2018年9月22日星期六

Adults must learn to accept others and their different oh ~National level safe blogger粉颜色的云Fe

TING-_-ting_:
    #许你浮生若梦[超话]#看到现在看了个什么鬼!最后几集罗浮生就是个孤勇智障恋爱脑,一点国家大义都不懂,人设全崩,全员除了林若梦都死了???真是超级无敌智障脑残剧,罗浮生我错爱你了[怒骂] ​
[# make you if you can dream [ultra words] # see now what a ghost! Last few sets Louvre born is a solitary yong retarded love brain, do not even know countrys sense of honor, who set the whole collapse, full except Lin Re dream is dead??????? Super invincible retarded brain-dead, Louvre born I meant you [denounced]]

成年人要学会接受别人和自己不同噢~

今天我开心了嘛u:
    今天过的好快 导致我现在有点放空 ​
[Had a good day fast cause Im a little empty]

国家一级话痨博主

189jpink:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@陈晓 ,你也快来兑换吧! tRdQVRpy ​
[My meal ticket for the @ star power list of flowers, flowers to @ Chen, you are quick to change! tRdQVRpy]

粉色的雲

ViVi--薇小薇:
    小ck酒神包 ¥

[憧憬]这款是很难买到的小CK家的爆款啦~黑色和红色都是万能百搭的颜色哟,包包大小刚刚合适很能装的呢,链条的设计又减龄的不少,单肩斜跨都很吼看哟~ tEvqF ​

[Small ck dionysian package $< br > < br > [hope] it is difficult to buy small ck home hot style ~ black and red is the color of the universal joker yo, bag size just right very can hold, the design of the chain and reduction of age, single shoulder slope across all very roar hey ~ tEvqF]

恋物控,分享生活中的美好!

石原里美的爱妻:
    每次看到新的滤镜
就把旧照片搞一搞 又是一张新自拍[ok] ​

[Every time I see new filters < br > the old photographs for just one Is a new take [ok]]

山p十元推哥biu

热门爱情故事:
    去经历,去做你想做的,去选你爱的,而不是别人眼里正确的。你的一辈子应该为自己而活。 ​
[To experience, to do what you want to do, to choose the one you love, rather than the right in the eyes of others. Your life should live for themselves. ​]

俏花不堪折 赏味有佳期

水墨丹清666:
    我在#签到领红包#打卡啦!每日签到领红包,签到越多红包越大,还有各种限时奖励,快来一起领吧!错过一天都可惜哦~ tRflEXZ ​
[I get my red envelope # clock in the # sign in! Daily sign in to get a red envelope, the greater the sign in the red envelope, and timed reward, come and get together! But oh ~ tRflEXZ miss a day]

一朝宜夕:
    第二十六话《日常》 tEPviirS ​
[The words everyday tEPviirS ]

记点滴。

BaeRoyscairo:
    我的动图和我的男孩 ​
[My figure and my boy]

Suda Masaki

文shala:
    👥 ​


我很困

美妆的人生:
    纪梵希小羊皮口红【.】 :戳评 论 ​
[Lipstick givenchy suede 【. 】 stamp the evaluation theory]

王俊凯你今天笑了吗:
    说多了嘴累,走多了腿累,来#亚洲新歌榜#听@TFBOYS-王俊凯 的tEvjEv 心不累! ​
[Say more mouth tired, how the legs tired, to # # to @ TFBOYS - Asias new song list chun-kai wang tEvjEv heart not tired! ​]

只为 王俊凯 从来就不是一句空话

艺璇阿:
    #社会小光头[超话]#
今天我的学弟因为学生工作都要疯掉了,在不知情的情况下我还让他帮我弄表,特别的过意不去,之前的表就是他帮我弄的,打印,还改了好几遍,真的太过意不去了[失望][失望][失望]
后来我想了想,我刚进部门的时候,学长学姐们宠着我,后来我做事的时候,同级的小伙伴们宠着我,等学弟...全文: m.weibo ​

[Small baldheaded words [over] # # society < br > today, I drove to work because students are crazy, in unwittingly I also ask him to help me with tables, special guilty, before the table is the, he help me with printing, also changed several times, really too bad [disappointed] [disappointed] [disappointed] < br > then I wanted to think, when I just entered department, older sister loved me, then I do things, at the same level of friends to spoil me, such as students... The full text m. eibo]

卜凡凡的女孩👧

woouv:
    
直樹,你要吃蛋糕嗎?
我不要。
不是我做的,是我買的。
好吧,吃一塊。
” ​

[< br > the straight tree, do you want to eat cake? < br > I dont. < br > I didnt do it, it is me to buy. < br > well, eat a piece. < br >]

我混故我在

没有评论:

发表评论