2020年8月20日星期四

Mood dump ⚠ ️I Buddha do it like youDont push man lie, he will hate you, dont take his words se

柒一拾七:
    #💡# %的功劳归我。 ​
[# 💡 # % of the credit belongs to me. ​]

心情垃圾站⚠️

偏执鲸聿:
    怼脸上真的好爽 虐级升备 tAUXgM ​
[Dui face really great abuse level rise tAUXgM prepared]

“我佛尽该喜欢你”

忠义牦牛肉:
    a positive attitude will have positive results,because attitudes are contagious. 积极的态度会带来积极的结果,因为态度是具有感染力的。 ​
[A positive attitude will have positive results, because attitudes are contagious. A positive attitude will bring positive results, because attitudes are contagious. ​]

别逼男人撒谎,他会恨你,也别把他的话当真,你会恨他

爱伦虾:
    我要去给五条人投票去 ​
[Im going to give five people to vote]

玩丝夫人:
    #丝里飘香[超话]##天气即天意##冒个泡# 这双棉袜是以前粉丝测评送的,已经穿了好几天,准备送出去啦。如果当初测评者在明天中午点之前私信我们,那就属于他啦;否则嫂子就从评论里面选一位粉丝送出去。 ​​​
[# wire in full words [over] the providence # # # # weather take a bubble # is this pair of socks to deliver fans before evaluation, has been for several days, ready to send out. If the reviewers before tomorrow noon some direct messages we, it was his own; Sister-in-law will choose a fan out from inside comments. ​​​]

夏天的风吹过我想你的胸口:
    自己也不知道到底是年纪大了害怕受伤还是不够喜欢。以前对他,我可以恬不知耻得跑十步。现在需要别人向我走五步,我才敢挪一步。 ​
[Oneself also dont know what is the old fear of injury is not enough love. To him before, I have to run ten step can be shameless. Now need someone to five steps I walk, I didnt dare to move a step. ​]

努力做好自己,是我对原点的承诺,不管这条线画出有多长。

活捉住一只萌妹子:
    🤔🤔希望可以快点出去玩 ​
[🤔 🤔 hope can hurry up and go out to play]

啵啵分我一个:
    我正在爱奇艺看我的奇怪朋友第一季第集,快来 @爱奇艺 一起看!tAUXgGz ​
[I was watching my strange friends iQIYI in the first quarter of the first set, come watch with @ iQIYI! tAUXgGz]

okrr_:
    #井胧[超话]#
或许只有你懂得我所以你没逃脱[心]
📅.. ​

[[ultra words] # # well oboro < br > maybe only you know me so you didnt escape [heart] < br > 📅.. ​]

你值得

酷酷的田i:
    干了这碗年的人间烟火[蛋糕] ​
[Did this bowl in earthly fireworks (cake)]

不赌天意 不猜人心

sina神:
    有趣,细品[哈哈][哈哈][哈哈] ​
[Interesting, fine goods (ha ha) (ha ha) (ha ha)]

好好安排

别逃逸:
    我们都一样 年轻又彷徨 ​
[We are young and helpless]

告诉我 答案是什么

没有评论:

发表评论