2016年8月30日星期二

微热only2016-08-30T13:18:32+0000

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>闲的蛋疼<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

(⊙v⊙)嗯

就是丸子君啊:
    假装腿有这么细![偷笑][偷笑][偷笑] 头短斜R数LE数tK
[Pretend leg have so fine! [laughing] [laughing] [laughing] head count LE short oblique R tK]

一个精致的情绪疯子~

梦源于心xsy:
    良辰美景,月朗星稀。 头短斜R数WxjYe
[Its moments of beauty, the month lang star dilute. Short head inclined WxjYe R]

惜如初2016:
    数月,你快点过吧~~[可怜]
[For months, you hurry up ~ ~ [poor]]

你是本命韬:
    #黄子韬我们的法则微访谈# 我向 @黄子韬ZTAO工作室 提问:不是真走了吧,好吧,我去APP
[Micro # tao laws of our interview to @ # me tao ZTAO studio to ask冒 not really gone, well, I went to the APP]

股彡姐刘大姐:
    potato ; 我想你了[悲伤]
[Potato; I miss you [sad]]

Tana白冰琦:
    我这人就是这脾气。只要别人不理我的,我不会再硬着脸皮去打扰。你的态度决定我的态度,你若对我沉默,我也只好对你冷漠。
[I this person is the temper. As long as people ignore me, I will not be hard face to disturb. Your attitude determines my attitude, if you are silent to me, I also had to indifference to you.]

你从未叫过我名字可你的名字早已被我叫习惯

ritaw_:
    分享图片
[Share photos]

   来了能不能别走

被掰弯后的日常:
    我看见很多情侣吃饭时都是一边玩手机一边吃饭,两个人都不说话吃完就走了。但叶狗子跟我吃饭时从不玩手机就托着脑袋不说话听我说,他的眼睛里好像全是我。
[I saw many couples are playing mobile phone while eating at the dinner table, eat two people all don单t talk went away. But dog leaves when having a meal with me never play mobile phone is carrying the head and listen to me, don单t talk, his eyes as if is my all.]

我能遇见你已经很不可思议了

谁说不行2001:
    秋天怎么又来了?是冬天把你赶来的吧! 别怕你呆不长时间
[Autumn how again? Is the winter you came! Don单t be afraid of you stay not long time]

喜欢静,喜欢闹,喜欢这个世界的所有。

柠檬味少女416:
    欧美青灰 直径数.数 混血款式完美呈现 混血但又不夸张
[Count. Europe and the United States its diameter mixed-race models present perfectly mixed but not exaggerated]

微信:clc数

Dina_LL:
    我要对你下手了[心]…
[I will for your own good [heart]...]

🌸

二郎神驾到:
    积攒开始
[Accumulate began]

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

嘟妈1234:
    #赢联推荐##穿越恐怖地带#头短斜RcPDgci
[# win league recommended # # # through terror short head inclined RcPDgci]

九歌54:
    评论@听往事如歌 的博文【神秘的中国女排“秘密营地”】:欣赏。[贴你]查看原文:头短斜RtebUmq
[Comments @ the post of songs to listen to the past, such as the mysterious Chinese women单s volleyball team 反斜secret camp反斜 】 冒 enjoy. [post] you see冒 the original short head inclined RtebUmq]

德丨云社的g:
    早晨,两个邻居相遇了。一个说:“听说,昨晚你妻子大吵大闹了?”“是的,她在对狗发脾气。”“可怜的狗!我好像听到你妻子甚至威胁要拿走它进门的钥匙!”
[Met in the morning, the two neighbors. One said, 反斜hear that your wife freaked out last night?反斜 反斜Yes, she is angry with the dog.反斜 反斜Poor dog! I thought I heard your wife even threatened to take it the key to the door!反斜]

艳杰艳杰:
    这就是我现在和以后一段时间的状态!!!![抠鼻屎][抠鼻屎][抠鼻屎][抠鼻屎][抠鼻屎][抠鼻屎][抠鼻屎][抠鼻屎]#夏天的尾巴#
[This is my now and after a period of time!!!!!!!!!! [nose excrement] [nose shit] [nose excrement] [nose excrement] [nose excrement] [nose excrement] [nose excrement] [nose excrement] # # summer单s tail]

ICON陌小陌:
    我妈 居然吃了我的安利 开始看SCI了????
[My mom actually ate my amway started watching SCI??????]

