2017年3月7日星期二

A word spoken, qianshan mountain difficult resistance. 👑Dont get lostElders racing but I cant

圈内凯哥:
    捉到一名正在接受采访的陈伟霆
tRizYFO . ​​​

[Catch a was being interviewed William < br > tRizYFO.]

💮

XIAOYI-CHEN:
    #紧急招聘汪星人演员#其实我也觉得这是个很好的机会,希望我可以成功做一个演员的,给力宝宝们的精彩表演耐人寻妹,[ali哇]好的,我把我们家格格的拍给你们了,哈哈!我打算和舍友一起去报名,[moc转发]这真的是次不错的锻炼机会,[神马]厉害了,必须的感动了哈哈可以的 ​
[Actor # # urgent recruitment Wang Xing people actually I also think this is a very good opportunity, hope I can make a successful actor, to force resistance performances of babies who seek a younger sister, ali wow good, I give you the space space of our family, ha ha! Im going to go to sign up with roommates, [moc forward] it really is a good opportunity to exercise [what] much, must be touched by the ha ha can]

Natsuyuki-:
    #寒の研路# Day
左脑与右脑同时开发。
今天xxh又变聪明了吗?

ps.艾宾浩斯大法好,以后每天要记个unit的单词[拜拜]现在每天早上记单词的时间都已经要一个多小时了[二哈][二哈] ​

[# # cold の research road Day < br > the left brain and right brain development at the same time. < br > XXH smart again today? < br > < br > ps. Ebbinghaus solution is good, a day after the words to remember a unit [bynum] so now we have to remember the words every day in the morning time for more than a hourtwo ha ha] [two]

一言既出,千山难阻。👑

许许如生3:
    看幾遍笑幾遍,太逗了,最近笑太多,我臉疼⋯⋯【今晚后脱口秀】池子 年全集 大蛐蛐小蛐蛐 #哔哩哔哩动画# tRJHEGi ​
[Laugh a few times, several times is too funny, laugh too much recently, Ive got a pain in my face... [after the talk show tonight] pool corpora in small cricket cricket # # tRJHEGi bi li bi li animation]

不要迷失

全服第一颜值小仙女:
    我参与了@-阿拉蕾来啦- 发起的投票 【#金塔奖#大学生喜爱的综艺节目评选】,我投给了“@湖北卫视非正式会谈”这个选项。你也快来表态吧~tRJkM ​
[I participated in the @ - Allah buds come - by voting 【 favorite variety show award # # jinta college students selection 】, I voted for this option @ hubei TV, informal meeting. You also come on ~ tRJkM]

长辈飙车我却不能笑?????

MG微商财务部长-洋洋:
    晚安🌹 tRWxOw ​
[晚安🌹 tRWxOw ​]

MG线上代理,主推美发产品,一键转发等等

blkself:
    想不到我在你眼里是这样的一个人 ​
[I in your eyes is such a person]

不想当废物了 想当宠物

炫酷的建本:
    △☀☑☑ 他岁,娶了个克夫的女人,竟然是这样的结局[亲亲][太开心][爱你][熊猫][挤眼] ​
[Delta ☀ ☑ ☑ years old, he married a gram of woman, unexpectedly is so of final outcome [kiss] [quite happy] [love] you [pandas] [eye]]

即使没有人为你鼓掌,也要优雅的谢幕,感谢自己的认真付出。

Angel丶泡泡45090:
    心伤了,要这么办。。。。。 tRyhWopE ​
[Heart hurt, want to do that... tRyhWopE]

joke娟娟_923:
    #紧急招聘汪星人演员#希望我可以成功做一个演员的,给力选精英啊,可惜我不养狗,不然我也能带着狗狗参加了啊[偷笑]我家的狗狗准备好啦,随时可? ​
[Actor # # urgent recruitment Wang Xing people hope I can make a successful actor, to select elite ah, its a pity that I dont have a dog, or I can also take the dog for [laughing] our dog ready, can at any time? ​]

