2019年7月10日星期三

A dont two wide their joy玩物丧杂志Cut off meaningless social reduce unilaterally keep sober earnest

共度春去秋来:
    长安归故里 故里有长安 ​
[Changan return hometown hometown of changan]

一别两宽 各自欢喜

你的硬妹:
    斤的女孩子说自己扮丑我能接受,斤说自己扮丑不行(长到两米也不行),因为斤意味着每个部位都囤积大量的脂肪 ​
[Jin girl said she dress up as ugly I can accept, jin said he not dress up as ugly (not to two meters) long, because jin means that every site hoarding a large amount of fat]

Bluesiter:
    我的新英文名叫菲比 Phoebe
谢谢大家
洋气吧!我就是菲比布菲 ​

[My new English name is Phoebe Phoebe < br > thank you < br > western style! I am phoebe buffy]

玩物喪志

赵家的二大爷吖:
    [选手]我在#亲爱的结婚吧# 观察员助攻榜为你打call助力,为你的“神助攻”加分! tEhNGoB ​
[[players] let me get married in # dear # observers assists a call for you help, god assists bonus points for you! tEhNGoB]

最可爱的某某啊:
    万恶的七月啊
从号到号
每天都会有各种各样坏消息蹦出来
都不带重样儿的
也不知道是踩了什么霉运
我也不知道上天把我的好运都带去了哪里
很想回家啊
很想去见我想见的每一个你们
不要问我发生了什么
你们抱抱我就好啊
我不想明天来的太快
因为黑夜真的很适合难过
还有一年不到
我也可以逃离这个鬼...全文: m.weibo ​

[Evil. < br > July from, to, < br > there are all kinds of bad news out every day does not take heavy like < br > < br > dont know what is on the bad luck < br > I dont know where did god bring my good luck to all < br > very want to go home. < br > Id love to see each and every one of you < br > I want to see dont ask me what has happened to the < br > you hug me < br > fast < br > I dont want to come tomorrow because the night is really very sorry for < br > and < br > less than a year I can escape from the ghost... The full text m. eibo]

断绝无意义社交 降低单方面的期待 优先考虑自己 时刻保持清醒 认真生活 ​ ​​​

南巷七友:
    是谁的大可爱鸭 。 ​
[Who is the lovely duck. ​]

愿无岁月可回首 。

京城蓝调:
    The proper function of man is to live,but not to exist.
人应该生活,而非单纯生存。 ​​​ tzAxmF ​

[The proper function of man is to live, but not to exist. < br > people should live, rather than to simply to survive. tzAxmF]

事师长贵乎礼也,交朋友贵乎信也。见老者,敬之;见幼者,爱之。有德者,年虽下于我,我必尊之;不肖者,年虽高于我,我必远之。

与西蘭花:
    “忽而明了,而黄叶便碎落”。 ​
[Suddenly clear and yellow leaf was shattered. ​]

平安喜乐 遇难呈祥 逢凶化吉

这个小号比较酷:
    🥚 ​


人们传说中的小号

路边的枸杞:
    设定好棒啊!文明迎来终结,人类基本灭绝,生物都不再存在的末日世界里仅存的两个少女的旅行。
真是一部超棒的反战片!补完了! ​

[The set is great! Civilization in the end, the fundamental human extinction, creatures are no longer exists the end of the worlds last remaining two maiden trip. < br > is really a great anti-war film! Fill out! ​]

人生如梦,我投入的却是真情。

-withyour-:
    🤩想要租房的小伙伴看过来鸭
三号线大石地铁站 二房一厅一卫 楼
距离地铁站只需分钟
楼下有超市 水果店 买菜也超级方便
你需要的 这里都有
这样的地理位置
无论是去广州南还是去体育西或是长隆
都超级方便~
想要的识别二维码联系图小姐姐 ​

[🤩 want to rent a friend to watch over the duck < br > no. line stone subway station a hall a bathroom floor < br > < br > just minutes from subway station downstairs have fruit supermarket to buy food is super convenient < br > < br > you need to have such location < br > whether to guangzhou south or the west to sports or long lung super convenient ~ < br > < br > all figure little sister want to identify the qr code link]

我们既然是在春天 就不要去做秋天的事

没有评论:

发表评论