2018年8月5日星期日

Shaw war Gao Guidi powdersinusIn pieces pieces マ イ ペ ー ス idle people you are the one in pieces

xzgg用户指南:
    #卤痣深生日快乐# @卤痣深
你总说你只是个秃头大和尚,可是你不知道你在我们心中永远是最靓丽的那颗光头。你总被别人误解只拥有沙雕表情包与视频,别人却不知道你的图频带给我们多少乐趣与治愈。爱卤很深,随痣而行!卤卤生日快乐,搞笑是真,祝福也是真[爱你] ​

[# halide deep deep happy birthday # @ halide nei < br > you always say youre just a bald big monk, but you dont know you in our hearts forever is the most beautiful planet bald. You always misunderstood by others only expressions with sand bag with the video, others dont know your figure band give us much fun and cured. Deep love halide, follow their mole! Halogen halide happy birthday, funny is the true, the blessing is really love you []]

肖战的高贵弟粉

f3murelune_319:
    一些朋友,[小黄人无奈][小黄人无奈]#青春同学会#拿掉你一些梦想。有些人和你分道 ​
[Some friends, [yellow people helpless] [yellow people helpless] # # youth students will take away some of your dreams. Some people and you separation]

用户o0wi4e6f7q:
    推荐你听偏细声和💝a歌伴一生✨周一更新合唱的这首《归巢【纯为娱乐制作】》,唱得真不错tRekrvZH ​
[推荐你听偏细声和💝a歌伴一生✨周一更新合唱的这首《归巢【纯为娱乐制作】》,唱得真不错tRekrvZH ​]

ShawnDou尾巴:
    #粉丝嘉年华##追星的自我修养#我用饭票兑换了@波波视频 提供的鲜花朵,送给@窦骁 ,你也快来兑换吧! tRdQVRpy ​
[Carnival # # # fans make track for a star of I meal ticket for self-improvement # @ bobo video provides flower flower, send to @ dou, you also quick to change! tRdQVRpy]

种草小小小小北:
    [蜡烛]牛仔裤 ​
[[candle] jeans]

用户5699167915:
    #粉丝嘉年华##追星的自我修养#我用饭票兑换了@波波视频 提供的鲜花朵,送给@尤长靖 ,你也快来兑换吧! tRdQVRpy ​
[Carnival # # # fans make track for a star of I meal ticket for self-improvement # @ bobo video provides flower flower, send to @ YouChangJing, you also quick to change! tRdQVRpy]

Y_Y_Restart:
    想要不同
是要自己创造的 ​

[Want to different < br > is to create your own]

マイペース◆闲人勿扰◆浑身负能量◆为仅存的几个愿望苟且偷生

邱晓凝馨艺莉羽:
    b农民、小学文化,词典是老师。 ​
[B farmers, primary culture, a dictionary is a teacher. ​]

猫咪是种高贵的动物,就像个高贵的精灵

背靠阳光明媚:
    明星制作人@Mr_凡先生 我在#中国新说唱#声势榜为你点燃了声势分贝值,助你登顶声势榜首!@中国新说唱 tRghOUn ​
[Mr Star producer @ Mr_ whoever I # # new Chinese rap momentum on the lit the momentum decibel value for you, help you climb against the top of the list! New rap tRghOUn @ China]

如若相爱,便携手到老。如若离开,便护她安好。

钟小胖胖胖:
    我刚更新了#新浪微盘Android客户端 V..#,这次微盘君增加了VIP会员,更多特权等你来发现!快来和我一起体验微盘V..吧!下载地址:tRDhPqv ​
[I just update the # sina micro set Android client v.. #, the micro pan jun increased the VIP member, privileges waiting for you to find out more! Come and I experience with micro plate of v.. !!!! Download address tRDhPqv]

不予时光度流年F:
    肤白貌美大长腿[笑而不语]
我登上了芦芽山山顶!
骑着小骡子咯哒咯哒的爬山破[鼓掌]
除了累,其他都挺好 tsjUEEI ​

[Skin white beautiful big long legs [smiling without a word] < br > I mounted the rhizome bud hill! < br > small riding a mule luo da luo da climbing broken [applause.] < br > in addition to tired, other are both good tsjUEEI]

____DreizehnMont:
    XSGD
[月亮] ​

[XSGD < br > [moon]]

八月📝📪

Vanessa-Xue:
    [月亮] ​
[[moon]]

许愿池少女💜Lucky moon🌙

性感我是武小囡:
    [cai太好了][ali扑]没有什么可以阻挡我们对美好生活的向往清香白素莲还真 流水的逼 微电影 XXS的成长记 陈[可爱]晓陈妍希照片 李丽莎无圣光顾欣怡 给我舔 我就是想静静的陪你一起看日出[收藏] ​
[[CAI too good] [ali robot] nothing can stop us to a better life yearning scent Bai Sulian XXS really forced the flowing water of a micro film growth recordlovely xiao Chen sorry photos li-sha no holy visit xinyi give me lick I just want to quietly watching the sunrise with you [collected]]

我就是幼儿园最美的小仙女:
    要努力 要酷 要做一个可爱的人 ​
[To try to cool to be a lovely person]

个人日常分享博

斜分猫嘴剪刀手:
    我为什么要整天关心染的新电影,我又看不到,就算别人能看到我也要等半年后出碟才能看到,我还是干脆做梦看到他直接(发fong ​
[Why should I care about all of the new movie, and I cant see, even if others can see me also to wait for half a year after the disc to see, I see him directly or just dreaming (hair fong]

闲号开着玩

KKKiyoo:
    with SA💖 ​
[与SA💖​]

