2017年3月19日星期日

Weichen and thousand seal seduction is lv bubble classmate ☺ ️When you love a person you will oft

xiaosixseven:
    小哥哥你太让我失望了 三模之前你都不会更博了是吧 你别闹 广告博宣传博不算 @TFBOYS-易烊千玺
就不能为一个高三了还心心念念你发自拍的宝宝一点点宠爱吗@TFBOYS-易烊千玺 #北鼻放开那个易烊千玺让我来##易烊千玺腹肌##易烊千玺熟悉的味道#
我还是你宠爱的鹤儿吗[悲伤] 爱我吗爱我吗 我不听我不听我...全文: m.weibo ​



魏晨和千玺的迷妹就是吕泡泡同学☺️

用户6124670285:
    我发表了头条文章《一家人》 tRzKsru ​
[I published articles headlines tRzKsru family]

aborido_N:
    我希望有这么一个人,不嫌弃我的坏脾气,不嫌弃我的坏习惯,不嫌弃我的家境怎样,始终站在我身边,一不小心就白头到老了。 ​​​​
[I hope to have such a person, dont abandon me bad temper, dont abandon my bad habit, dont abandon my family how, always stand by my side, if you have a lasting relationship. ​​​​]

当你喜欢一个人的时候你会经常遇到他 等到你不喜欢他的时候就一次都很难遇到。

遇尔惬意Jelly:
    #扇贝打卡# 扇贝英语单词特训第天:完成个单词,明天继续 tRzKsF ​
[Specially trained # scallops clock # scallops English words the first day finish words, continue to tRzKsF tomorrow]

只想静静的做个阅读者

立体花生活:
    “你不回复别人发来消息的理由是什么?”
“不知道回什么” ​

[What is the reason that you dont respond to comments from news? < br > I dont know what]

字🌸

南唐Secret:
    #阴阳师手游#急急如律令!感谢晴明SAMA帮我召唤出了傀儡师!吾辈……好像偷渡成功了ʅ(´◔◔)ʃ tRMUUyQL ​
[# # Onmyoji mobile game nasty such as imperative! Thanks sunny SAMA help me call the puppet master! We...... As successful ʅ crossing (´ ◔ ◔) ʃ tRMUUyQL]

用户6169701945:
    念亲恩 tRzKsM ​
[Read their parents tRzKsM]

xf雪1314:
    我正在陌陌看乔洋Joe的直播:乔洋就是我 tRzKsr ​
[I was watching the Joe young Joe Momo live Joe young is my tRzKsr]

zhang1389127:
    我正在听任妙音、祁隆的歌曲《今生遇见你》(来自@酷狗音乐),你也来听听吧!tRzKsn 晚安[月亮][月亮] ​
[I was allowed to voices, QiLong songs in this life to meet you (from @ cool dog music), you have to listen to! TRzKsn good night [moon] [moon]]

鑫源木业批发实木床头

彼此欢喜滑:
    厨房转角:对厨房操作台进行了转角设计,让更多厨房家电填入,墙角处摆入的正是微波炉,度的转角设计,使台面更有条理,也让操作台拿取更为便捷。同时上方橱柜的转角用弧形的设计,使橱柜完整统一,更有美感。 ​
[ the kitchen corner corner of the kitchen work station design, let more kitchen home appliance to fill in, just put into the microwave oven, in the corner of Angle design, make the table more organized, let it take more convenient also. Above ambry corner with arc design at the same time, make ambry of complete and unified, more aesthetic feeling. ​]

kity瑶瑶瑶:
    一只喵的周末日常[爱你][爱你]@阿蓝 ​
[A meow daily over the weekend, o love you [] [] love you @ blue]

大只圆圆:
    @百合靓 好开心每次见面你都会带来好消息[爱你][爱你][爱你],说了好多次要去猪海找你总是没去让你失望了,等着我,一定会去滴[爱你][爱你][爱你] ​
[@ lily beautiful happy every time I meet you will bring good news [love] you love you love you [], said a lot of secondary to pigs to find you always didnt go to the sea to disappoint you, must be waiting for me, Ill droplove you love you [] [] love you]

lucky_faity:
    @美甲ins 求翻牌 ​
[@ nail ins flop]