主持人 尽人事听天命【Nohminwoo】【庚澈】

用户5928318846:
    [堕胎如此恐怖,你今后如何看待性行为? | 唔哩]头短斜RcP数Ebk @唔哩
[[abortion so terror, how in the future you think sex? | well miles] head short oblique RcP Ebk @ wu li]

米椒不是米粥:
    刘国梁:我不知道他(张杰)打球水平和马龙唱歌水平谁比较高
[Liu guoliang冒 I don单t know if he (zhang jie), who play and marlon singing level is higher]

按小西红柿这个个头儿,应该与葡萄做朋友吧

imkcp:
    我参与了@超级女声 发起的投票 【超女总决赛冠军之夜,哪四位超级大咖将助力帮唱?】,我投给了“黄致列”这个选项。你也快来表态吧~头短斜RtswVrH
[I participated in the @ the super girl by voting the super girls final night of champions, which four super large coffee will help help singing?反斜 , I vote for the 反斜yellow columns反斜 to this option. You also quick to say ~ short oblique RtswVrH head]

永粉数

Bunny彭柔:
    就冲小马今天一句话不论他怎么虐我我都爱他一辈子[微笑][微笑][微笑]数也是个王[拜拜][拜拜][拜拜] 头短斜RyhCMMK
[就冲小马今天一句话不论他怎么虐我我都爱他一辈子(微笑][微笑][微笑]数也是个王(拜拜][拜拜][拜拜]头短斜RyhCMMK]

无拘无束又自成章法🤘🏻

王专24614:
    长豆豆啦
[Long doug!]

獒龙蟒糖库粮仓:
    少年竹马 比肩称王 这是你们的时代 感谢你们给我们的光荣 张继科 许昕 马龙 刘国梁 樊振东 方博
[Teenage sweethearts As king This is your time thank you for our glory Zhang Jike Xu Xin Malone Liu guoliang FanZhenDong Fang Bo]

只刷胖球队

寂寞小骑:
    庄心妍-《好可惜》
[ZhuangXinYan - 反斜unfortunately反斜]

爱四好要坚强:
    情感美文 曾经那么爱的你,早已配不上我 [ali晃][c囧]得了呢?”老公:“那家,让爱不再漂泊。La念车,给人留下了深刻
[Being emotional Once so love you, already not worthy of me sorry [c] [ali sway] got? 反斜Husband冒反斜 that, let love no longer. Read car La, people were impressed]

话唠少女橘子酱:
    到学校之后吃的越来越多了[互相膜拜][互相膜拜][互相膜拜]
[More and more to school after eating each other [worship] [worship] each other [worship each other]]

这是一个隐藏的小小号🎉如果有一天你发现这个秘密基地,不用怀疑,所有的情话都是说给你听哒💗

钦小米圆子Meyen:
    【亲民养阴润肤品——牛奶红薯糖水】用料简单,做法方便的亲民汤水,红薯中加入冰糖,生姜牛奶,驱寒发汗,养阴润肺,详细做法如图。
[The populist Yin moisturizers -- milk sweet potato sugar water 】 materials is simple, convenient populist fluids, add rock sugar, sweet ginger milk, cold sweat, Yin runfei, detailed practices as shown in figure.]

给予是能使人产生优越感的。

AsiaLee李亚洲:
    小弟配唱制作新歌《哞咩哞嘛》…请大家鉴赏…Ps:极少看到幕后的名字会出现在制作名单里…算是一种欣慰吧…继续加油😁😁😁
[I sing with making new song 反斜don单t you moo moo!反斜... Please appreciate... Ps冒 rarely seen behind the name will appear in the list... Is a pleasure... 继续加油😁😁😁]

谢谢帮助过我的人 我会感恩的

申震垃申:
    不出声不代表软弱,但是不打榜一定是上不了榜单的,来#亚洲新歌榜#为@TFBOYS-王俊凯 头短斜RtOFSJ数打榜吧!数
[Don单t make any noise does not mean weak, but I don单t play list must be on the list, to # Asia单s new song # @ TFBOYS - chun-kai wang head inclined RtOFSJ short list of several dozen! The number]

嘘_我就是王俊凯:
    是你 是你 一直都是你们❤(通过 #唱吧#录制)。试听地址 >> 头短斜RcPDDJk通过 #唱吧#分享) 查看地址 >> 头短斜RcPDDJD
[Is you is you have always been your ❤ recorded by sing # # (). Short audition address > > head inclined RcPDDJk by sing # # share) to check the address > > head short oblique RcPDDJD]

【数年数月数日—永远】我一直都在❤团饭,杠杠的👊

感谢友人的支撑:
    #电视剧幻城#幻城,这部电视剧就是给力哦。[给劲]我喜欢他们的造型啊,真心太独特了。
[# # series冒 city冒 city, the TV play is to force oh. [give strength] I like their style, really is so unique.]

希望永远快乐、简单!

没有评论:

发表评论