拿什麼跟你做比較才算特別

玲珑_加油-:
    @尤长靖 我在#明星势力榜#新星榜上为你加油啦,你是我今生唯一的执著哦。棒棒哒!tRTBPtn ​
[@ YouChangJing # # star power on the new list I cheer for you, you are my this life only, persistence, oh. Returns the dalai! tRTBPtn]

车群薛5466509657303:
    爱,[笑而不语][笑而不语][笑而不语]#青春同学会#也是人存活世间的证明。我们经常看到, ​
[Love, [smiling without a word] [smiling without a word] [smiling without a word] # # youth society is also a proof of people live in the world. We often see,]

爱洛奥罗拉:
    我希望你永远记得我,永远记得我这个人,我曾经在你身边。

——— 村上春树 ​​​

[I hope you remember me forever, always remember I this person, I have been in your side. < br > < br > - haruki murakami]

👉 💔

PASADO_z:
    哎 我都不敢发互动微博了 害怕全是男粉丝回复 我是一个女粉丝很少的博主 [doge] ​​​
[Ah I cant send for interactive weibo afraid all male fans reply, I am a female fans a few bloggers [doge]]

一个女粉丝很少的博主

爱小鬼的darling:
    #粉丝嘉年华##追星的自我修养#我用饭票兑换了@波波视频 提供的鲜花朵,送给@小鬼-王琳凯 ,你也快来兑换吧! tRdQVRpy ​
[Carnival # # # fans make track for a star of I meal ticket for self-improvement # @ bobo video provided by the flowers, flowers to @ imp - Wang Linkai, you also quick to change! tRdQVRpy]

这城市夜晚的风很大 吹走坦荡与浮夸 你总是累的时候想家 孤单的时候想他 ​​​

-白衣折扇梦中人:
    #EXOL出道四周年#出道四周年快乐哦,各位爱丽们❤ ​
[# # EXOL out four anniversary of the four happy anniversary oh, dear Alice ❤]

不过是一个人走而已

o宠洋一生0o:
    #粉丝嘉年华##追星的自我修养#我用饭票兑换了@波波视频 提供的鲜花朵,送给@杨洋 ,你也快来兑换吧! tRdQVRpy ​
[Carnival # # # fans make track for a star of I meal ticket for self-improvement # @ bobo video provides flower flower, send to @ Yang Yang, you are quick to change! tRdQVRpy]

潇潇雨歇0612:
    【萤火之森】倾我一生一世念,来如飞花散似烟~[心]#ACG动漫君#tRqyYlj ​
[Tilting of the firefly 】 【 read, all the days of my life to such as fly away like smoke ~ [heart] # # tRqyYlj ACG cartoon king]

“立志如山,行道如水。不如山,不能坚定,不如水,不能曲达!”

sunnee家的小疯子:
    #粉丝嘉年华##追星的自我修养#我用饭票兑换了@波波视频 提供的鲜花朵,送给@火箭少女_Sunnee ,你也快来兑换吧! tRdQVRpy ​
[Carnival # # # fans make track for a star of I meal ticket for self-improvement # @ bobo video provided by the flowers, flowers to @ _Sunnee rocket girl, you are quick to change! tRdQVRpy]

sunnee=命。总有一天,sunnee会有她的个人演唱会,而我会在台下为她欢呼。

光与廷啦:
    #你还在露腰 他却开始裹貂#

不怕冷星人在这里🙋
裹貂什么的 完全不存在
@抓到一只蚌壳精啦啦啦 @THEO-朱正廷 @现在开始 ​

[#你还在露腰 他却开始裹貂#

不怕冷星人在这里🙋
裹貂什么的 完全不存在
@抓到一只蚌壳精啦啦啦 @THEO-朱正廷 @现在开始 ​]


IHACOY Z

喵喵物语:
    时间,会沉淀最真的情感;风雨,会考验最暖的陪伴。走远的,只是过眼云烟;留下的,才是值得珍惜的情缘。 ​​​
[Time, will settle the most true emotion; Wind and rain, will test the most warm companion. Go away, just passing; Leave, is worth to cherish love. ​​​]

我是单纯,但不是蠢。

沃蓬邱翘:
    #朱一龙[超话]# [并不简单]#七夕让全世界知道朱一龙的好# 爱意若是十分满,我想予你十二分 ​
[# # Zhu Yilong words [very] [] are not simple good # # Chinese let the world know Zhu Yilong love if its very full, I want to you]

镇魂女孩和铃央央:
    愿我正在操心的事情,会有一个好结果,愿我早日脱离困境,得到我想要的。 ​
[Wish I was worry about things, there will be a good result, let me out of the woods as soon as possible, to get what I want. ​]

坚持跑步 。。

找白菜的小学生:
    tRuxegLk
剁手传送门: tRoodOl
【复古高腰牛仔短裤】
拍: tRrhgq ​

[TRuxegLk < br > portal chop hand tRoodOl < br > < br > to restore ancient ways of tall waist jeans shorts 】 【 take tRrhgq]

我有一个心愿,小学生都能买得起

时光散步:
    卧槽!黄瓜都能玩出新高度,简直碉堡了......赞]tRBPTrP ​
[Oh, my gosh! The bunker cucumber can play a new height, it... Praise] tRBPTrP]

葡萄柚绿与乌龙奶茶:
    魏姐搞尔晴是今晚唯一的快乐 预告看的我要哭死了 ​
[Wei Jie make clear is only happy forecast tonight to see me crying is dead]

微博不知名抽风博主‖真的很爱长洱老师 ❤ @长耳长

没有评论:

发表评论