不做礼貌禽兽 做自由的走狗

Minzi啊:
    我愿意先颠沛流离,再去遇见
阳光明媚的你,一同趟过平平淡淡的流年。 tRzKsET #初页# @热门初页 ​

[I am willing to drift from place to place first, and then we will go to meet < br > sunny you, wade together flatly light time. At the beginning of tRzKsET # # @ early popular pages]

携婧飞翔:
    如果可以,我想送你一件衣服,名字很通俗叫婚纱;如果可以,我想你给我签个名,就签在配偶处;如果可以,我想用身份证为你定制一枚DR钻戒(Darry Ring),一生只能购买一次;如果可以,有段路希望你陪同我一起走,从天荒到地老,一生有你[心]——最浪漫的告白! ​
[If I can, I want to send you a dress, the name is very popular wedding dress; If you can, I want you to give me a sign, sign in the spouse; If you can, I want to use id card for you to customize a Dr. Diamond Ring (Darry Ring), a lifetime only buy once; If you can, I hope you to accompany me for a road, from the days shortage to the old, lifetime have you [heart] - the most romantic confession! ​]

用户6088020400:
    就算学[害羞]习不好,也会腆着脸地考大学,找工作,只为在以后的生活里,不管离开谁,我都能 [酷]过得很好,我觉得独立的女人挺好,因为有那份自信,就算离开你,我也能生活得很好。。。 ​​​
[Even bad learning [shy] xi, also the tian face to take an examination of university, looking for a job, only later in life, no matter who leave, I can [cool] well, I think independent woman is quite good, because we have the confidence, even if leave you, I also can live very well... ​​​]

郭千卓_Qian:
    既然都要老,不如一起吧 ​
[Now that are old, it is better]

臭美S倩:
    【蒜蓉粉丝蒸大虾】、虾只,挑虾线。、生抽.匙、陈醋匙、香油半匙、水匙、糖半匙、盐适量,调成酱汁;一把粉丝泡发,葱姜蒜切末备用。、粉丝沥铺在大碗里,再铺虾。、锅热油,倒葱姜蒜末炒香,然后均匀地倒在虾上。、倒酱汁。、蒸锅水开后蒸-分钟即可。 ​
[【 fans steamed prawns with garlic, shrimp, shrimp line. ,. Spoon, mature vinegar spoonful of water, sesame oil and a half spoon, spoon, half a spoonful of sugar, salt, tuned into the sauce; A fan soaked, onion ginger garlic piace thenminto. Set aside. Spread in a large bowl, fans, drain, spread about shrimp. , pot hot oil, saute onion ginger, garlic, then evenly pour on the shrimp. And pour sauce. The water boiled, steamer, steam - minutes. ​]

南歌_NanCy:
    能被牵走的狗都不是什么好畜牲
‍ ​​​

[Can be it. what dog is not good beast < br > ‍]

“要什么没什么 爱一个跑一个”

舌尖上的美食-:
    【紫薯蛋卷】紫薯富含纤维素,促进胃肠蠕动,抗衰老!~ ​ ​​​​
[Purple purple potato omelet 】 【 potatoes are rich in fiber, promote gastrointestinal peristalsis, anti-aging. ~]

美味珍馐,家常小炒,#get√#,一起DIY!欢迎各位吃货投稿~

s1拾荒者:
    能拿奖品这种事一定要和大家说一说的,否则以后还怎么在一起愉快的玩耍[酷]我正在领取#微博等级专享礼#,这里的奖品太给力了,快去试试人品吧tROKyfg ​
[To get the prize of such a thing and you have to say, otherwise how will also play together happy [cool] I was to receive exclusive gift # # weibo grade, the prize is great here, go and try character tROKyfg]

Meanmmmmm:
    我一直以为,努力是可以的,曾想,努力需要运气,需要时间,需要磨练。直到发现有了平行线,才琢#hi三月#渐明白,不可交集就是不可交集,即使用心也无用。 tksbtxI ​
[I always thought, effort is ok, once thought, hard luck, need time, need to hone. Until found a parallel lines, cut # # hi march gradually understand, an intersection is an intersection, even if the heart is also useless. tksbtxI]

