2017年3月7日星期二

A life without if, and only the consequences and results.Dont cry, one drink and then drunk.你不是

杂占脾33:
    这是老虎,你造吗 ​
[This is a tiger, you know]

却如此:
    能吃是福 tRcBKBH ​
[Can eat is a blessing tRcBKBH]

人生没有如果,只有后果和结果。

我懂你的孤独就能带你走吗:
    说的太好了。 tRWxeNx tRisQWW . ​
[Too good. TRWxeNx tRisQWW.]

别一吹风就流泪,一喝酒就醉。

心软软小姐:
    再找个大风天把剩下的完成放进去就阔以啦。腰酸背痛!碎叫 tzSy ​
[To find a windy day to finish the remaining in the go rich in la. Back pain! Broken called tzSy]

you are not along💕

xxx原来很帅:
    你来过过我的一天 我他吗逼一天端个手机 脑子里想的东西遇到的事情处理的事情 是你的十倍我都觉得不够 我对你什么态度你不知道么 我他麻痹真的是越混越她麻痹傻逼 ​
[You come to my eves me he forced day by day end phone think of things to deal with things encountered is ten times as much as I think of you is not enough My attitude toward what you dont you know I really is more mixed more her paralysis his paralysis silly force]

我的什么心态:
    到头来还是死循环
每次遇到问题就逃避逃避逃避
宁愿自己和自己说话 ​

[Ended up dead circulation < br > every time problem escape escape escape < br > would rather ourselves and speak for themselves]

西皮❤️@彭手晏 日常点原创(・ω・)ノ @已关

疯子1977FZ:
    那个男人 tRWxrd ​
[The man tRWxrd]

INO嘿哟:
    If there is one person can really understand!♫我正在收听这首单曲Ed Sheeran-Thinking Out Loud♫tRtDijt ​
[If there is one person can really understand! ♫ I am listening to the singles Ed Sheeran - Thinking Out Loud ♫ tRtDijt]

懒得理懒得理懒得理

方士申:
    我在#微博#活动中,为口碑企业京东投出了一票。年,它就是我心中最信赖的质量口碑企业,猛戳tRJegxwS参与投票,还能抽取大奖哦! ​
[I # # weibo activities, to word of mouth jingdong to vote for the enterprise. Year, it is my heart the most reliable quality of mouth, stab tRJegxwS to vote, also can draw prizes! ​]

喵喵嘟嘟熊:
    抢眼明亮的鹅黄色T恤非常的清新而春天……妩媚而优雅的气质完美演绎,撞色的鱼嘴鞋也是时尚亮点之一、搭配上神秘的紫罗兰印花半裙! ​
[Grab an eye bright yellow T-shirt is very fresh and spring... Charming and elegant temperament perfect deduce, bump color fish mouth shoes also is fashionable bright spots, with mysterious violet printing skirt! ​]

善于发现人才,团结人才,使用人才,是领导者成熟的主要标志之一

爱吃螺蛳粉的女孩:
    求求大家救救我,我今年岁,上周去药店检查出拉肚子了,现在急需一堆好吃的养胃,求大家帮帮我,我要螺蛳粉,铁板烧鱿鱼,鸡腿,奥尔良鸡翅,小龙虾,肉蟹煲,黄瓜薯片,汉堡,鸡米花,煎饼果子,手抓饼,炭烤猪蹄,炒酸奶,就这些吧,剩下的我想好了再说[悲伤] ​
[Beg you help me, years old this year, I went to a chemists shop to check out the last week have loose bowels, now need a lot of delicious nourishing the stomach, ask everybody to help me, I want the powder of snails, tappasaki squid, chicken legs, Orleans chicken wings, small lobster, crab meat, cucumber and potato chips, burgers, chicken rice flower, pancake fruit, shredded cake, charcoal roasted pigs feet, stir yogurt, thats all right, I want to say that the rest of the [sad]]

日常和秀恩爱

迷恋欢畅发慌:
    一端是索取!爱情才能滋长:一端是付出!在爱情的两端、只有索取和付出两厢平衡 tRUUDYa ​
[At one end is for! Love to grow, one end is pay! In the ends of the love, only for and pay the balance tRUUDYa sta]

鹿打榜33:
    中午不睡,下午崩溃,为@M鹿M 的tRihDXu 打个榜整个人都精神了!#亚洲新歌榜# 憨憨 ​
[Dont sleep at noon, afternoon collapse, deer for @ M M tRihDXu make a list of the whole people all spirit! # # Asias new song han han]

