2017年3月25日星期六

Growth, is a constant feel oneself is a silly force of the process before! QQ, WeChat ID sixiangjuj

何炅:
    刚刚收工,也不累。因为我真喜欢这些奇葩。 ​​​
[Just call it a day, also not tired. Because I really like these. ​​​]

思想聚焦:
    不善于表达的人真吃亏,付出多,用情深,却没人说你好。 ​​​​
[Not articulate people are cheated, pay more, with deep, no one says hello. ​​​​]

成长,就是一个不断觉得以前的自己是个傻逼的过程!QQ ,微信号:sixiangjujiao-weixin

季箐:
    最单纯的喜欢就是,就算你拒绝了我,我对你也永远没有埋怨,但我不会再靠近了,如果你有求于我,我依然会鞠躬尽瘁,从今往后我会把喜欢藏起来,不再招摇过市了,我会努力过得好,希望你也是。 ​​​
[The most simple love is, even if you deny me, I also never complain to you, but I wont close to, if you want me, I will continue to exert all his efforts and now Id like to hide, no longer piece, I will try to have a good, hope you too. ​​​]

愿深情都会被温柔以待。【除非微博私信回复,其余都是骗子】

蘇有朋:
    這幾年說幕後就埋頭幕後。未曾細想,這對用心陪我多年的朋友在情感上是一種自私。幸好這次電影路演,還能看到好多熟悉的你。一切如昔,真心美好。 ​​​
[In recent years that was busy behind the scenes. Did not consider the heart with my friends for years on the emotion is a kind of selfish. Fortunately, this movie roadshow, also can see a lot of familiar with you. All as ever, really good. ​​​]

献给印度王子净饭王之子, 若不是因为他, 至今我还不明了我是一个漂泊的人。——宗萨钦哲仁波切。

人民网:
    放一张你手机里最近的美食照吧~[馋嘴] ​​​
[Put a piece of food that you phone recent photo ~ [available]]

报道全球 传播中国

崔永元:
    @平安北京 警察叔叔,知道你们很忙,坏蛋要杀我的事情麻烦别忘记了,昨天还梦见他追杀我,被我三拳两脚打回去了……但这毕竟是做梦啊。[加油] ​​​
[@ safe Beijing polices uncle, know that you are very busy, bad thing to kill me dont forget trouble, yesterday also dreamed that he came for me, was I play back three boxing two feet... But this is, after all, dreaming. [go]]

李亞男LL:
    十年前看過的音樂剧,值得再次支持他們❤️ 「你咪理,我愛你,死未」繼續加油! ​​​
[Musical seen ten years ago, and once again to support their ❤ ️ you mi, I love you, death is not continue to refuel! ​​​]

我是香港TVB 藝人,我的助理是crystal -有什麼工作需要可以contact她. God bless!😘😘

人气女王说话术:
    “送给姑娘们九句话:亲爱的姑娘,千万不要因为有人,爱你宠你包容你,就认为自个儿没缺点了,该改的还是要悄悄地改,这样才对得起人家,毫无理由的偏袒,无论亲情友情或爱情。好姑娘,请记得,成长路上,认真做自己[心]你才是最好的自己! ​ ​​​
[Gave the girls nine words my dear girl, dont because some people, love you spoil you inclusive you, just dont think himself faults, the change is to quietly change, so just live up to the somebody else, partiality for no reason, no matter of family love friendship or love. Good girl, please remember that growth, seriously do their own [heart] you are the best of yourself!]

口才并不是一种天赋的才能,它是靠刻苦训练得来的!Q Q

健身女王Miuo:
    一网友家的法斗生了宝宝,圆滚滚的,卧槽,简直萌化了!!!tRAcQC ​​​
[A net friend home method gave birth to the baby, plump, oh my god, change!!! tRAcQC]

健身女王miuo健身健康指导,添加公众号:miuo(合作Q )

365个旅行攻略:
    【地道成都味!家苍蝇馆子约不约?】苍蝇馆子,深藏绝佳美味,是游客和成都人都流连忘返的美食天堂。(四川美食搜索) ​​​
[The authentic chengdu taste! House fly out in a restaurant about not about? Fly out in a restaurant, hidden deep golden delicious, tourists and chengdu people linger. (sichuan cuisine search)]

۩۞۩不一样的梦想,不一样的旅行,不一样的人生。你又在看我微博。

-阿琳酱-:
    还有没有不知道黄鳝这个梗
听说昨天黄鳝门还超过足球热搜
哈哈哈哈滴 小可爱卡 不要钱不要钱不要钱
夸我可爱就可以了[doge] ​​​

[There dont know eel the terrier < br > I heard yesterday eel door more than football out < br > ha ha ha ha xiaoke society Dont money dont money dont money < br > kua I can just have lovely [doge]]

刘英俊刘诗诗▪️吴亦凡▪️薛之谦

科普君XueShu:
    ——怎样把“怂”说得比较文雅?
——“猝然临之而不惊,无故加之而不怒” ​​​

[- how to put the new said more elegant? < br > - in the abrupt and not surprised, combined with a cause without anger]

让科学酷炫起来!