用户5642816151:
    我最好的闺蜜 我现在却没办法和她在一起 她的男朋友我很讨厌 我却没法和她说 她改变不了我烦他 我也不能改变他们 我不能这么自私 工作我现在一点头绪都没有 要让我在一分钱没有的情况下找到合适的工作 简直是天方夜谭 况且我自己的工作质量我自己知道 我对自己真的没有刚刚不念的时候那年信...全文: m.weibo ​
[My best buddy I now cant together with her Im sick of her boyfriend I couldnt and she said she wont change I bother him I cant change them I cant so selfish work now, I havent a clue Let me in the case of a penny didnt find the right job Its impossible to run Besides my own work quality, I do not know I really didnt have just read that letter... The full text m. eibo]

催疯山79:
    射手座不太主动,淡淡然又持久的关系是最舒服的。TA希望自己在别人心目中,是“不给人负担”的朋友,一定要洒脱,绝不可给人“很黏”的印象。所以失意落魄时,也会选择躲起来,不幸被逮到还嘴硬说自己很好。如果身边有突然失联的射手座,也许TA们正在独自默默疗伤,不想被看见哦。 ​
[Sagittarius is not active, light indifferently and lasting relationships are the most comfortable. TA hope oneself in others minds, is a friend of no burden to the person, must be free and easy, must not sticky impression to the person. So frustrated when, also can choose to hide, unfortunately caught retaliate his mouth is very good. If there are suddenly lost in Sagittarius, perhaps they are silent and healing, alone dont want to be seen. ​]

不愿将就12350:
    tkftsd[半星],我看的只是想睡觉 tRWxmrx ​
[星tkftsd[我]、半睡只看的是想tRWxmrx觉]

我本善良1123:
    强节奏的旋律让人身体摇摆起来……英伦创作歌手艾德·希兰EdSheeran近日助阵说唱男星HoodieAllen新单《AllAboutIt》mv首播;两人身穿搞笑服装在镜头前拼命搞笑 tFSNg ​
[Strong rhythm of the melody lets a person body sway up... British singer-songwriter Ed Hiram EdSheeran has rearranged rap star HoodieAllen new single AllAboutIt mv premiere; Two men dressed in funny clothes in front of the cameras funny tFSNg desperately]

Sky_Chan:
    第二个签到。 ​
[The second sign in. ​]

和优秀的紫棋一起努力的渔民!😍

Urnotmybabe:
    我想问问我自己,去哪里挣的这么多钱[拜拜] ​
[I want to ask myself, where to go to earn so much money [bynum]]

亲爱的看看那些物是人非,别忘记我们萌芽时多么珍贵。

说鑫:
    所谓晚睡强迫症,不过是因为白天碌碌无为、虚度光阴而企图寻求一点精神上的自我安慰罢了 ​
[The so-called late obsessive-compulsive disorder, but because of ineffective during the day and idle away our time, in an attempt to seek a spiritual comfort]

松花酿酒,春水煎茶

关于全厚儒:
    一年了诶!哼最后还不是我追的你
儒哥啊这么久了我还是特别需要你[心]@朋友味 ​

[For one year!! Hum finally is not I chase you < br > Confucianism, elder brother ah so long I was particularly need your friend [heart] @ flavour]

奔跑的真心对待每一天:
    贝有百宝 致亲所爱tRzKs ​
[Mr TRzKs with treasure to kiss love]

淘宝店铺号

淘气省钱君:
    海昌美瞳星眸日抛片装
原价:¥,券后价:¥
领券下单tRzKsSX
自然放大双眸,释放迷人魅眼。三明治夹层设计,染色层不直接接触眼球,佩戴更健康。 ​

[Hydron lenses star cast eyes day tablets < br > the original price RMB, coupon after price RMB < br > coupon redemption orders tRzKsSX < br > natural amplification eyes, release the attractive evil spirit. Sandwiches sandwich design, dyeing layer is not direct contact with eyes, wearing a healthier. ​]

分享天猫淘宝优惠信息!

雨中漫步87288:
    最近在#抱抱#玩直播,太好玩了,美女帅哥大把大把,看土豪刷飞机跑车也是醉了,你来给我刷辆车呗,下载:tsrPTXk ​
[Recent play live in # # hug, too funny, beauty handsome boy walking off, the local tyrants brush plane sports car is drunk, you to give me a brush car bai, download tsrPTXk]

没有评论:

发表评论