2016年8月30日星期二

微热only2016-08-30T09:26:33+0000

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>闲的蛋疼<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

(⊙v⊙)嗯

myl以沫:
    分享图片
[Share photos]

泰戈尔说,不要着急,最好的总会在最不经意的时候出现。那我们要做的就是:怀揣希望去努力,静待美好的出现。

zwqady_001:
    #扇贝打卡# 第 数 天 学习了 数 个单词,阅读了 数 篇文章,学习了 数 炼句,学习时间 数 分钟 头短斜RcP数JUp
[# # scallops clock in the first few days learned a few words, read a few articles, learn several concretization, learning time for a few minutes Short head inclined RcP JUp]

Miss_Xx是个好姑娘:
    #孙杨傅园慧身高差#有傅园慧请傅园慧[lt浮云]冠军的感觉就是很棒的不是一般的给力,五十万人同时在线观看令人心情愉快,可以。,支持了。
[Garden hui height difference # # Sun Yangfu Fu Yuanhui please Fu Yuanhui [lt cloud] champions feeling is very good not to force, five hundred thousand people watch online at the same time is in a good mood, you can. And support.]

4599853323456799432o:
    #酷夏优你幻城#一下子就被吸引人的。希望幻城了收视率,越来越棒了。
[# # hot summer best冒 you went to attract people. Hope冒 the ratings, more and more great.]

Island_蔣汏帥:
    来看看我拍的视频:“好久没更新啦,最近小丫头吃面跟钓鱼似的,吃东西跟小老鼠啃食似的😁😁😁”,点此播放>>头短斜RcP数JUa(通过 #美拍# 拍摄)
[来看看我拍的视频:“好久没更新啦,最近小丫头吃面跟钓鱼似的,吃东西跟小老鼠啃食似的😁😁😁”,点此播放>>头短斜RcP数JUa(通过 #美拍# 拍摄)]

王小魔x雪雪:
    我参与了@新浪山东 发起的投票 【#老人乳房被儿媳烫平#起因疑房产纠纷,你怎么看。】,我投给了“希望警方能介入查明老人到底遭遇了哪些虐待”这个选项。你也快来表态吧~头短斜RcPVSfE
[I turned up to vote @ sina launched in shandong 【 # # the wrinkles in the old man breasts were daughter-in-law causes doubt property dispute, what do you think of.反斜 , I vote for the 反斜hope that the police can step in to find out the old man suffered what abuse反斜 this option. You also quick to say ~ short oblique RcPVSfE head]

铃谷厨w:
    [打脸][打脸]没上班之前觉得数块花花就算了 现在觉得 妈的 数块特么也是钱啊 做错一点妈的怎么数块又扣掉啦?
[[face] [face] didn单t think a few flower flower even before work Now think of mom for several blocks, yao is also money Do a little wrong damn how piece count deducted again?]

不太会说话 脾气不是很好 长得不帅 不是宅 非网红 曾经是个提督 可以叫我丽菇也可以叫我透明 佐仓病患者 人格分裂严重 坐标深圳

乱花渐欲1220:
    时间这把杀猪刀 是怎么把我从数变成数的[泪][泪][泪][泪][泪][泪][泪][泪] 头短斜R数Wi数pv
[Time is the kill pig knife how me from several to several [tears] [tears] [tears] [tears] [tears] [tears] [tears] [tears] head short oblique R Wi pv count]

Z-iting张轶婷:
    从早上醒来连看数集!!!一直期待电视剧,我的天哪,杨洋真的演到我心里了啊啊啊 😱 😱 😱 😱
[Look from the wake up in the morning even number set!!!!!! 一直期待电视剧,我的天哪,杨洋真的演到我心里了啊啊啊 😱 😱 😱 😱]

总会再一次失去后懂得最初拥有的美好。

Running的扫小雷7012:
    #全民K歌#我唱了一首歌,快来听听吧。 >> 《매일 그대와》-扫小雷>>头短斜RcP数Jho (来自@全民K歌)
[# # the K song I sing a song, come and listen. > > the 매 일 그 대 와 反斜sweep - ray > > head short oblique RcP Jho (from @ the karaoke)]

♡Running Man♡理智做狗♡幸运自持♡

heybiley:
    希望这个世界温柔待你 加为好友对方能够开心的问候 迟迟不敢加的人 最终也收到了回应 希望他还是在原地 等你
[Hope that the world gentleness to greeting you add as a friend of each other can have fun Can单t add people Also finally received a response Hope he is still in place waiting for you]

不是四眼的湘北5号:
    #酷夏优你幻城#幻城呀,幻城,就是好看幻城,是个魔幻系列的电视[ali皇冠]
[# # hot summer best you冒 city冒 ah, visionary, is good-looking冒 city, is a magical series TV [ali crown]]

用心去听去看去感受,任何时候都要保持热诚希望,不要轻言放弃,不要麻木,这个国家需要我们去改变

虚拟岛主:
    今天又是缩量十字星,维稳的政策十分明显,没有大跌一次,观望资金就是不进入,爱咋震荡就咋震荡,不见兔子不撒鹰。个股明天关注:麦趣尔和潜能恒信(个人观点,仅供参考)
[Drop-off cross again today, stability of the policy is very clear, no down time, waiting to see money is not in, love zha shock shock at first sight, not see the rabbit not an eagle. Stocks tomorrow attention冒 wheat boring and potential trust (personal opinion, for reference only)]

红橙黄绿青篮紫:
    一个人看完的[微笑]就我一个人[微笑]完蛋了[微笑]我迷上他了[微笑]尽管整部电影我觉得他就跟不是主角是的[微笑]不过还好啦比第四部强点
[A person watching the [smiles] [smiles] I单m a people die [smiles] I单m falling for him [smiles] although the movie I don单t think he is just like the protagonist yes [smiles] but also well than the fourth counterparts]

你要说什么,我都知道

流浪的转-季:
    正则静,静则明,明则虚,虚[爱你]则无为而无不为[花心]也。
[Regular static, static, Ming Ming is virtual, virtual love you [] is doing nothing for [them].]

