2019年4月24日星期三

To love oneself love lifeQ ➕ Q indicate its purposeI prefer to rely on their own strength, to o

只爱北方小中华:
    #小董打卡# 今天是累到吐血的一天! tRpzvyJ ​
[# XiaoDong clock # today is tired to vomiting blood day! tRpzvyJ]

爱自己爱生活

Icecream阿寧_:
    #美脚丫子# 哈喽 yw投食滴滴我 关注不迷路 ​
[# # the foot hello yw hurl food drops I pay attention to not get lost]

Q ➕Q注明来意

LEASSYY:
    我在努力 你不要喜欢上别人
但我能做的都做了
好 我接受现实
我接受了 ​

[Im trying to < br > but you dont like others I can do all did good I accept reality < br > < br > I accepted]

漾汐Sasa酱:
    信任一旦消失,就不可能再有了。 ​
[Once trust disappear, you may not come again. ​]

我宁愿靠自己的力量,打开我的前途,而不愿求有力者垂青。

95年出生的文某人:
    后来,我们都变成了曾经我们都讨厌的模样 ​
[Later, we all become once we all hate]

一生要走多远的路程

剧毒二叔:
    #封神演义预告#
#电视剧封神演义# 第-集第二轮预告:申公豹偷走了灭魂剑,来到朝歌王宫,开始了他统一三界大业的起点,杨戬一心想救出妲己,害怕狐妖对妲己不利(多余的想[酸])......
王丽坤罗晋张博于和伟邓伦邹兆龙 tEaCuEw ​

[# # # soul hunter forecast < br > show soul hunter # first - sets the second notice ShenGongBao stole out the soul sword, came to alborada palace, began his unified three starting point, rescue da ji Yang Jian a thought, afraid of fox demon against da ji (redundant think [acid])... < br > li-kun wang Luo Jin jaco in and wei Deng Lun chu tEaCuEw]

身中剧毒(电视剧)的二叔!原博@影视大喇叭

richhhhhn:
    我关注了初级会计超话,小伙伴们快来加入初级会计超话一起聊聊吧~戳这里→ tkgoJx ​
[I focus on the basic accounting, friends to join the primary accounting ultra words together talk ~ - tkgoJx stamp here]

TING装逼模式启动:
    靓丽车模表情极其搞怪! ​
[Beautiful models look extremely jokes! ​]

绰号小奇葩:
    我做过最疯狂的事就是此刻坐在影院等Avengers。 tEPkNF ​
[The craziest thing I ever did was sitting in theaters and other Avengers at the moment. tEPkNF]

我以为你是我生命中的过客,后来却成了我记忆里的常客!@李敏镐

三十八号大脚:
    我还没睡着
所以我要说一句
新的一天
新的爱你
w老婆我爱你
老婆我睡啦[亲亲] ​

[I havent sleep < br > so I want to say a < br > a new day new love you < br > < br > w the wife I love you < br > the wife [kiss] I sleep?]

做一个爱老婆的小白脸

永远年轻永远热泪盈眶920:
    #黄景瑜破冰行动# [微风]#黄景瑜HOROYOI和乐怡预调酒品牌代言人#
若倾你一生,
只得我十年天真,
我愿用我一世无邪,
换你百载浅笑无忧。@Johnny黄景瑜 ​

[# # # Huang Jingyu ice action [wind] Huang Jingyu HOROYOI and joy diet mixer brand spokesperson # < br > if pour your whole life, < br > to my ten years of naive, < br > I would like to use my innocence, < br > for your hundred years of little smile. @ Johnny Huang Jingyu]

Forever youthful, forever weeping

一个脸两个大嘿哈:
    哈,祖国时间生日快乐😊 ​
[Ha, the motherland happy birthday 😊 time]

不食人间烟火,只食麻辣烫(拌),锅包肉,牛肉面,鱼香鸡蛋,茄夹子,麻辣鸭脖……

萝莉驯养师SSR:
    直接远程给别人治病都不算稀奇了,如果有那种医院医生开药,住院都治不好的病或者反反复复的慢性病可以找我一对一灵气治疗【除了灵体上身、肿瘤、癌症这些病症外,灵体上身一般人自己无法判别,但我能摸到】,月日今晚开放一场心轮免费灵气集体疗愈活动,这应该是近期最后一场免费体验了,心轮和【...全文: m.weibo ​
[Direct remote treating others is not a surprise, if there is the hospital doctor prescribe medicine, hospital is not cure diseases or chronic diseases can be repeated to find my one-on-one reiki healing [in addition to the astral body, tumor and cancer these conditions, the astral body average person itself unable to distinguish, but I can touch the 】, date of opening tonight a heart free reiki healing collective activity, it should be a recent final free experience, heart chakra and 【... m. eibo]

输入我的参数 EXECUTION EXECUTION

没有评论:

发表评论