新闻中心出品。提供新闻线索请发私信,或发邮件至microworlds@sina

SadBoyz:
    SadBoyz网路深夜聊天室
分享最近不开心 ​​​

[SadBoyz Internet chat room late at night < br > share not happy recently]


私人账号,口无遮拦

一个普通粉丝罢了:
    #朱一龙[超话]# 紧急卡 速 多 有害
『举报微博』tRFhGJZ ​​​

[# # Zhu Yilong [ultra words] emergency card speed more harmful < br > tRFhGJZ report weibo]


本人xxj 别搞我

罗玉凤:
    其实我觉得他可以像史蒂芬·霍金那样,把轮椅做成自动化装置,这样不管去哪里都可以坐轮椅出行。既可以避免了坐火车,又能与知名科学家齐名,一举多得。。[鼓掌][鼓掌] #高铁霸座男被列入火车黑名单# ​​​
[In fact, I think he can be like Stephen Hawking, the wheelchair to make automatic device, can be a wheelchair to travel so I dont care where we go. Can be avoided by train, but also with the well-known scientists, fully staffed.. [applause.] [applause] # high iron bully a blacklist # male was placed on the train]


本人联系邮箱:shanghailuoyufeng@

韩国me2day:
    【Youtube】预告视频公开~#EXO[超话]#三小只的封面也太可爱了[笑cry],期待夏日的他们~ tRFmuF ​​​
[< Youtube 】 【 SUMMER VACATION with # exobiology - CBX# Ctrl + S > preview video open ~ # exobiology [ultra words] # hours only cover also too cute cry] [a smile, looking forward to the SUMMER they ~ tRFmuF]


联系邮箱 meday@qq *与韩国媒体同步的全方位韩流报道,了解韩流的最佳窗口!!!*

TheBeckhams:
    贝克汉姆一家登上《Vogue》月刊封面!小七杂志首秀!!! ​​​
[David Beckham a boarded the Vogue magazine cover! Small seven magazines debut!!!!!!!!!!! ​​​]


贝克汉姆一家粉丝主页❤️新闻、图片、视频、GIF动图每日更新。

猫丸酱w:
    #香蜜沉沉烬如霜大结局# #锦觅旭凤结婚#
“等那个时候”
“那时便如何?”
“等那个时候,我自然是愿意的”

旭凤,你的锦觅没有骗你。 ​​​

[# fragrant honey heavy grains such as frost finale chicken marry # # # kam find xu < br > < br > while waiting for the at once? < br > , etc. At that time, my nature is willing to < br > < br > xu feng, your kam find didnt cheat you. ​​​]


一名爱好刷剧舔屏的沙雕网友

扛大刀的我:
    孤单,只有我一个人起床了,现在是美国时间早上十点二十,我很饿,很郁闷。。。我又要体验独自一人冒险系列了。。。。 ​​​
[Lonely, only I a person to get up, now is the time in the morning at ten o clock twenty, Im very hungry, very depressed... I have to experience adventure series alone again... ​​​]


筷子手

公安部打四黑除四害:
    东西脏了旧了怎么办?可别急着扔,七种让你的旧物焕然一新的方法!赶紧试试吧!tRSExl ​​​
[Dirty old how to do? Dont hurry to throw, seven the old a new way for you! Try it! tRSExl]


打四黑除四害,主要是依法严厉打击从事危害民生违法犯罪活动的黑作坊、黑工厂、黑窝点、黑市场,为民除害,保民平安。人民对美好生活的向往就是我们的奋斗目标。齐心协力打四黑,警民联手除四害!

苍井空:
    不困。 ​​​
[Not sleepy. ​​​]


大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

StephenCurry:
    你好, 中国的球迷朋友们。月日,我和老朋友@vivo 将在武汉与你们见面,你们希望有哪些现场互动呢?留言给我,我在现场等你。#超大广角vivo X#

Cant wait to see my fans in Wuhan with my old friend @vivo !Leave a comment about the games you want to play with me! See yall soon! ​​​

[Hello, Chinese fans friends. Month day, I and my old friends @ vivo will meet in wuhan with you, what do you hope to have the scene interaction? Give me a message, I will wait for you at the scene. # super wide Angle vivo X# < br > < br > Cant wait to see my fans in Wuhan with my old friend @ vivo! Leave a comment about the games you want to play with me! See yall soon! ​​​]


苍井空:
    我要努力睡觉。 ​​​
[I try to sleep. ​​​]


大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

翠西Tracey:
    还有哪些仙女跟我这夜猫子一样没睡呢[笑cry][笑cry][笑cry] ​​​
[What a fairy like I sleep that night didnt sleep? [laughter cry] [laugh cry] [laugh cry]]


香蕉Tube旗下美妆博主。 微信公众号:翠西Tracey┃ YouTube:Cuixi tracey┃ B站:翠西Tracey┃ 商务合作请联系:

一句正能量的话:
    你连几点睡觉都控制不了,你还想控制人生;
你的问题在于,你什么都懂,可你懒啊。 ​ ​​​

[You cant even control what time to sleep, you also want to control life; < br > your problem is, you know everything, but you are lazy. ​ ​​​]


每早一句正能量的话,治愈一整天。合作加QQ:,备明来意

看不懂的天书无敌:
    你们这些女人没睡的给我点赞 [怒骂][怒骂][怒骂] ​​​
[Ye give me something to praise of the woman didnt sleep [denounced] [denounced] [denounced]]


一个有影响力的爱豆🔔欢迎敌敌畏们投稿吐槽

宇宙超级无敌美少女之队长崽崽:
    我:我也想花男人的钱
他:你小时候还没花够吗.
我:? ​​​

[Me I also want to spend mans money < br > he you havent spent enough as a child. < br > to me? ​​​]


淘宝店:向日宅物✌🏻❤️

纯手动吹风机:
    活着不难,活得像个人很难。 ​​​
[Living is easy, it is difficult to live like people. ​​​]


积极向丧

nyouyou:
    跟一闺蜜(不是一诺,她对娱乐圈基本一窍不通)讨论喜欢的明星们,本来审美观已经南辕北辙就快吵起来了。突然她说起了“江华”,于是我们就握手言和开始比记忆了。那真是我最喜欢的演员之一了。真怀念年代啊 ​​​
[With a best friend (not a noble, she dont know anything about entertainment basic) discuss like stars, original aesthetic has opposite is noisy. Suddenly she talked about the on, then we begin shaking hands more than a memory. Thats one of my favorite actors. Miss s]


自由自在 这是各种急救电话

Houson猴姆:
    为了反对校园霸凌现象,_______刚刚自曝少年照!猜猜这是谁?![憧憬][亲亲][爱你][舔屏] ​​​
[Against campus bullying phenomenon,... just revealing young shine on! Guess who this is? ! Love you [hope] [kiss] [] [] lick screen]


这货就是【猴姆独家】!!!

陈紫函:
    #陈紫函[超话]# 树濑为什么那么爱睡你们知道吗 因为 它吃的那个树叶就是有安眠的作用 所以 醒了吃 吃了睡 哈哈 就一直是吃吃睡睡的 我现在吃的安眠药就是这个原理 [笑而不语]反正商家是这样和我说的 晚安 everybody [月亮] ​​​
[# # Emily words [over] the tree wrasse sleep you know why so love Because it is eating the leaves have been sleeping the role So wake up to eat eat sleep ha ha Has been is eat and sleep Now I eat sleeping pill is the principle of [smiling without a word] anyway, merchants and so I say good night everybody [moon]]


工作联系: 刘小姐微博:@pinkliu 邮箱:pinkliu@ Ms.滕:

没有评论:

发表评论