再见丶念想:
    没出现爱的时候就别轻易出手。但是感觉爱来了就死命的去追寻,哪怕撞个头破血流、然后乖乖的等待下一份爱情的到来。不是你漂亮我就会撩你,我只喜欢简单的你!明知没有未来的爱情就算了吧。今年,你不来我就去找你。省的你迷路找不到我。 ​
[Didnt dont when I was in love. But feel love comes is lethal to pursue, even if hit head broken, and then obediently waiting for the arrival of a love. Not you beautiful Id pulled you, I only like simple you! Knowing that even if no future love. This year, you dont come I went to look for you. You cant find my lost. ​]

你一副不缺我的样子、我又怎敢相拥

有颜就任性:
    快男荣耀回归 齐唱《我最响亮》 (分享自@芒果TV) tRfxzh ​
[Quick male glory back to singing I the loudest tRfxzh (share since @ mango TV)]

张杰谢娜

锅叫授:
    #紧急招聘汪星人演员#[转发]得把我家小可爱拍下来分享到微博上,我家狗狗很聪明哈第一次听说这样的职业的哦,我们一定要把握住这样的机会呀![得? ​
[Actor # # urgent recruitment Wang Xing people forward [] to put my little cute pictures to share on weibo, my dog is very smart, for the first time I heard such a professional oh, we must seize this opportunity! [too?]

胡特曼-:
    我们九个一个都不能少[心] tzApLT ​
[We all cannot little nine a tzApLT [heart]]

👣👣👣

Kummerspeck1:
    分享图片 ​
[Share photos]

十足weirdo 👁

因你上瘾腊八洲:
    该微博捏造不实的有害信息攻击公众人物,对艺人明星的形象名誉造成了恶劣的影响,该用户的行为严重违反了《微博社区管理规定(试行)》,已构成网络社会公害。请一定严肃处理此事 . ​
[The microblogging fabricated false harmful information against public figures, the artist star image reputation the bad effect caused by the users behavior a serious breach of the microblogging community management regulations (trial), constitute the network social public hazards. Please serious attention to this matter.]

一块誓要熬成锅巴的纯白粥

孤城凉梦情深未变却寒盟:
    只要升等级就有福利享,变身土豪就靠它,想想就有点小激动呢[太开心]小伙伴儿们速来围观,领取你的#微博等级专享礼#吧tRLfAWD ​
[As long as l have welfare grade, turns into a local tyrants depends on it, think about it a little excited about [quite happy] small partners are quick to onlookers, get your # weibo level premium gift # tRLfAWD]

宁可孤独,也不违心。 宁可抱憾,也不将就!

Erhua622:
    我想和你一起起床[鲜花][鲜花]徐志摩说滴[心][心] ​
[I want to get up with you [flowers] [flowers] xu zhimo said drop [heart] [heart]]

成为一个越来越好的人吧☀️

米丝橙_:
    但凡早上我拎垃圾出门,我妈永远是把垃圾袋装进百货公司各品牌的纸袋后,才让我拎下楼扔。按她的理解是:你穿得漂漂亮亮,拎个垃圾袋下楼不合适。
所以,到底是她作,还是我作?
然后,我明明常常邋里邋遢的。 ​

[Every morning I carry rubbish out of the door, my mother is always put the rubbish into the department store brands bags of paper bag, let me carry down throw. According to her understanding is you wear nice, carry a bag down. < br > so, what is her, or me? < br > then, I often sloppy. ​]

一隅清净

宁沅怡baby:
    [din癫当阿赞礼物盒]我能说湖南卫视《青云志》很有范儿嚒,就是高! ​
[[din epilepsy when athans gift box] can I say hunan satellite TV wan rocks a understands everything, is high! ​]

H鑫XIN:
    哈哈哈,明天最后一天咯[鼓掌]终于等到你~[心]越来越棒@L李宏毅 ​
[Ha, ha, ha, tomorrow the last day of [applause.] until you finally ~ [heart] is more and more great @ Li Hongyi L]

大波娃娃BOBODOLL公司微博:
    做不起来的人❓
当然有❗️
又不想努力
又想继续混吃混喝
眼看着年纪越来越大
慌了
但是还是继续躺着… ​

[Do not ❓ < br > of course ❗ ️ < br > < br > and want to continue and dont try to mix eat mixed drink < br > watch get older dogs scared < br > < br > but still continue to lie... ​]

