2020年11月25日星期三

展示各宽慰人力故事永远不适用己What what want to ke ke, scold me is you silly forceIs only one extra personA

我乃一名吃瓜群众:
    [蜡烛] ​
[[candle]]

寬慰別人的話永遠不適用于自己

沉睡西方在逃大脑:
    谢谢谢谢谢谢谢谢这些个美丽的世界kswl我人没了头磕没了貌合神离离婚美学be就是最屌的! ​
[Thank you thank you thank you thank you for such a beautiful world KSWL I the head upon people have not the legislation be divorce aesthetics is the dream! ​]

想磕什么磕什么,骂我就是你傻逼

终有一天会成为我的:
    哎 ​
[ah]

不过是多余人一个

用户6198352818:
    @舞风·允诺 在微视发布了一个超有趣的视频,速来前排围观!>>tAGnmKx来微视,玩转互动视频。 ​
[@ the wind dance, promised in the micro view issued a super interesting video, come in front of the watch! > > tAGnmKx to micro view, how to play the interactive video. ​]

张宏一_音乐家:
    有一天,我觉得我和一个人很投缘。一整天没有电脑和手机,吃好吃的,听音乐,聊着天涯海角的话题。甚至,两个人静静地坐着也是很自然的。无论是友情还是爱。 tRRNvGf ​
[One day, I think I am a person very congenial with. No computers and cell phones, good to eat all day, listen to music, chat with the topic of the end of the world. Even, two people sit quietly also is very natural. Whether it is friendship or love. tRRNvGf]

种一捧红豆,把思念埋在土里

魏你而来的苏说:
    #我有特殊沟通技巧[超话]#[兔子]#魏哲鸣追爱五杀#
向全世界安利魏老师的第天[心]
啊啊啊,许哲也太会了吧,不愧是爱情专家啊,确实是那个多情,温柔,善良,又善解人意的双 子座[doge][doge]。要是有个像许哲那样的人追求我,我恨不得立刻马上嫁给他[好喜欢][好喜欢]。
沐晴,你可要好好珍惜呀!...全文: m.weibo ​

[# I have special communication skills # [ultra words] [] rabbit five kill # # Wei Zheming chasing love < br > to the world of amway wei teacher the first day of the [heart] < br > ahhh, Teresa hsu chih too will also, not the kui is an expert in love ah, really is the affectionate, gentle, kind, and considerate of the double son [doge] [doge]. If a like Teresa hsu chih man pursue me, I would marry him right away immediately [like] [love]. < br > MuQing, you can want to cherish! . The full text m. eibo]

阳光 善良 爱唱歌的追星女孩👧

山桃MYRIKA:
    晚安 ​
[Good night,]

baby_xt:
    得偿所愿是世界上最好的惊喜。 ​
[Get their way is the best in the world. ​]

本人丰富 无法简介。

难顶:
    回家的时候给你留了一盏灯我怕你找不到回家的路了. ​
[Home leave a lamp for you I am afraid you cant find the way home.]

不是好人

怪咖小蛋yu:
    我为#华晨宇[超话]#贡献影响力,影响力越多排名越高!戳这里→tAGEbLd ~跟我一起打榜提高排名吧~ ​
[I # # brilliance yu [ultra words] contribution influence, the more influence the higher ranking! Stamp here - > tAGEbLd ~ improve play list with me ~]

梦里花落知多少 有没有一个瞬间 想活在梦里

弟弟不要太冲动:
    #中国航天太会起名了#中华文化博大精深源远流长 tRyhpwdq ​
[# # China aerospace too will name the Chinese culture has long history and profound tRyhpwdq]

全宇宙最弟弟行为

天才老李:
    是我不够乖吗? ​
[Was I not good enough? ​]

你别看我的性别是男的,可是架不住我是女的~~~

没有评论:

发表评论