容祖儿:
    今晚頭場,
歌迷會包場,
大家high high high !
首首sidetrack 我問你地飽唔飽?
不過又真係可以首首大合唱!
集篤笑同演唱會於一身,
笑爆肚!
我唔會再攪錯知道PC係狗唔係duck,
大家好錫我,
個個揸住花花電筒,
我差點以為自己係GD唔GD!

大會話暫時不要po台面嘢,
咁台下觀眾po得啦卦無犯規掛?

​​​

[现在晚頭场,< br歌迷會炮场的,< br大家的的!< br >颈脖子sidetrack我问你地饱唔咱家说有意思吗?< br >不过度又真系可以首脖子大合唱!< br >集笃笑该演唱会会于于一身,< br >笑爆肚!< br >我唔會再攪錯知道PC系狗唔係duck,< br标点符号锡我,< br個個揸住花电筒,< br我差唔點以为自我系GD GD !< br > < br >大会话一阵不必要po台面嘢,< br >咁台下观众po啦卦得到无犯规八卦?< br > < br >]

joeyyung.hk iTunesjoeyyung

汪星人日记:
    一位台湾网友因为看了一些流浪狗被抛弃、安乐死的新闻后心里不好受,于是带着他家爱犬包子拍了一段视频呼吁大家善待宠物,不要随意丢弃,狗狗的演技太好了,看着揪心。[心]#汪星人日记# tRftlA ​​​
[A net friend because Taiwan saw some stray dogs after the news of the in the mind is abandoned, euthanasia, and took his dog steamed stuffed bun took a video calls to kind to pets, dont casually discarded, dogs acting is good, looking at heart. [heart] # Wang Xing # tRftlA diary]

记录每天与铲屎君的日常,把你所有的心事都告诉我,我虽然不会说,但我听得懂。

触动心灵的英文短句:
    Wake up, I saw only knocked off the books, alone owns pillow, heartbreaking poem, lonely light. ---梦醒后,我只看见,碰落的书本,独拥的枕,心碎的诗篇,寂寞的灯。 ​​​
[Wake up, I saw only knocked off the books, u.s owns pillow, heartbreaking poem, the lonely light. -- -- -- we Wake up, I only see, touch fall of books, only hold pillow, heartbroken poem, lonely lamp. ​​​]

全天小时不停更新那些触动你心灵的文字合作QQ

GIF馆:
    这就是恋爱的味道 tRVebK ​​​
[This is the taste of love tRVebK]

qq 有事请联系,Im back

一句正能量的话:
    人生是一场相逢,人生又是一场遗忘,最终我们都会成为岁月中的风景。 ​ ​​​
[Life is a meet, life is a forgotten, in the end we will be the view of time. ​ ​​​]

每早一句正能量的话,治愈一整天。合作加QQ:,备明来意

一起神回复:
    #神回卧谈会# 有同居的女友却宁愿出去找小姐,是什么心态? ​​​
[# # god back into slumber will have cohabitation girlfriend would rather go out and find miss, what is the state of mind? ​​​]

这里是神回复、高级黑、内涵淫才聚集地,请自觉投入你的节操。

酒足饭饱勾二嫂:
    一个视频告诉你女主播黄鳝有多可怕, 太吓人了,只能说城会玩。。[衰]
tRcqGEo ​​​

[Tell you a video anchorwoman eel how terrible, too scary, can only say that the city will play. [failure] < br > tRcqGEo]

正在前往高冷路上的K千足金纯逗逼!好了,就说这么多,多了装高冷就破功了。合作请私信或Q我:

电影图解师:
    朱茵电影混剪合集,怎一个美字了得![心]tRJhkCRk ​​​
[Athena chu film mix cut collection, what a beautiful word get! [heart] tRJhkCRk]

电影图解师 各种口味都有 欢迎投稿!

各国美食学起来YOU:
    外国一妈妈,回家发现自己两盒高光全部被用完了,然后...啊哈哈哈~发光的女儿也是一脸无奈[笑cry][笑cry]躺床上给我笑清醒了 tRhDX ​​​
[Foreign home a mother, he found himself two boxes of highlights are all finished, and then... Ah ha ha ha ~ glowing daughter is also a face of helpless [laugh cry] [laugh cry] in bed give me awake tRhDX smile]

国美食,统统喜欢!请关注@各国美食学起来YOU >>>素材来源互联网,旨在分享

化妆挺简单Yo:
    这是土耳其蓝礁湖,卧槽,简直世界上最美的海滩之一,真的太梦幻!! ​tRVKpOj ​​​
[This is blue lagoon, Turkey, oh my god, is one of the most beautiful beaches in the world, really too dream!!!!! tRVKpOj]

让自己每天更美一点!关注@化妆挺简单Yo(素材来源互联网,旨在分享)商业合作Q Q:

photoshop资源库:
    #设计秀#大品牌LOGO设计的过去和未来~ ​​​
[# # design show the big brand LOGO design of the past and the future ~]

设计!理想,让库粉们都成为设计师!