全球招募女性合作伙伴!公司CEO直接招募代理微信dick(可加)yuki🈵️weichem🈵️

惹眼的花男装:
    这个很赞哦... tRiScnR ​
[The good oh... tRiScnR]

shop.taobao 我的淘宝店 宣传下 嘿嘿

285385442_ab233c:
    #紧急招聘汪星人演员#还好没错过这么重要的消息,哈哈![得意地笑]那还真的对我来说是一个好纤细的嘛[偷笑]狗的主人可以出境吗?[草泥马]我也觉得这个机会真的是很难得!感谢你们给我这次机会,这样的职业第一次听说,我要去性情家里有三只狗狗,都想报名 ​
[Actor # # urgent recruitment Wang Xing people also good didnt miss such an important news, ha ha! [satisfiedly smile] thats not really for me is a good fine [laughing] the owners of the dogs can leave the country? Grass mud horse I also felt that the opportunity is really rare! Thank you for give me this opportunity, such professional heard for the first time, I will go to temperament home has three dogs, both want to sign up]

1766109571c:
    #紧急招聘汪星人演员#狗狗现在也要出名了也是给跪了我家汪星人要出名了,我会不会也要出名,[神马]真的觉得我的狗狗才是最可爱的神犬八公催人泪下 ​
[# urgent recruitment Wang Xing man will become famous actor # dog now is to kneel Wang Xing people in my family want to be famous, I also want to be famous or not, [what] really think my dog is the most lovely god dog eight male SOB]

律_律:
    辣鸡hotmail又出毛病了[二哈] ​
[Spicy chicken hotmails acting up again ,]

买就是 不要瞎逼逼 本质唯饭💜 这辈子啥都不怕最怕的就是sjb 求离我远点 不跟长得丑的人说话也不想和穷逼说话!😃

用户6088235741:
    喜欢就大声说出来啊![doge]“我只[嘻嘻]喜欢面膜 我不喜欢[耶]你[摊手]” ​
[Like to say it out loud! Doge, I only like facial mask (hee hee) I dont like [and] you [stand hand]]

老乃乃乃乃乃:
    #紧急招聘汪星人演员#[moc转发]要是一只茶杯狗很聪明他也可以参加吗感谢你们给我这次机会,[给劲]真的么,我可以参加么,狗一样的男朋友可以去参加吗感觉还是特别不错恩吧,超级喜欢你要快点拍下自家的狗狗吧,超级有爱的,我得带着我家狗狗去应聘一下 ​
[Actor # # urgent recruitment Wang Xing people [moc forwarding] if a teacup dogs are very clever he can join us to thank you give me this opportunity, to strength it true, I can attend, dogs can go to the same boyfriend or you feel particularly good, super like you want to hurry take their dog, super love, I have to take my dog to apply for it]

丁桂东:
    #聚势谋远琪上巅峰#只是为在这个节目里面,我最喜欢的应该就是范冰冰了,因为他[哥伦比亚队加油],真的是一个领导型的人物。了性的情侣是走不到最后的 ​
[# # together on the potential for far qi peak just as in the show, my favorite is fan bingbing, because he [Colombia refuel], really is a leading figure. The couple is couldnt get to the final]

十年5518016973:
    喀什市中原村大酒店位于远蓝天海鲜,拖欠员工工资,赖账不给员工,同行需谨慎,不要干了再拿不到工资了求关注转发 tRWxkSn ​
[Kashgar central plains village hotel is located in the far sky seafood, default employee wages, or not to give employees the counterpart need to be careful, dont dry again forwarding tRWxkSn didnt get the salary for attention]

xz小猪x:
    #紧急招聘汪星人演员#[ali哇]好的,我把我们家格格的拍给你们了,哈哈!还可以这样,我也要去报名,我们家狗最可爱啦!什么剧呀,这样子也可以玩 ​
[Actor # # urgent recruitment Wang Xing people [ali wow] ok, I put our home space space for you, ha ha! You can be so, I also want to sign up, our dog is the most lovely! What play ah, also can play like that]

Qq168520565789大湿姐:
    #聚势谋远琪上巅峰#我心目中的爱情也是这样的。所有的情侣都放下心事[km冷笑],好好的相信对方做一个好梦。 ​
[# # together on the potential for far qi peak of love in my mind is like this. All couples to lay down their heartkm sneer at, believe each other well to do a good dream. ​]

没有评论:

发表评论