2020年8月15日星期六

Kung fu in 📝 at ordinary timesAre you to spy on me背叛是最严重的下降And the lion lion also你能感觉我的世界吗

梨涡和狐狸:
    #打游戏超厉害的奕痕大大[超话]#我从点零几就想着要睡觉了,结果硬生生的挨到了点都没睡觉[允悲][允悲] ​
[# game super powerful upper mark # above words, I greatly from point zero a few to go to bed, the result is abruptly didnt go to sleep get to the point [allow sad] [allow sad]]

功夫在平时📝

不知道叫什么名字啧:
    丢丢猪脚 ​
[Diu diu pig feet]

又是你来偷看我

苍月滿盈-:
    先定一个小目标:戒天的奶茶 ​
[Set a small goal first day of milk tea]

Falling for betrayal is worst

淡尘埃hxj:
    天一热呀
就开始感受缺氧
。。。
[月亮] ​

[When hot < br > began to feel the lack of oxygen < br >... < br > [moon]]

成也狮子败也狮子

浏阳河慢羊羊:
    手心的蔷薇,刺手而不自觉

脚心的蚊子包,烦人而不撤退[抓狂] ​

[Hand rose, sting and unconsciously < br > < br > arch of mosquito bag, boring and dont withdraw [mad]]

Can you feel my world

羊肉肉丸子:
    #杨洋好可爱#杨洋是我一个人的 爱谁谁 ​
[# Yang Yang, Yang Yang, a very lovely # is I a person who CARES]

一名普通电视观众

我是越大王吖:
    对于岁的你的祝福,是经历世事而不失少年童趣,是保持坚定与热爱,是依然能够为世间那些真情而心动[米奇比心]。@米乐姐姐阿 ​
[For your blessing, at the age of young experience the world and do not break tong qu, is to keep the firm and love, is still able to move for the world the true [mickey than heart]. @ m le o sister]

多幸运、超幸运

SULLI_崔雪莉是真理:
    #崔雪莉[超话]# 上海机场 🍑 去录制RM的崔宝

——D without Jinri ​​​

[# # suli words [over] the Shanghai airport to record the RM Cui Bao 🍑 < br > < br > - D without Jinri]

崔雪莉的平平无奇安利小博主 🍑

永生与盼望:
    無論是母牛、是母羊、不可同日宰母和子。
你們獻感謝祭給耶和華、要獻得可蒙悅納。
要當天吃、一點不可留到早晨、我是耶和華。
你們要謹守遵行我的誡命.我是耶和華。
你們不可褻瀆我的聖名.我在以色列人中、卻要被尊為聖、我是叫你們成聖的耶和華.
把你們從埃及地領出來、作你們的 神.我是耶和華...全文: m.weibo ​

[Is a cow, sheep, not on the same day to kill the mother and child. < br > thank you for offering to the Lord, you shall offer can be accepted. < br > to it must be eaten that day, until the morning, I am the Lord. < br > keep my commandments. I am the Lord. < br > you must not profane my holy name. Hallowed by among the children of Israel, I will, I the Lord do sanctify you. < br > put you out of Egypt, and be your god. I am the Lord... The full text m. eibo]

人就是赚得全世界,赔上自己的生命,有甚么益处呢? 人还能拿甚么换生命呢?

海潮沙沙沙:
    #元气满满的哥哥抄袭# 我就觉得这节目游戏设定好熟悉,就感觉在哪看过,感觉好像我之前看的一个日本综艺,我还去搜了下,果然一模一样,游戏设定也是一群人背着个装置拿着个摄像去找另外一群人。。这个节目是芒果引进的吗?好奇耶,原版日本综艺在这tAUjme ​
[# # from full brother borrowed I feel familiar with this program game set, where well feel seen, felt as if Id a variety in Japan, I also went to searched, sure enough, the same game set is a group of people carrying a device with a camera to find another group of people.. The show was brought in mango? Curious, the original Japanese variety tAUjme here]

稀饭奶伦宝贝:
    #邓伦博雅# dl#邓伦密室大逃脫# dl#邓伦极限挑战#
你让世上所有情话都若有所指,你让我散落天涯的碎片都重新归集
@邓伦 @邓伦 @邓伦 @邓伦 @邓伦
tAUjqg ​

[# # # Deng Lun burson-marsteller dl# Deng Lun chamber of big escape dl# Deng Lun limit challenge # < br > if you let the world all love word is refers to, you make me tianya fragments are scattered to the collection < br > @ Deng Lun @ Deng Lun @ Deng Lun @ Deng Lun @ Deng Lun < br > tAUjqg]

走路的人201809:
    今天要是不打榜,就感觉身体被掏空!快来#亚洲新歌榜#为 的新歌tAUxfqT 打榜啦。 ​
[If you dont play list today, feel the body is empty! Come on # tAUxfqT Asias new song # for the new song list. ​]

ying一部分Sean:
    #肖战最好的你[超话]##肖战# xz.#肖战开通微博十周年快乐#
我还是很喜欢你 像风走了八千里 不问归期
我还是很喜欢你 像雨洒落在热带与极地不远万里
我还是很喜欢你 像鲸沉于海底温柔呼吸 痴极嗔极@X玖少年团肖战DAYTOY ​

[# shaw war best you [ultra words] # # # shaw war xz. # shaw war opened weibo ten happy anniversary # < br > I still like you like the wind go miles long dont ask, dont return < br > I still like you like rain in the tropics and the polar distances to < br > I still love you like a whale at the sea bottom in the sink gentle breathing chi extremely Chen @ X nine youth club battle DAYTOY shaw]

陪你走完娱乐圈,我就不追星了。DAYTOY 我的宠物叫糖果

没有评论:

发表评论