勤思方能善悟:
    苏共的诞生给世界各国人民带来了巨大灾难,苏联共产党的灭亡是上个世纪最值得纪念的日子。 ​
[The birth of the communist party brought huge disaster to people all over the world, the demise of the Soviet communist party is the most memorable days in the last century. ​]

独立思考,独立判断。

我说我的关你什么事:
    怎么说呢,还是有点失望失落....
毕竟相处了那么久也说过蛮多话的
或许我真的不是特别招人待见吧....
晚安[心] ​

[How to say, or a bit disappointed lost... < br > after all spent so long also said a lot of < br > maybe I really isnt very appealing... < br > good night [heart]]

我说我的,要你管?【碎碎念】

贺褒贬地厚强壮:
    鱼刺卡过喉咙你却还是喜欢吃鱼……他弃你于千里之外:满口蛀牙你却还是嗜甜如命!被狗咬过被猫抓过你却还是热爱动物;你却还是愿意为了见到他走遍千山万水,世上最凄绝的距离是两个人本来距离很远,互不相识,忽然有一天,他们相识,相爱,距离变得很近!然后有一天,不再相爱了,本来很近的两个人,变得很远,...全文: m.weibo ​
[Shark fin card throat but you still like to eat fish... He left you away, full of cavities but still addicted to sweet as you! Bitten by a dog is a cat caught you still love animals; You still willing to see him, all the way in the world the most melancholy unique of distance is two people was far distance, strangers, suddenly one day, they get to know each other, love each other, distance become very near! Then one day, no longer fall in love, was very nearly two people, become very far,... The full text m. eibo]

小潔兒_咪_264:
    “Iwanttojingxuanzongtong”笑的我快不行了……哈哈!哈哈凤姐的一举一动都会被中国人关注,英语不会,就用拼音! ​
[I am dying Iwanttojingxuanzongtong smile... Ha ha! Ha feng movements will be Chinese, English, not can use pinyin. ​]

妖妖灵l丶Xx:
    我从来不记仇[微笑]我他妈就记你的仇[微笑]宋平安这个梁子算是结上了[微笑]等我逮到机会看我不把你脸给打肿[怒]@静沐暖阳丶平安 不要给我见到你的机会,见一次绝一次不带商量的,还要带上小伙伴们一起踏雪你。因为好多生气➕一起现在就想着怎样撒气了。还有现在不是皮肤就能解决问题的了,我已经不喜欢...全文: m.weibo ​
[I never bear grudges [smiles] I his mama will remember your revenge [smiles] Song Pingan such as this is an issue in the [smiles] I dont get the chance to see I give you face to hit swollen [anger] @ static mu warm Yang, and peace Dont give me the opportunity to meet you, see a unique without consulting, but also through the snow take friends with you. Because a lot of angry ➕ together now just thinking about how to leak. There are not skin can solve a problem now, I didnt like... The full text m. eibo]

Why so serious☄⚡️

_从南到北i:
    几年前认识了雷子和Passenger,喜欢那种一个人听歌的感觉,现在雷子火了,大街小巷都是他的歌,再也没有当初哪种感觉了。不过还有Passenger。 分享Passenger的单曲《Riding To New York》 tRisQOv (@网易云音乐 ) ​
[A few years ago met sons of thunder and the Passenger, like a person the feeling of listening to music, now the sons of thunder fire, the streets are all his songs, never had the kind of feeling. But theres a Passenger. Share of Passenger single Riding To New York tRisQOv (@ netease cloud music)]

hahaxing111:
    喵🐱 ​
[喵🐱 ​]

你所认识的我 ,不需要更多简介了。

牛牛新生活启动式:
    买到了喜欢的胶带。若是有人陪自己,希望能去安静又温暖的地方看书学习。明天去北方图书城?因为学习感到快乐,期待卓大王出贴纸和新弹。希望男票和朋友们一切顺利。我害怕和你们分别。我希望我们都可以一切顺利。但又顿悟生活本就是一场fluctuation 你永远无法获得恒定的安稳。能做的只有多努力少担心 ​
[Bought like tape. If someone accompany oneself, hope to be able to go to learn to read quiet and warm place. Tomorrow go to the north managed? Because learning to feel happy, looking forward to zhuo king out stickers and new play. Hope everything goes well with the ticket and friends. Im afraid of, respectively, with you. I hope we can all goes well. But this insight life is a constant fluctuation you can never get. Can do is to worry less about the effort]

有好多机会等你去抓住

玉无歆:
    我获得了@粉丝红包 发来的红包.元。 ​
[I have received an @ fans from filled. Yuan. ​]

If you think you can,you can!

