2017年3月5日星期日

Senior chefLove to accompany in side is have habit is longTake leave.When you realize that th

杰挚爱:
    我参与了@歌手 发起的投票 【今晚谁是你心中的冠军歌手?】,我投给了“@张杰”这个选项。你也快来表态吧~tRiStiMS ​
[I turned up to vote @ the singer by 【 tonight who is the champion of the singer in your heart? I voted for this option @ zhang jie. You also come on ~ tRiStiMS]

王较胖:
    晚安) ​
[Good night)]

资深大厨

Lina泡沫cico:
    #保卫萝卜#全新冒险“天天向上”正式开启,赶快来挑战吧! ​
[# # to defend radish new adventure day day up officially opened, hurry to challenge! ​]

陪在身边才算拥有 爱到习惯才算长久

Sylvia不安分:
    被莫名拉着聊天到现在,你依旧不懂得拒绝,快要迈进这个门的时候你该有格格不入的准备,不求你所谓混的好不好,只要你活的好不好。 ​
[Is difficult to express with chat to now, you still dont know to refuse, is about to move the door when you should not, not your so-called mix is good, as long as you live well. ​]

告辭。

我为你将青丝绾起堊:
    分享图片 tRWUeW ​
[Share photos tRWUeW]

惯聋涨毁棍仔:
    是我[d[g咀嚼]oge[礼物]] ​
[Is my [d chewing [g] oge [present]]]

victoryu贡乐满:
    老人下棋[悲催],真慢…… ​
[The old man playing chess [with], it was really slow... ​]

叙小二:
    越来越甜了 ​
[More and more sweet]

淼淼瘦瘦瘦chief:
    王凯k[lt切克闹]kw[围观]腿长两米三???? ​
[Wang klt check it out two meters three legs kw [watch]?????? ​]

当你意识到“这个人一定是我一生中最爱的人”的时候,你已经失去他了

aining诗:
    能拿奖品这种事一定要和大家说一说的,否则以后还怎么在一起愉快的玩耍[酷]我正在领取#微博等级专享礼#,这里的奖品太给力了,快去试试人品吧tRIGC ​
[To get the prize of such a thing and you have to say, otherwise how will also play together happy [cool] I was to receive exclusive gift # # weibo grade, the prize is great here, go and try character tRIGC]

裴秀智吧:
    #裴秀智当你沉睡时# 【图片】#裴秀智# GUESS SS SUZY DENIM 画报 官图 @missASuzy 图九:作为韩国时尚界前沿最有代表性的人物之一,秀智与GUESS合作参与了该公司旗下牛仔裤品牌Denim春季系列的设计[鼓掌][赞] 秀智牛仔裤[鼓掌] ​
[# # miss when youre sleeping [images] # # miss GUESS SS SUZY DENIM pictorial officer figure @ missASuzy figure South Korea fashion frontier, one of the most representative figures show intelligence cooperation with GUESS involved in its design of DENIM jeans brand spring series [applause.] [applause.] [who] show wisdom jeans]

百度裴秀智吧(Baidu BaeSuzy Bar)官方微博,长期招募翻译、打轴、前线、手绘等各类人才,有意者请私信官博。欢迎提供独家^^

vivibu_aten:
    我自横天向天笑,给@魏晨 的tRIYQgAm 打完榜我就去睡觉!#亚洲新歌榜# [笑哈哈][爱你] ​​​
[Since the horizontal day to smile, I give the @ weichen tRIYQgAm list after I go to sleep! # Asias new song # [laugh] [love] you]

你孤独一人流浪街头像及了电影里面的小丑

spank-lover:
    🦁️和🐈的日常狗粮系列❤️

虽然屁股好疼,今晚又要趴着睡了,但心理暖暖的~
对了,今天超级想吃🐟,但是后来我点的菠萝鱼大狮子嫌酸,所以最后几乎都进了我的肚子😂有点儿内疚,我怎么这么能吃🙈
狮子边给我弄鱼边端着笑意看我的时候,我被盯得有点儿不好意思,问他笑什么,他说 看他家...全文: m.weibo ​

[🦁️和🐈的日常狗粮系列❤️

虽然屁股好疼,今晚又要趴着睡了,但心理暖暖的~
对了,今天超级想吃🐟,但是后来我点的菠萝鱼大狮子嫌酸,所以最后几乎都进了我的肚子😂有点儿内疚,我怎么这么能吃🙈
狮子边给我弄鱼边端着笑意看我的时候,我被盯得有点儿不好意思,问他笑什么,他说 看他家... The full text m. eibo]


我家大狮子的小猫咪~

陳綺文:
    Five days! ​
[五天!​]

coffee煎蛋:
    晚安 ​
[Good night,]

(• . •)

Apathy淳:
    大晚上跑到富顺去吃东西🚗#富顺瑞祥商贸城# ​
[大晚上跑到富顺去吃东西🚗#富顺瑞祥商贸城# ​]

安于孤独

君爷大人:
    卖多肉了喔,喜欢的可以联系我喔 tzAXQ ​
[Sell more meat oh, like you can contact me oh tzAXQ]

一念执着

兲侑点凉_omG:
    小编点评:条纹羊毛衫,保暖又时尚。再配上黑色小皮裤和黑色高跟鞋,经典的黑白配总是没错。 ​
[Small make up comment on striped sweater to keep warm and fashion. With a little black leather pants and black high heels, classic black and white match is always right. ​]