陈梦洛尘秋:
    为什么只有我科目三不过??[悲伤][悲伤] 头短斜R数dLpXB
[Why only three but I subject?? [sad] [sad] head short oblique dLpXB R]

single

莹sleeping:
    风景很美,我心更美,愿这一天永远驻足[嘻嘻][嘻嘻][嘻嘻][嘻嘻][嘻嘻][嘻嘻][嘻嘻][嘻嘻][嘻嘻]
[Scenery is very beautiful, my heart is more beautiful, may this day always stop [xi xi] [xi xi] [xi xi] [xi xi] [xi xi] [xi xi] [xi xi] [xi xi] [xi xi]]

一个开朗,活泼的女孩纸

SasaInMood:
    黄金蛋炒饭
[Golden egg Fried rice]

berlina2012:
    BEAUTYFUL GIRL [挤眼][挤眼][挤眼] NICE NAIL[带着微博去旅行][带着微博去旅行][带着微博去旅行]
[BEAUTYFUL GIRL [eye] [eye] [eye] NICE NAIL [with weibo to travel] [with weibo to travel] [with weibo to travel]]

All of us are princess, so pls treat yourself better.

我想抱抱那棵树:
    吃饱才有力气买买买
[Eat satisfied didn单t have the strength to buy buy buy]

我曾经对你的所有感觉 愿它安息

恩小恩和爱小爱:
    一个咸鸭蛋没油 吃了 再开一个还是没有 我怕齁死就不开第三个了
[There was no oil a salted duck egg to eat To open one or not I单m afraid of death is not to open the third staining]

网黄

A-陈芳:
    你刚好需要,我刚好专业,仅此而已。
[You just need to, I just professional, that单s all.]

小赵馆长:
    分享图片学妹是自己带还是学校发
[Share photos are junior bring their own or school]

.。。。。。。。

税狐你fpibw:
    听说只要在#亚洲新歌榜#给简迷离GEMINI 新歌打榜就能变成校花,不打就会变成个笑话。头短斜RcvvjtX
[Heard that as long as the # Asia单s new song # call Jane blurred GEMINI new song list can become a beauty queen, don单t play will become a joke. Short head inclined RcvvjtX]

Angie因心:
    @赵雅芝 我在#我们来了#女神榜上为你送女神卡啦,你是我心目中的女神代表![耶][耶][耶] 头短斜Rt数zfLj
[@ gigi I goddess has come in the # our # on the list for you to send the goddess card, you are the goddess in my mind represent! [the] [the] [and] head short oblique zfLj Rt number]

唯爱雅芝

晁乓吼晁:
    爱,和炭相同,烧起来,得想办法叫他冷[围观]却。让它任意烧着,那就要把一颗心烧焦[可爱]。
[Love, is the same with the coal, burn, have to think of some way to call his cold [watch]. Make it any burning, that is about to put a heart burnt (cute).]

哆啦少女图文:
    希望我对你真的只是矫情 而不是无药可救#情感语录##微博情感语录#
[Hope I to you really just melodramatic Not hopeless # emotional quotation # # # weibo emotional quotations]

希望你多年以后点进我的主页 我还爱着易烊千玺❤️

Margaret_baby芊:
    还是没有动笔(不对,是动电脑)[困] 头短斜z数qxgse
[Still no pen (wrong, is a dynamic computer)反斜斜trapped short head inclined qxgse z]

wechat:数

循径浑jkfha:
    听说打榜七次可以召唤简迷离GEMINI 降临,火速来#亚洲新歌榜#为 头短斜RcvvjtX 冲冠吧!
[Heard that hits seven times can call Jane blurred GEMINI, rushed to # # Asia new song list for short head inclined RcvvjtX collar!!!!]

没时间臭美的丢丢丢:
    再再来一波!
[Another wave of again!]

数(数•̀⌄•́数)数更多精美包包,请➕威信:zll数,济南地区现货👏🏻

好心情就是晴天:
    开学了![微笑]
[School begins! [smiles]]

六元君呀i:
    #买家秀🍉#这位顾客真的吓死我了[泪流满面]我一直以为她没收到鞋子[悲催]让我担心了好几天!所以阿如果大家的鞋子到了一定要记得和我说噢 顾客的买家秀很真实 细节看得到[甩甩手]
[#买家秀🍉#这位顾客真的吓死我了[泪流满面]我一直以为她没收到鞋子[悲催]让我担心了好几天! So, if your shoes to remember and I said oh customer buyers show very real Details, see [left] of cutting]

#六元家🍓# wechat冒 OMG_BABYBABY

没有评论:

发表评论