毒奶色:
    有句mmp我一定要讲:老子一个正正经经的电子竞技专业解说。被尼玛一帮做口红的拿去消费,干啊[怒][怒][怒][怒][怒] ​​​你们口红一定会卖的很好的,加油各位😁😁😁 ​​​
[With MMP, I must say Lao zi is a serious professional explanation by the esports. 被尼玛一帮做口红的拿去消费,干啊[怒][怒][怒][怒][怒] ​​​你们口红一定会卖的很好的,加油各位😁😁😁 ​​​]

NeoTv.小色,资深电竞人

世界搞笑排行榜:
    最新台湾走心广告,致岁还一无是处的你。。。看到最后,想起现在的我,突然盈眶… ​​​​ tRfXouxN ​​​
[Latest heart advertising, Taiwan years old still nothing to you... See the end, remember now of I, suddenly eyes... tRfXouxN]

搜索分享风趣、幽默、好玩、好笑、内涵、亮点内容。 合作联系qq

心中那一抹微光_:
    幸亏我是个小胖子
难过时还可以摸摸小肚子 ​ ​​​

[Thanks to < br > Im a little fat man sad when can also feel little stomach]

有时候,一句话就可以击碎我们的所有防线。

我是种草囤货菌:
    怎样搭配会显得腿长? ​​​
[How to match can appear long legs? ​​​]

我是种草囤货菌 (。・ω・) 拔草不吃土,省钱囤好货! (•́ ₃ •̀)广告合作QQ联系:

流岚虹霓和你:
    看到蕾拉小姐上热搜,然后微博上的评论几乎都是在骂她,营销号也是各种黑,社会舆论导向完全跑偏,我蛮震惊。(面相不简单 有心机 蹭前夫热度 总之骂什么的都有)
我第二次就这个事儿发表评论了,因为我觉得我已经看不懂这个社会了。有人说离婚是两个人的事,许婧根本不是个顾家的人,她老想跑出去玩儿 ​​​

[Out on see miss layla and twitter comments are almost all in scold her, marketing is also a variety of black, social public opinion direction completely wandering, I pretty shocked. (faces not simple There are all Ceng ex-husband heat What anyhow scold have) < br > the second time I comment on the matter, because I think I already dont understand this society. Some people say that divorce is two people thing, Xu Jing wont be a family man, she always want to run out]

最近睡得很坏 最好你搬过来

懒人减肥宝典:
    种多啦A梦表情的画法,喜欢蓝胖子的在哪? 大家赶快get起来。喜欢的马[来]tRMuBh ​​​
[Drawing more la A dream expressions, like blue fat man? You get up quickly. [to] tRMuBh like horse]

懒人减肥福利微博,合作QQ

电影狙击手:
    【拯救失眠者!美国医生的秒极速入睡法】美国医生安德鲁•韦尔亲自示范“--”呼吸法,能使人在秒内进入睡眠状态。分个步骤,先吸气秒、再憋气秒、最后再呼气秒,次循环后,便能感受到睡意,而整个过程仅秒。。。卧槽,碉堡了,建议留着备用!!!tRtzP ​​​
[【 save the sleepless! Sleep American doctors s speed method 】 the doctor Andrew weir demonstration , breathing in person, can make the person to sleep in seconds. Again, steps, first inhale second seconds, then exhale seconds, loops, the whole process can feel sleepy, and only seconds... Oh my god, bunker, suggest keep the standby!!!!!! tRtzP]

看的了小清新,玩的转重口味!关注我,每日电影资源不断!你又在看我微博。合作QQ

唯美式情感语录:
    
也许你一生中走错了不少路
看错不少人 承受了许多的背叛
落魄得狼狈不堪 但都无所谓
只要还活着 就总有希望
余生很长 何必慌张
​​​

[< br > may go wrong in your life < br > wrong a lot of people a lot of road Under a lot of betrayal. < br > and get flustered But it doesnt matter < br > as long as was still alive There is always hope < br > the rest of my life is very long Why hurry < br >]

全球搜索唯美情感美句,让我们一起感受身临其中的唯美境界,每小时整点发一条微博,关注吧,每个时刻的精彩微博让你深有体会。合作QQ:

Houson猴姆:
    【猴姆独家】《银河护卫队》第支电视预告片大首播!超多新镜头!Baby Groot强势发威啦!还有更多大战场面!酷炫![抓狂][色]tRfoTpw ​​​
[Galaxy convoy monkeys sole 】 【 the first branch of TV trailer premiere! More than a new lens! Baby Groot strong punches! There are more war scenes! Cool! [mad] [color] tRfoTpw]

这货就是【猴姆独家】!!!

他予他梦:
    无论什么都会过去的,不信你看,就好像我们,形色匆匆的过客。 ​​​
[No matter what will be the past, not letter you see, like us, the color in a hurry traveler. ​​​]

有人在等我

CP少女头像:
    卧槽,年纪大了,对温柔的人越来越无法抗拒,每天只想被甜甜的对待。 ​​​
[Oh, older, more and more people on tender cannot resist, every day just want to be a sweet treat. ​​​]

关注我今天一定会有好运,也会脱单哦~❤搜索公众VXcp头像女菌【cps】我会一直陪伴你。投稿合作加QQ:

没有评论:

发表评论