HuanCh-113:
    下雨天了怎么办 我好想你,不敢打给你 我怕你遭雷劈[摊手] tzAwoe ​
[Rainy days how to do I miss you so much, did not dare to call you I am afraid that you were being tzAwoe [stand hand]]

🍗

小梦6081834854:
    其中一个 很像鹿晗呃 tRiSVL ​
[One of the very much like Lu Han er tRiSVL]

迟来的爱

拉扯词组落寞哀:
    黄风怪! ​
[Yellow wind monster! ​]

夜之恒凄:
    所以,还是到了这一天,放手放手放手!你只知道我不爱你了,但是你知道这几年我过得有多开心么?就好像真的和你结婚了一样,能陪你做任何事。早出晚归~可是现实总是残酷的,美梦罢了,呵呵,何必当真,你说没觉得我爱你,我感觉我这几年被再次否定了一样,很痛,不同的是,这次没人一个人愿意陪我,没...全文: m.weibo ​
[So, still to this day, to let go let go let go! You only know that I do not love you, but you know how much the last few years I had a happy? Like really and you get married, can accompany you to do anything. Arrive ~ but the reality is always cruel, pipe dream, ha ha, why take it seriously, you dont think that I love you, I felt like I was rejected again over the past few years, very painful, the difference is that this time no one is willing to accompany me, no... The full text m. eibo]

ley很酷:
    李恒毅
直到今天
我对你的明恋一共天
看到你的一切我都会很开心
哪怕是一次空间访客 一个电话 一张曾经的照片 ​

[Li Hengyi < br > < br > today I to your love < br > total day is happy to see you all I can < br > even if it is a space visitors a call from a photo once]

朋友们亲切的叫我瘦子:
    一周年快乐![心][心][心] ​
[A happy one year anniversary! [heart] [heart] [heart]]

简单的 爱旅行 爱拍照的清新吃货

忆落秋浓:
    [笑cry][笑cry][笑cry] ​
[[laughing cry] [laughter cry] [laugh cry]]

夜· 秋· 雨(Mr. VZ)

默默6097146073:
    此刻最想你 ​
[At the moment the most think you]

xiao糊涂仙11:
    前奏:早上刚退烧。
男主:你还有哪感觉不舒服吗?
我:没觉得哎。
男主:我知道对你什么治病了,一逛衣服买衣服就哪都舒服了。精神马上好了。
我…………… ​

[Intro just fever in the morning. < br > men you still have what not feeling well? < br > I didnt feel well. < br > the male master I know what medicine to you, a shopping clothes buy clothes which are comfortable. The essence of what good. < br > I............... ​]

涉世未深。

烟客不抽烟2008:
    狗艹的 tRiSVLv ​
[The dog acutely tRiSVLv]

湛欣融爽丹:
    澳大利亚小哥Jones和女朋友去山上骑车,途中遇到一只短尾矮袋鼠,然后这只小可爱对小哥一见钟情,怎么甩都甩不走了[鄙视] ​
[Little brother in Australia Jones and his girlfriend go mountain biking, encountered a short tail short kangaroo, and then the little cute the little elder brother fall in love at first sight, how could not shaken off [despise]]

琳17610:
    @邢菲fair 最近发现一个很不错的网站@网易LOFTER,很适合写写文发发图记录生活;里面的人分享的内容很有趣,推荐您也注册一个,记得关注我 tRiSVLBi。下载客户端刷LOFTER更方便:tRPVtJGi ​
[@ XingFei fair recently found a very good website @ netease LOFTER, very suitable for writing article have a figure record life; The inside of the people to share content is very interesting, it is recommended that you also registered a, remember to pay attention to my tRiSVLBi. It is more convenient to download the client brush LOFTER tRPVtJGi]

德芙怡口莲:
    又一次教训[哈哈][哈哈][哈哈]
没关系[可爱]
我无感了[哆啦A梦微笑] tRWJYQ ​

[Lesson once again (ha ha) (ha ha) (ha ha) < br > it doesnt matter [lovely] < br > I non-inductive tRWJYQ [doraemon smile]]

你姓郝么我是赵大宝呀4_J:
    看到这个 我心里很难受啊 ​​​
[See the my in the mind very afflictive ah]

以前我以为明星的工作是很轻松的我今天才知道当明星有多苦多累,今天我在百度看到sm公司打粉丝 打艺人 exo、f、少女时代等你们辛苦了加油

猥琐女的美好:
    【桂林市雁山园景区】A级景区,是清代桂林绅士唐岳的私人园林,它浓缩了桂林山水园林的最佳景观,既有江南园林的曲径通幽,又有壮王府第的大气,有“岭南第一园”之称。在雁山园这个亩的大院子里,桂林山之秀、水之丽、洞之奇、树之异全部可以看到,所以称之为桂林的缩影。 ​
[Guilin yanshan garden scenic spot 】 【 A level scenic area, guilin gentleman Tang Yue private garden of qing dynasty, it enriched the best landscape of guilin landscape gardens, both the winding path leading to A secluded spot of jiangnan gardens, and there was A strong atmosphere of king government, is called lingnan garden. In yanshan garden this mu yard, show, water of the haystack, hole, tree of all can see, so called the epitome of guilin. ​]

我憧憬未来的同时又在回望过去

汉庭酒店大连金州体育场店:
    人在旅途,家在汉庭汉庭酒店是华住旗下标准经济酒店,致力于为商旅客人提供便捷的住宿体验。订房电话 ​​​​
[People on the road, the home in hanting hanting hotel is a subsidiary of China living standard economy hotel, is committed to provide convenience for business guests accommodation experience. Reservation phone]

没有评论:

发表评论