HEYUYAN么么哒:
    #微博会员福利#女神大人,小会长喊你来领节日礼物啦!我已领取维乐夫百元券,还有花式好礼等你抽哟!百分百中奖,速来领取吧>>tRinJXa ​
[# # weibo benefits the goddesss adult, small head to shout you come and take holiday gift! I have to receive d feel one hundred yuan coupon and fancy gifts waiting for you to smoke! Hundred winning, quick to pick up > > tRinJXa]

我直来直去不做作,我也知道我喜欢说脏话疯疯癫癫的是我太差。

我超爱吃豆干:
    我围观了@北京大土豆 的回答,该问题价值.元,围观仅元,快来一起围观~ tRioeEh ​
[I looked @ Beijing big potato answer, the question value. Yuan, onlookers yuan only, come to onlookers ~ tRioeEh together]

快乐每一天!

很久以前的笑忘书:
    看美剧《国务卿女士》,灵魂就像被这闪过的画面突然抓住,到过这样的地方,然后不知道为什么,从此就特别喜欢这样的森林。厚厚的落叶,寂静得仿佛千百年不曾有人造访,走在那里,感觉格外孤独,又特别欢喜,像是回家,又像是,数百年前就曾经在那里,和风,和吹起的黄叶一起,游荡过。 ...全文: m.weibo ​
[Watching TV drama madam secretary, the soul like the flash picture suddenly caught, has been to a place like this, then I dont know why, are particularly fond of the forest. Thick leaves, as silent as the one thousand never someone visit, go there, feel very lonely, and special joy, like a home, and like, where once for hundreds of years ago, and the wind, and blown and yellow leaves, wandering in the past. ... The full text m. eibo]

各种凌乱

BADAGONI:
    巴达果尼酿酒师,不过中国人很少知道他的名字,奥斯卡级酿酒师,世界上同级水平的就个人 tkMUtJT ​
[Bada fruit winemaker, Chinese seldom know his name, however, Oscar winemaker, personal tkMUtJT levels at the same level in the world]

巴达果尼中国总代理

糖水焦黑n:
    现在的我 正在满血复活 我的每一根神经都在慢慢苏醒过来 ​
[Now my blood is full of resurrection My every nerve in slowly wake up]

我会好好记住你

死者Z某:
    
倒计时天
早上第一节英语课 很困
下课铃响起的瞬间就秒睡过去了
醒来的时候习惯性的转头偷瞄你
那一刻好像能理解你上课总睡觉了
但是还是不喜欢你每天上课睡觉玩手机
地理课两个校长小红和东哥来听课
地理老师紧张得像个学生
我们倒是轻松地跟他说
老师别害怕我们配合你啊
千万别紧张请...全文: m.weibo ​

[< br > < br > the countdown days morning the first English lesson was trapped < br > when the bell sounded the moment just seconds fell asleep < br > when you wake up habitually turn a glancing at the moment you < br > if can understand you always sleeping in class < br > but still dont like to sleep in class every day to play with your mobile phone < br > geography lesson two principal little red attend lectures and east elder brother < br > the geography teacher nervous like a student < br > we would talk to him easily < br > teacher dont be afraid we cooperate with you < br > dont be nervous, please... The full text m. eibo]

满身风雨 我从海上来

姿曦幽婼:
    我参与了@成都晚报 发起的投票 【你认为哪位女神的古装扮相更仙?】,我投给了“杨幂”这个选项。你也快来表态吧~tRiNxOlw ​
[I participated in the @ the vote of the chengdu evening news launched 【 do you think which the goddess of the costume look more fairy? I voted for this option Yang. You also come on ~ tRiNxOlw]

寻寻幂幂,最爱杨幂。

爱吃车厘子的小姐姐:
    配一脸[嘻嘻] ​
[With a face of [xi xi]]

谢谢你,我的命中注定。

许艳丽:
    #我在悦动圈运动天# 健走后的心情就是如此舒畅 我用@悦动圈 走了步。一共运动了.万步,赞不赞? tRisQA ​
[# # I in yue moving-coil sports day walking after the mood is so happy Take the steps I use @ yue moving coil. A total movement. Step, praise is not praised? tRisQA]

开门我插水表的:
    #乐天事件发酵##萨德开始部署# 还是想提醒大家一句,渣浪也是一个日本控股的东西貌似[微笑]不知道会不会被删我... ​
[# # # # lotte event fermentation thad started deploying or would like to remind everybody, slag wave is also a Japanese holding something seemingly [smiles] I dont know will be delete I... ​]

我和小pa的日常

没有评论:

发表评论